گرینوود امیدوار بود که پس از اخراج انگلیس به انگلیس برگردد | فوتبال

[ad_1]

انتظار می رود که میسون گرینوود روز پنجشنبه به تیم انگلیس برگردد پس از آنکه گرت ساوت گیت با از دست دادن دنی اینگس روبرو شد ، که به دلیل مصدومیت زانو برای چهار تا شش هفته محروم بود.

گرینوود و فیل فودن در ماه اکتبر از سازمانهای بین المللی دور ماندند زیرا در ماه سپتامبر دو زن را به هتلی در انگلیس در ایسلند دعوت کردند و آنها را به خانه فرستادند. انتظار می رود انتخاب فودن برای سه تیم برتر مقابل ایالات متحده ، بلژیک و ایسلند ، که از 12 نوامبر آغاز می شود ، و به نظر می رسد حضور گرینوود در غیاب اینگس بیشتر باشد.

مهاجم ساوتهمپتون پس از به ثمر رساندن ولز و به ثمر رساندن پنج گل در لیگ برتر در این فصل ، جایگاه خود را در ترکیب انگلیس حفظ خواهد کرد. اگر طبق انتظار ، ساوت گیت چهار مهاجم مرکزی را انتخاب کند ، به احتمال زیاد گرین کین ، دومنیک کالورت-لوین و تامی آبراهام به گرین وود یا نیوکاسل کالوم ویلسون خواهند پیوست.

ساوت گیت در را برای بازگشت جیمی وردی از بازنشستگی بین المللی باز کرده است ، اما در این مرحله چنین اقدامی انتظار نمی رود. از جمله مهاجمان دیگری که در این تیم نامگذاری شده اند احتمالاً مارکوس راشفورد ، رحیم استرلینگ و جادن سانچو هستند.

اینگس یکشنبه گذشته مقابل استون ویلا رنج برد و نیاز به جراحی دارد. رالف هازنهاتل ، رئیس ساوتهمپتون گفت: “به نظر می رسد دنی برای چهار یا شش هفته کار نکرده است.” وی گفت: “او فردا صبح یک عمل کوچک انجام خواهد داد. شاید بدتر ، اما این خبر منتشر شد و این خبر خوبی برای ما نیست.

“اسکن خیلی بد نبود و مشکلی در مینیسک وی داشت. دیروز او شروع به دویدن کرد ، در حال دویدن در سراسر زمین بود ، اما زانویش متورم بود و درد داشت. ما تصمیم گرفتیم متوقف شویم تا بدتر نشود زیرا منطقی نبود. واضح بود که باید دوباره نگاه کنیم.

“ما تصمیم گرفتیم برای عمل جراحی برویم زیرا این ایمن ترین راه برای استراحت چهار تا شش هفته است. این یک عملیات کوچک است اما ضروری است و امیدوارم بدتر نشود. ”

بازی های لیگ ملت ها در بلژیک و بازی خانگی در ایسلند پس از بازی دوستانه در ومبلی با جمهوری ایرلند در انگلیس برگزار شد.

[ad_2]