سرمایه گذاری 15 میلیارد پوندی جگوار لندرور در خودروی الکتریکی

به دنبال کاهش تولید JLR در کارخانه های Halewood و Solihull خود در ماه نوامبر به دلیل مشکلات مداوم در دستیابی به تراشه های کامپیوتری کافی برای وسایل نقلیه جدید است.

آدریان ماردل، مدیر اجرایی JLR گفت: «با افتخار اعلام می‌کنم که در حال سرعت بخشیدن به مسیر الکتریکی‌سازی خود هستیم و یکی از کارخانه‌های بریتانیا و نسل بعدی معماری شاسی‌بلندهای لوکس سایز متوسط ​​خود را کاملاً الکتریکی می‌کنیم.

این سرمایه‌گذاری ما را قادر می‌سازد تا آینده الکتریکی لوکس مدرن خود را ارائه دهیم، مهارت‌های جدید را توسعه دهیم و تعهد خود را برای صفر کردن کربن خالص تا سال 2039 تأیید کنیم.»

شورای Knowsley گفت که “خوشحال” است که 3700 نفر که در Halewood کار می کنند “پیشگام” حرکت به سمت تولید تمام الکتریکی با این سایت “در قلب برنامه های آینده شرکت” هستند.

وی افزود: “این فوق العاده است، نه تنها برای هزاران نفر از مردم محلی که در حال حاضر توسط JLR در Halewood استخدام شده اند، بلکه به معنای فرصت های بی شماری برای نیروی کار آینده نیز است.”

این شرکت همچنین اعلام کرد که مدل‌های جدید جگوار در کارخانه این شرکت در Solihull مونتاژ می‌شوند و مرکز تولید موتور موجود آن در ولورهمپتون به مرکزی برای ساخت موتورهای الکتریکی تبدیل می‌شود.

این شرکت اعلام کرد که به مرکز تولید پیشرانه الکتریکی تغییر نام داده و واحدهای محرک الکتریکی و بسته‌های باتری برای خودروهای نسل بعدی JLR تولید خواهد کرد.

JLR اضافه کرد که کارخانه Castle Bromwich کار بدنه خودروهای الکتریکی نسل بعدی را فراهم می‌کند در حالی که این شرکت به بررسی گزینه‌ها برای سایر بخش‌های سایت ادامه می‌دهد.