گالری موزه های نظامی شاهنشاهی درک هولوکاست را زیر سال می برد هلوکاست

گالری جدید موزه های جنگ شاهنشاهی بازدیدکنندگان را به “احتیاط از هولوکاست دعوت می کند ، زیرا شما می توانید یک مجرم باشید”.

گالری 30 میلیون پوندی ، که اولین گالری در جهان است که با آغاز به کار گالری جنگ جهانی دوم در لندن ادغام خواهد شد ، در تلاش است تا داستان نسل کشی میلیون ها یهودی و دیگران را که روز چهارشنبه در روز یادبود هولوکاست گرامی داشته شده ، اصلاح کند. .

جیمز بولگین ، مورخ سرپرست پروژه گفت: “با مشاهده دقیق مجرمان ، او خواهد گفت:” مردان و زنانی که این کار را کردند ، آنها نمی دانستند که چه کاری انجام می دهند. “

“از بسیاری جهات دیگر ، آنها نسبتاً طبیعی بودند. آنها بچه دار شدند ، درگیر زندگی عمومی شدند ، کاری کردند که همه ما انجام می دهیم. و همچنین مردم را کشتند. گالری ها و نمایندگی های هولوکاست تصور می کنند این دستگاهی نیست که باعث کشته شدن مردم شود. “

هولوکاست مورد توجه بسیاری از تاریخ و علوم قرار گرفت ، حدود 4000 کتاب جدید در سال ، اما وسوسه این بود که “آن را به حاشیه برانیم” ، جداگانه درباره آن فکر کنید و آن را از آنچه در جای دیگر اتفاق می افتد جدا کنید.

گالری هایی که قرار است در پاییز افتتاح شوند و درخواست تجدید نظر در مورد جمع آوری کمک مالی همچنان ادامه دارد ، به شدت روشن خواهند شد. اکثر این نمایشگاه ها پوشش ضعیفی دارند ، زیرا مضمون آن تاریک است. “اما این نشان می دهد که این در سایه اتفاق افتاده است ، زیرا هیچ کس واقعاً از آن اطلاع نداشته است و تنها راه پاسخگویی به آن سکوت است. ما این مسئله را پیدا می کنیم. زیرا این اتفاق در نور روز رخ داد و در یک منظره عظیم و عظیم اتفاق افتاد. “

هولوکاست توسط “مسیرهای” متمرکز – آشویتس ، قطارها ، افرادی که از چپ و راست بر روی رمپ ها انتخاب می شوند ، دسته های ناشناس کفش تعریف شده است. با این حال ، بیشتر کشته شدگان به غیر از آشویتس به این روش انتخاب نشده اند. بولگین افزود: این به دلیل شبکه های راه آهن اروپا ، همکاری بین افراد و سازمان ها و مشاغل مختلف در سراسر اروپا بود.

آمون گت ، با بازی رالف فاینس در فهرست شیندلر ، معاصری بود كه معاصرانش او را “یك انسان خطرناك روان پریش ، رادیكال شده” می دانستند. بولگین گفت: “تمایل به تبدیل شدن او به نام تمام نازی ها دلگرم كننده است ،” زیرا شما فکر می كنید كه او خیلی از من دور است ، او مثل من نیست. “

“اما اکثریت قریب به اتفاق افرادی که مسئول این کارها بودند بی نهایت معمولی تر و طبیعی تر بودند.”

این گالری ها “عزم مداوم و مداوم برای فکر کردن در مورد مجرمان را به عنوان شستشوی مغزی ، افرادی که بیش از حد رادیکالیزه شده اند” به چالش می کشند.

بمب V-1
یک بمب V-1 که فضای بین گالری جدید هولوکاست و نمایشگاه جنگ جهانی دوم را اشغال خواهد کرد. عکس: اندرو تونارد / IWM

“این واقعاً نبود. سالهاست که موزه های هولوکاست از بازدیدکنندگان می پرسند: “مواظب هولوکاست باشید ، زیرا شما می توانستید قربانی شوید.” حدس می زنم ما فکر می کنیم ، “مراقب هولوکاست باشید ، زیرا شما می توانید یک جنایتکار باشید.”

بولگین افزود ، شواهد و مصنوعات برای بیرون آوردن قربانیان از زیر قربانی است ، تا آنها را به عنوان “افراد متولد شده زندگی می کنند و زندگی آنها قطع می کند و قطع زندگی نباید تنها چیزی باشد که آنها را تعریف می کند.

تسهیلات قرض گرفته شده از موسسات در سراسر جهان شامل بخشی از پادگان های اردوگاه کار اجباری ساکسنهاوزن خواهد بود. بمب پرنده V-1 – یا ابله – فضای بین گالری هولوکاست و گالری جنگ جهانی دوم را اشغال خواهد کرد. از دیگر مصنوعات می توان به شناسنامه اوا کلارک اشاره کرد که چند روز قبل از آزادی به طور معجزه آسایی در هنگام تولد در اردوگاه ماوتهاوزن در اتریش زنده ماند.

بر مدرن تأکید خواهد شد ، و تنها شواهدی از زمان موجود برای نشان دادن چگونگی درک حوادث هنگام وقوع وجود دارد. از کلمه هولوکاست استفاده نمی شود زیرا بعد از نسل کشی به کار رفته است.

پوپی کوپر ، مدیر پروژه موزه های جنگ شاهنشاهی ، گفت: “تفکر دانشگاهی در مورد هولوکاست طی 20 سال به طور قابل توجهی تغییر جهت داده است.

“اگر جنگ جهانی دوم به روشی که اتفاق افتاده بود ، هولوکاست به روشی که اتفاق افتاده بود رخ نمی داد. واقعاً مشخص نیست که آنها چقدر با یکدیگر پیوند ناگسستنی دارند. “