بایدن امروز با دستورات اجرایی جدید توجه به بحران آب و هوا را جلب می کند – به روزرسانی های مستقیم | اخبار ایالات متحده

جو بایدن امروز در مورد بحران آب و هوا برای مردم سخنرانی خواهد کرد و دستورات دیگری را با هدف تأثیرات زیست محیطی امضا خواهد کرد. این دستورالعمل ها شامل تجویز چگونگی برخورد سازمان های اطلاعاتی ، دفاعی و امنیت ملی ایالات متحده با تهدیدهای امنیتی ناشی از وخیم شدن خشکسالی ، سیل و سایر بلایای طبیعی در برابر گرم شدن کره زمین است. قرار است حضور بایدن در ساعت 1:30 بعد از ظهر EST (6:30 بعد از ظهر به وقت گرینویچ) انجام شود.

پیش از آن سخنگوی کاخ سفید جن پسکی همچنین میزبان رویدادی خواهد بود که نماینده آب و هوا به آن می پیوندد جان کری و یک مشاور ملی اقلیم در کاخ سفید جینا مک کارتی.

از زمان به عهده گرفتن این نقش ، کری برای اعلامیه های زیست محیطی امروز آماده می شود. الن كنیكمایر برای آسوشیتدپرس می نویسد كه او در تلاش است تا روشن كند كه ایالات متحده فقط تلاش های خود را برای كاهش آلودگی های نفت ، گاز و زغال سنگ تشدید نمی كند ، بلكه قصد دارد همه افراد جهان را به انجام كارهای بیشتر سوق دهد. .

جو بایدن جان کری را به نماینده ویژه خود در زمینه بحران آب و هوا در ماه نوامبر معرفی کرد.

جو بایدن جان کری را به نماینده ویژه خود در زمینه بحران آب و هوا در ماه نوامبر معرفی کرد. عکس: جوشوا رابرتز / رویترز

تلاش های دیپلماتیک کری با سرعت سریع دستورالعمل های داخلی در مورد دولت هفتگی بایدن مطابقت دارد که باعث ایجاد اثری شد که اکنون کری در اختیار دارد.

در سن 77 سالگی ، کری در تلاش است تا در توافق جهانی آب و هوا موفق شود و به عنوان وزیر خارجه باراک اوباما در پاریس به مذاکره کمک کرد و بعداً وی را دونالد ترامپ ، رئیس جمهور این کشور ، برکنار کرد.

موفقیت کری به سختی تضمین شده است. در خانه ، او با عقب نشینی از صنعت نفت و گاز و نگرانی های مهم جمهوری خواهان در مورد از دست دادن شغل مواجه است.

تیم مورتا
(TimMurtaugh)

از این گذشته ، بایدن فقط با این اقدام هزاران شغل را از بین برد.

اگر کسی هشدار می داد که بایدن به دشمن صنعت انرژی تبدیل خواهد شد و به دستور چپ گرایان رادیکال و محیط زیست شغل ها را می کشد. https://t.co/S1C9EbNdwL


26 ژانویه 2021

در سطح بین المللی ، این اطمینان وجود ندارد که آیا تعهدات اقلیمی بایدن می تواند از سیاست تقسیم شده شدید ایالات متحده دوام بیاورد ، چه رسد به انتقال بعدی ریاست جمهوری. در همین حال ، دوستداران محیط زیست کری را تحت فشار قرار می دهند تا پرخاشگرتر باشد – تا در اولین روز کامل خود در خارج از خانه او تظاهرات کند.

در حال حاضر کری عملا با شهرداران ایالات متحده ، روسای جمهور و نخست وزیران کشورهای خارجی ، وزرای دولت و دیگران صحبت کرده است. پیام وی: برای بازسازی اقتصاد در پروژه هایی که باعث افزایش انرژی پاک تر می شوند ، سرمایه یکبار مصرف Covid خود را سرمایه گذاری کنید. بدست آوردن پروژه های دوستدار محیط زیست در ایالت های ایالات متحده که با تکیه بر جمهوری خواهان اثبات می کنند انرژی های تجدید پذیر می تواند به معنای شغل باشد و پشتیبانی سیاسی لازم را ایجاد کند. از همه بخواهید در مورد مواردی مانند توقف ساخت نیروگاه های کثیف با زغال سنگ با چین صحبت کنند.

کری آنلاین گفت: اگر چین و ایالات متحده به عنوان شماره 1 و 2 جهان از نظر انتشار کربن ، دقیقاً تجویز نکنند که چگونه با سرعت بیشتری باعث انتشار گازهای آسیب رسان به آب و هوا می شوند ، “همه ما اعتماد به نفس خود را از دست خواهیم داد” آخر هفته گذشته در گردهمایی شهرداران ایالات متحده

کری در آن زمان گفت “ایالات متحده باید” اقتدار رفتن به میز ، نشان دادن آنچه ما انجام می دهیم و تشویق آنها برای انجام کارهای بیشتر “. “بنابراین همه می توانند درک کنند که این جعلی نیست ، وعده ای پوچ و دروغ نیست که واقعاً واقعی می شود. اگر ما همین را بگوییم آنها باور نمی کنند. ما باید این کار را انجام دهیم. “