“همه را قبلاً دیده اید”: گردشگری در نیوزیلند می گوید شلیک عکسهای تأثیرگذار چیز جدیدی را تداعی می کند | نیوزلند

یک آژانس مسافرتی نیوزیلند در تلاش است تا جلوی عکسبرداری به سبک نفوذ را در نقاط جهانگردی با تولید کمپینی علیه “سفرهای تحت تأثیر اجتماعی” بگیرد.

در این ویدئو ، کمدین توماس سینزبری در نقش یک شکارچی تنها در یک “گروه نظارت اجتماعی” بازی می کند که به گردشگران آموزش می دهد مسیرهایی مانند یک زن با کلاه در یک مزرعه اسطوخودوس ، یک مرد که بی سر و صدا روی یک سنگ فکر می کند و یک کلاسیک در اینها را جاودانه کند. قطعات: تاپ های با زاویه باز ».

“ما همه را قبلا دیده ایم. Sainsbury ، زوجی که با دست و پاهای خود در کوه در حال ژست گرفتن تصور می کنند ، می گوید:

درخواست گردشگری NZ برای نادیده گرفتن کلیشه های فیلمبرداری در رسانه های اجتماعی و “به اشتراک گذاشتن چیز جدید” پس از راه اندازی کمپین “انجام کاری جدید” در مه 2020 برای تقویت گردشگری داخلی آغاز می شود ، در حالی که مرزها برای بازدید کنندگان بین المللی بسته است.

از مسافران دعوت شد تا عکس های سفر خلاقانه خود را با #DoSomethingNewNZ برای به دست آوردن کوپن مسافرتی داخلی 500 دلاری به اشتراک بگذارند.

بجورن اسپریتزر ، مدیر گردشگری داخلی نیوزیلند به نقل از Stuff ، گفت: “ما متوجه شده ایم که هر زمان و گاه ، همان تصاویر مرتباً ظاهر می شوند.” “در نیوزیلند ، علاوه بر روندهای اجتماعی ، می توانید کارهای خارق العاده زیادی انجام دهید.”

اینستاگرام محبوبیت چندین مکان دیدنی در نیوزیلند را افزایش داده است ، از جمله یک درخت در دریاچه واناکا و یک سفر یک روزه به قله روی در نزدیکی آن.

در سال 2018 ، عکسی از “صف در شبکه های اجتماعی” در این مسیر ویروسی شد تا یک عکس از پشت صحنه “پخش شده در بالا” را نشان دهد.

در آن زمان ، وزارت حفاظت هشدار داد که گردشگران اغلب چنان در موقعیت های عکس “ثابت” هستند که به خود آسیب می رسانند.

در کارزار جدید گردشگری نیوزیلند ، Sainsbury “تصادف” بر روی عکس های مردم در حال قدم زدن در بزرگراه های خلوت را به عنوان یکی از روندهای شبکه های اجتماعی که باید متوقف شود ، جدا کرده است.

به گفته وی ، این نه تنها خطرناک است بلکه “یک جاده بسیار میانه” ایجاد می کند.