خرید ماسک سه بعدی

ماسک های تنفسی دارای کاربردهای مختلفی هستند ماسک سه بعدی و به دلایل مختلف و در مکان های مختلف استفاده می شوند. برخی از این ماسک ها برای جلوگیری از ورود آلاینده های هوا به ریه ها مورد استفاده قرار می گیرند و در صورت آلودگی ، آنها به طور قابل توجهی از ورود این ذرات به ریه ها جلوگیری می کنند. انواع دیگر ماسک ها یعنی ماسک های جراحی سه لایه دارای کاربردهای پزشکی و بهداشتی بیشتری هستند و نسبت به گذشته در جراحی برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر این ، امروزه به دلیل گسترش تاج ویروسی گسترده ، استفاده از ماسک یکی از مهمترین الزامات است که هر فرد باید انجام دهد. در واقع ، نشان داده شده است ماسک سه بعدی که استفاده از ماسک ها می تواند در جلوگیری از گسترش ویروس بسیار موثر باشد. ماسک سه بعدی از این رو, لازم است که هر کس با استفاده از یک ماسک زمانی که در مکان های عمومی در دسترس برای جلوگیری از کانون بیشتر از بیماری و انواع دیگر بیماری های عفونی.

“ماسک سه بعدی” یک ماسک تنفسی است که برای جلوگیری از گسترش ویروس ها استفاده می شود. نوع کاربرد شبیه به ماسک های دیگر ساخته شده از فولاد سه لایه است ، اما طراحی و مواد مورد استفاده در آن. ماسک 3d یکی از محبوب ترین مدل ها یک ماسک است. ما همچنان به استفاده از ماسک سه بعدی.

مزایای ماسک سه بعدی

با توجه به گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان ، مردم مجبور به صرف ساعت های زیادی در محل کار و یا در مکان های عمومی با پوشیدن ماسک. این شرایط برای افرادی که از عینک استفاده می کنند بسیار سخت تر است. علاوه بر این ، آن را نیز مشکل ساز برای کسانی که استفاده از عینک آفتابی خارج از منزل. از آنجا که در نتیجه تنفس ، ماسک سه بعدی رطوبت در بازدم زیر عینک جمع آوری می شود و بینایی فرد را تغییر می دهد. اما هنگام خرید ماسک های حجمی و از بین بردن این مشکل ، از آنجا که طراحی شامل سه بخش است ، این ماسک به طور قابل توجهی از انباشت بخار در زیر عینک جلوگیری می کند.

طراحی این ماسک ها به شکل سه پانل ساخته شده است که نه تنها حرکت اجزای صورت را تسهیل می کند ، بلکه ایمنی ماسک را نیز افزایش می دهد. پنل قسمت فوقانی این ماسک را با کمک از خود رفع آن شامل متناسب به خوبی در چهره و قسمت پایین چانه و پس از آن ثابت شده است ماسک سه بعدی که توانایی برای باز کردن و بستن دهان را بهبود می بخشد و شما می توانید نفس کشیدن بهتر است. در همین حال ، این ماسک دیگر در قسمت زیرین هوا قرار داده شده.

از سوی دیگر ، صحبت کردن با یک ماسک گاهی اوقات دشوار است ، زیرا اکثر ماسک ها بیش از حد نزدیک به دهان هستند و به آن می چسبند. به خصوص در مورد رطوبت در طول تنفس ، این چسبندگی دوباره افزایش می یابد. این بسیار دشوار است ماسک سه بعدی برای معلمان و یا افرادی که در ارتباط با مشتری و تلفن. اما طراحی ماسک سه بعدی برای ایجاد فضای بیشتری برای دهان و بینی ساخته شده است. بنابراین شما به راحتی می توانید دهان خود را تکان دهید ، صحبت کنید و در عین حال ماسک را به دهان خود بچسبانید ، شما را ناراحت نمی کند.

این ماسک ها در چندین رنگ مختلف از جمله سفید ، سیاه ، خاکستری ، عاج ، آبی ، سبز ، صورتی ، نارنجی ، کربن آبی و لیمو در دسترس هستند. یکی دیگر از مزیت ماسک سه بعدی چهار لایه آن است. این لایه ها دو لایه اسپانبند و دو لایه ذوببلون هستند و بنابراین تعداد ویروس ها و میکروب ها را به خوبی کاهش می دهند.

کشش این ماسک ها به شکل اولتراسونیک به بدن ماسک متصل می شود و بسیار پایدار است. به این ترتیب ، شما به راحتی می توانید آنها را بکشند و در مورد پاره شدن آنها را از هم جدا نگران نباشید. آنها همچنین انعطاف پذیری زیادی دارند و گوش ها را بیش از حد خسته نمی کنند. هزینه یک ماسک سه بعدی نیز به دلیل مزایای خوب آن در دسترس است ، توصیه می شود برای خرید اکثر مردم ، به ویژه کسانی که از عینک استفاده می کنند.

نحوه استفاده از ماسک سه بعدی

شاید در نگاه اول استفاده از ماسک 3D بسیار ساده باشد. اما اگر از آن به درستی استفاده نکنید ، باکتری ها و ویروس های بیشتری می توانند به ماسک بچسبند و ریه ها را بسیار سریعتر وارد کنند. در این مورد ، نه تنها جنبه های بهداشتی از دست رفته است ، اما آن را نیز برای شما بسیار خطرناک است.

به خصوص در مورد ویروس کرونا ، این اهمیت زیادی دارد ، زیرا ویروس خیلی زود وارد بدن می شود ، حتی زمانی که یک جسم خارجی وارد بینی یا دهان می شود. بنابراین ، ماسک خود ممکن است یک عامل در انتقال ویروس به بدن شما باشد. به همین دلیل بهتر است با دقت بخوانید که چگونه از ماسک سه بعدی استفاده کنید و توصیه های زیر را ارائه دهید:

دستان خود را اول بشویید. قبل از برداشتن یک ماسک استفاده نشده از جعبه ، دستان شما نباید با سطوح دیگر درمان شوند. در صورتی که صابون و آب وجود دارد, بهتر است برای شستن دست های خود را, حداقل برای چند ثانیه. اما اگر صابون و آب وجود نداشته باشد ، می توانید از ژل های ضد عفونی کننده یا اسپری الکل استفاده کنید.
سپس دستان خود را با یک دستمال یا یک پارچه تمیز پاک کنید.
سپس ماسک را با دقت بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید ماسک سه بعدی که در هنگام بسته بندی هیچ شکاف ، سوراخ و لکه وجود ندارد. از آنجا که اگر شکاف وجود داشته باشد ، ماسک عملا کاربرد و کاربرد آن را از دست می دهد و نمی تواند به عنوان حفاظت در برابر ویروس ها و آلاینده ها استفاده شود.

از آن زمان به درخواست آن را بر روی صورت خود است. هنگام قرار دادن ماسک روی صورت خود ، ابتدا باید بند را در پشت یک گوش قرار دهید و سپس آن را به گوش دیگر وصل کنید.

هنگامی که تسمه ها را روی گوش خود قرار می دهید ، انگشت اشاره و انگشت شست خود را روی بینی و تیغه فلزی ماسک سه بعدی قرار دهید. ماسک لب را به آرامی لمس کنید و مطمئن شوید که قسمت فلزی کاملا به بینی متصل است.

تا آنجا که ممکن است ، شما باید مراقب باشید که هیچ تاثیری بین دهان و بینی از خارج نداشته باشید. از آنجا که در این مورد ، هوا و ویروس ها در داخل و استفاده از یک ماسک محافظ.

نحوه حذف یک ماسک سه بعدی

درست مثل قرار دادن یک ماسک سه بعدی بر روی صورت خود ، مهم است که آن را حذف کنید. از آنجا که در مورد هر گونه تماس ، ویروس می تواند در دست شما باشد و تبدیل به یک مشکل شود. بنابراین ، این مراحل را با دقت دنبال کنید و آنها را دنبال کنید:

در ابتدا باید مراقب باشید که ماسک را با کف دست خود و از قسمت جلویی که کثیف است حذف نکنید. از آنجا که تمام ویروس ها و عفونت ها در این بخش نشسته و تنها با یک کلیک به دست شما چسبیده است. شما ممکن است آنها را متوجه نیست و حتی برای خودتان خطرناک تبدیل. بنابراین ، شما باید ماسک سه بعدی را از بند پشت گوش بردارید.

توصیه می شود که اگر پلاستیک وجود داشته باشد ، ابتدا ماسک را در آن قرار دهید و سپس آن را در سطل زباله پرتاب کنید تا از ویروس ها جلوگیری شود ماسک سه بعدی و به طور کامل با خیال راحت دست دیگران را اداره کند.
اگر راه حل های آب و صابون یا ضد عفونی کننده وجود داشته باشد ، پس از برداشتن ماسک ، بهتر است دست های خود را بشویید.

آزمون نشتی یک ماسک سه بعدی فست

اگر می خواهید مطمئن شوید که ماسک 3D به درستی به صورت شما اعمال می شود ، ما پیشنهاد می کنیم که آزمون زیر را انجام دهید:

بازدم عمیقا. در این مورد ، فشار در ماسک سه بعدی فست باید ایجاد شود و محدب. سپس یک دم عمیق ایجاد کنید ، اگر فشار منفی بر روی ماسک وجود داشته باشد ، زیرا خوب است. ماسک از داخل مونتاژ می شود و در این صورت ماسک به درستی به صورت شما اعمال می شود.

در صورتی که شما متوجه نشت در طول آزمایش, و همه چیز را اشتباه رفت همانطور که در بالا توضیح, شما باید ماسک تنظیم مجدد. ممکن است نشت در لبه ها وجود داشته باشد ، ماسک سه بعدی در این صورت شما باید تسمه های عقب را تنظیم کنید. البته ، تمام این مراحل بسیار سریع انجام می شود و ممکن است یک دقیقه طول بکشد. اما اگر شما آنها را به درستی انجام دهید ، به طور قابل توجهی به محافظت از بدن خود کمک خواهید کرد.