طرفداران ناوالنی خواستار اعتراضات جدید در سراسر روسیه هستند روسیه

حامیان رهبر مخالفان روسی الکسی ناوالنی خواستار تجمع های جدید در سراسر کشور در پایان هفته خواستار آزادی وی پس از بازداشت در بازداشت موقت به دلیل نقض تخلفات آزادی مشروط شدند ، که وی آن را رد می کند.

یکی از فله متحدان برجسته ، وکیل و سیاستمدار لیوبوف سوبال روز سه شنبه به خبرنگاران گفت که علیرغم بازداشت بسیاری از افراد پس از اعتراضات در آخر هفته در شهرهای روسیه ، جنبش ضد فساد وی ادامه خواهد یافت.

هنگامی که موجی از پرونده های جنایی علیه بازداشت شدگان پلیس راه اندازی شد ، زنی که توسط مأمور پلیس در سن پترزبورگ با قمه ضرب شده بود ، به عنوان نمادی از رفتار وحشیانه مقامات با معترضین ظاهر شد.

پرونده فیلم مارگاریتا یودینا 54 ساله پس از فیلم لگد زدن پلیس به شکم وی مبنی بر اینکه چرا این افسر و همکارانش در اینترنت بازداشت شدند ، به یک رسوایی ملی تبدیل شد.

فیلم یودین نشان می دهد که او پس از لگد خوردن روی پیاده رو افتاده و به شدت به سرش ضربه می زند. سوابق بیمارستان نشان می دهد که وی دچار ضربه مغزی شده و به بخیه های پشت سرش احتیاج دارد.

اگرچه یک کارمند از وی در بیمارستان بازدید کرد و عذرخواهی کرد ، روز سه شنبه یودینا به نوایا گازتا گفت که خواهان عدالت است.

وی گفت: “این پرونده باید راه قانونی خود را طی کند.” “بنابراین من قصد دارم با کمیته تحقیق تماس بگیرم و بفهمم چه کسی به من حمله کرده است. من می خواهم کسی که لگدم زد ، پیدا شود ، بر اساس قانون نامگذاری و مجازات شود. “

کرملین گفت که “خشونت” برخی معترضان بی سابقه و تهاجمی است. عنوان شده است که موارد بسیار کمتری از خشونت پلیس وجود داشته و آنها در دست بررسی هستند.

سوبال گفت ، اما طرفداران ناوالنی مورد توجه قرار نگرفته اند ، و علیرغم “دستگیری پیروان و متحدان ما ، تحقیقات جنایی باز (و) تحقیقات جنایی که هنوز در پیش است ، تظاهرات خواستار آزادی او را ادامه می دهند.

وی گفت كه آنها معترضین را برای 31 ژانویه و 2 فوریه تعیین كرده بودند ، هنگامی كه دادگاه قصد دارد درخواست های تبدیل حكم تعلیقی به حبس واقعی را بررسی كند.

وی افزود که یکی از اهداف آنها جلوگیری از حزب رئیس جمهور ولادیمیر پوتین روسیه متحد در انتخابات پارلمانی پیش رو بود.

“در آینده نزدیک بسیاری از برنامه ها و وظایف وجود دارد ، [as well as] میان مدت و بلند مدت [ones]، و همه می فهمند که چه کارهایی باید فردا ، در یک ماه و در شش ماه انجام شود ، “.

“یکی از اهداف اصلی این است که … از بین بردن انحصار روسیه متحد در انتخابات پارلمانی که در سپتامبر سال جاری برگزار می شود.”

سرکوب علیه تظاهرکنندگان همچنان خشم بین المللی را برانگیخت. دیپلمات های برجسته آمریکایی ، انگلیسی ، کانادایی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی و ژاپنی و همچنین یک مقام ارشد اتحادیه اروپا ، “بازداشت و بازداشت با انگیزه سیاسی” ناوالنی را محکوم کردند و گفتند که آنها “به شدت از بازداشت هزاران تظاهرکننده صلح طلب و روزنامه نگار نگران هستند” “

جو بایدن وقتی روز سه شنبه برای اولین بار با پوتین به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده صحبت کرد ، ابراز نگرانی کرد.