معلوم شد که “پاداش Brexit” من یک قبض حقوق گمرکی از DHL است خرید آنلاین

دخترم در تاریخ 30 دسامبر چندین چاپ و قاب را از سوئد به صورت آنلاین خریداری کرد. قیمت (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) 71.74 پوند با “حمل و نقل رایگان” که وی پرداخت کرده بود. اکنون DHL به او گفته است که باید “عوارض واردات” را بپردازد 25.34 پوند – بیش از یک سوم قیمت اصلی. آیا این به معنای دولت تحت “پاداش Brexit” است؟

GW ، ادینبورگ

من چندین مربی را در شرکتی در ایتالیا خریداری کردم که هزینه کل آن 490 یورو بود. من دو جفت در اندازه و سبک های مختلف سفارش دادم که قصد حمل یکی را دارم.

کفش ها امروز و سپس به DHL رسیدند متنی مبنی بر اینکه من یک بدهی وارداتی 131 پوند مدیون هستم چرا وقتی سفارش آنها را دادم چیزی در این مورد نبود؟ همچنین ، هنگامی که یک جفت را به عقب می فرستم ، باید به چه چیزی حق داشته باشم؟

WG ، لندن

اکنون دوره انتقال به پایان رسیده است ، حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده واردات برای کلیه کالاهای بالای 135 پوند (و کالاهایی مانند الکل ، توتون و تنباکو یا عطرهایی که قیمت آنها کمتر از این است) دریافت می شود.

GWدختر یک روز قبل از پایان دوره انتقال خرید انجام داده است ، اما قوانین جدید از زمان حمل کالا اعمال می شود ، نه از زمان سفارش آن. مالیات بر ارزش افزوده وارداتی با همان نرخ (بیشتر 20٪) کالای معادل آن در انگلیس اخذ می شود. عوارض گمرکی از محصولات منشا اتحادیه اروپا گرفته نمی شود.

مشکل این است که در صورت وارد شدن هر جز component از کشورهای دیگر ، مواردی که می توانند در اتحادیه اروپا تولید یا فروخته شوند ، به خطر بیفتند. بنابراین ، اگر این قاب ها از چوب یا پرچ خریداری شده باشد ، مثلاً در چین ، می توان گمرک اعمال کرد ، و یک مشتری عادی نمی تواند در مورد آن چیزی بگوید.

اگر قرار باشد عوارض گمرکی باشد ، بسته به ماهیت دقیق کالا ، نرخ متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از این موضوع ، باید با www.trade-tariff.service.gov.uk مشورت کنید. چند ساعت وقت بگذارید و زیاد بنوشید.

در مورد مربیان ، دسته های مختلفی از کفش ها وجود دارد که بستگی به این دارد که کفی از چه ساخته شده و چگونه به آن چسبیده باشد ، که موها را به انتها می رساند. لباس ، کفش و غذا بالاترین نرخ را دارند. 40٪ کالاها اصلاً نیستند.

به این هزینه پردازش اضافه شده توسط تامین کننده اضافه می شود – و مشتریان بندرت کدام یک را انتخاب می کنند.

رویال میل 8 پوند پرداخت می کند و تا زمانی که پرداخت نکنید تحویل نمی دهد. DHL حقوق گمرکی را پرداخت می کند و مالیات بر ارزش افزوده را از طرف شما وارد می کند ، اما هزینه ای معادل 2.5٪ عوارض / مالیات را با حداقل هزینه 11 پوند دریافت می کند.

این سالات نشان می دهد که چگونه Brexit بسیاری از حقوق مصرف کننده را که ما آن را مسلم می دانیم ، به خطر انداخته است. فرض کنید فروشنده در مورد هزینه های اضافی هشدار نداده است.

جیمز کین از انستیتوی دولت می گوید ، قانون حمایت از مصرف کننده اتحادیه اروپا معمولاً هنگام خروج انگلستان از اتحادیه اروپا اعمال نمی شود ، اگرچه ممكن است كشورهای عضو براساس دستورالعمل جدید Omnibus ، این قانون را به مصرف كنندگان غیر اتحادیه اروپا نیز تعمیم دهند.

بنابراین ، فروشنده لزوماً نباید هشدارهایی را برای مشتریانی که در این واحد گنجانده نشده اند ، منتشر کند. در مورد بازگشت کالا ، ممکن است فروشندگان از اتحادیه اروپا نیازی به اعمال قوانین فروش از راه دور نداشته باشند که به مشتریان اجازه می دهد ظرف 14 روز از این کار خودداری کنند.

“فروشندگان از اتحادیه اروپا ممکن است از پذیرش درخواست ها از انگلستان خودداری کنند زیرا در این صورت آنها در ترخیص کالا با مشکل روبرو می شوند و از معافیت از واردات در اتحادیه اروپا خواستار معافیت می شوند” – می گوید: کین. “شما به عنوان” صادرکننده “کالاهایی که برمی گردانید باید فرم اظهارنامه گمرکی را که می توانید از طریق پست دریافت کنید پر کنید.”

آخرین شکست برای WG تصمیم گرفت کفشی بخرد که عوارض گمرکی آن 16٪ باشد.

در صورت نیاز به کمک ، به [email protected] ایمیل بزنید. آدرس و شماره تلفن را وارد کنید. ارسال و انتشار با شرایط ما اداره می شود