کارگران کوکاکولا در سایت Wakefield برای رای دادن به اعتصاب

این شرکت افزود که پیشنهاد پرداخت آن “بسیار رقابتی در بازار بود”.

سایت یورکشایر غربی آن بزرگترین کارخانه نوشابه در اروپا است و بیش از 50 درصد از نوشیدنی های این شرکت را در بریتانیا تولید می کند.

این کارخانه مساحتی به اندازه 15 زمین فوتبال دارد و 420000 قوطی در ساعت تولید می کند.

محصولات این شرکت شامل کوکاکولا، فانتا، اسپریت، هیولا و بی‌رحم است.

شارون گراهام، دبیر کل یونیت گفت که این شرکت “میلیاردها سود” به دست می آورد، بنابراین می تواند “افزایش مناسب حقوق” را تحمل کند.

خانم گراهام گفت: “سود آن با 37 درصد افزایش به 1.85 میلیارد پوند رسیده است، اما کارفرمایان از پرداخت دستمزد مناسب به کارگران خودداری می کنند که با افزایش قیمت ها همگام است.”

یک سخنگوی این شرکت گفت که میانگین کل بسته برای یک کارگر در Wakefield 46900 پوند است.

این شرکت همچنین گفت که در 12 ماه گذشته مبلغ 1000 پوند به همه همکاران خط مقدم برای حمایت از چالش های فعلی هزینه زندگی پرداخت کرده است.

این سخنگو گفت: در حالی که امیدواریم بتوانیم راه حلی پیدا کنیم، در حال آماده سازی اقدامات اضطراری قوی هستیم و مطمئن هستیم که هیچ اختلالی برای مشتریان تجاری ما ایجاد نخواهد شد.

این شرکت گفت که “کاملاً متعهد به حفظ گفتگو با همکاران” است، و افزود: “این دورنمای یک نتیجه سازنده را ارائه می دهد – بر خلاف اقدامات صنعتی”.

BBC Yorkshire را دنبال کنید فیس بوک، خارجی، توییتر، خارجی و اینستاگرام، خارجی. ایده های داستانی خود را به [email protected]، خارجی.