کاشت مو در زیبایی و جذابیت افراد یک معجزه است

کاشت مو

داشتن ظاهری زیبا و جذاب اعتماد به نفس و عزت نفس افراد را افزایش می دهد. کاشت مو داشتن موهایی پرپشت و زیبا یکی از عوامل اصلی و تأثیرگذار در جذابیت افراد است. به دلایل مختلف بسیاری از افراد موهای کم پشت دارند یا طاس هستند. اگر موهای شما کم پشت یا طاسی است ، دیگر نگران نباشید ، کاشت مو یا کاشت مو یکی از بهترین روش های رفع طاسی است. امروزه کاشت مو یا کاشت مو به روش های مختلف و با جدیدترین روش ها انجام می شود. افرادی که تصمیم به کاشت مو دارند ، باید همه چیز را در مورد کاشت مو بدانند و از تمام نکات مربوط به آن آگاه باشند تا بتوانند با خیال راحت اقدام به کاشت مو کنند. بنابراین با ما همراه باشید تا تمام نکات و اطلاعات مربوط به کاشت مو را برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم:

مروری بر کاشت مو:

کاشت مو طبیعی ترین و دائمی ترین روش برای افرادی است که از ریزش مو رنج می برند. در کاشت مو ، موهای سالم خود بیمار در نواحی کمر کاشته می شود. ناحیه ای که مو از بین می رود ، ناحیه ای است که ریزش مو نداشته باشد. مردم موهایشان را با کاشت مو برمی گردانند ، موهای خود را با کاشت مو برمی گردانند ، گویی که هرگز آن را از دست نداده اند.

هدف ما از کاشت مو این است که با انجام روشهای نوین پزشکی ، جلوه طبیعی مو را برای بیمار فراهم کنیم. کاشت مو اولین بار در دهه 1930 در ژاپن انجام شد و اولین بار در دهه 1950 در جهان غرب ظاهر شد. در سراسر جهان ، حدود 60٪ از مردان و 50٪ از زنان نوعی ریزش مو را تجربه می کنند. برای حل این مشکل ، مردم معمولاً از محصولات بدون نسخه ، از جمله درمان های موضعی مانند ماینوکسیدیل (روگاین) استفاده می کنند. کاشت مو روش دیگری برای ترمیم است.

امروزه حدود 50٪ مردان بالای 50 سال از ریزش مو رنج می برند. بنابراین ، کاشت مو رایج ترین جراحی زیبایی برای آقایان است. ریزش مو برای مردان شرایط خاصی نیست. بسیاری از خانم ها نیز دچار مشکلات ریزش مو می شوند.

دلایل اصلی کمر یا طاسی:

قبل از اینکه در مورد کاشت مو صحبت کنیم ، لازم است کمی در مورد دلایل کم پشت شدن مو صحبت کنیم. صفات ژنتیکی یکی از مهمترین دلایل ریزش مو است ، اما همچنین می تواند ناشی از افزایش سن ، آسیب های ضربه ای یا اختلالات مختلف پزشکی باشد. کاشت مو می تواند برای همه افرادی که فولیکول مو کافی دارند صرف نظر از علت ریزش مو با موفقیت انجام شود. کاشت مو با موفقیت می تواند نه تنها در پوست سر ، بلکه در پشت قسمت های دیگر بدن مانند ابرو ، سبیل و ریش نیز انجام شود. ریزش مو معمولاً سه دلیل اصلی دارد:

وراثت: وراثت همچنین می تواند یکی از دلایل کم پشت شدن مو یا طاسی در افراد باشد.

سن: برخی از افراد با افزایش سن دچار ریزش و طاسی می شوند.

هورمون ها: گاهی اوقات افراد به دلیل مشکلات هورمونی از کم پشت شدن مو یا طاسی رنج می برند.

کاشت مو چگونه انجام می شود؟

در این روش ، فولیکول های مو که به طور کلی از پشت سر برداشته می شوند ، به ناحیه بدون مو منتقل می شوند. به این فولیکول های مو پیوند داده می شود. بعضی اوقات در پشت گردن به اندازه کافی مو سالم نیست ، در این حالت ممکن است فولیکول های مو از قسمت های دیگر بدن مانند بازوها یا دیواره قفسه سینه بیمار گرفته شود. بسته به میزان کم پشتی مو و طاسی ، کاشت مو طی چند ساعت انجام می شود. اگر ناحیه بدون مو بسیار بزرگ باشد ، ممکن است چندین جلسه برای تکمیل درمان لازم باشد. بیشتر اوقات ، فرد تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد. بعد از عمل یک باند مخصوص روی سر بیمار قرار داده می شود و چند ساعت بعد بیمار مرخص می شود. به طور کلی ، بیمار می تواند پس از 3 روز استراحت در خانه ، با پوشاندن سر به کار خود برگردد.

مهمترین عامل در کاشت مو چیست؟

کاشت مو یک جراحی جدی است. برای به حداقل رساندن خطرات کاشت مو ، این کار باید در یک بیمارستان یا کلینیک تخصصی انجام شود. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، بسیار مهم است که این روش توسط جراحان پلاستیک باتجربه و متخصص انجام شود که آموزش های لازم را در این زمینه دیده اند. برای موفقیت در کاشت مو ، فولیکول های مو باید سریع وارد رگ ها شوند ، یعنی باید به مناطقی که فولیکول ها قرار دارند ، متصل شوند. برای داشتن ظاهری طبیعی ، موها باید با فاصله ، زاویه و تراکم مناسب به قسمت های کمر پیوند داده شوند.

روش های معمول کاشت مو:

کاشت مو در زیبایی

در این روش موها به صورت دسته ای برداشته می شوند و کاشت مو با ایجاد سوراخ هایی در پوست سر انجام می شود. این روش کمترین استفاده است زیرا ظاهر مصنوعی ایجاد می کند.

کاشت مو FUT:

این یک روش محبوب کاشت مو است که شامل یک عمل بسیار کوچک در پشت سر است که یک نوار نازک را جدا می کند که طول آن معمولاً حدود 6 تا 10 اینچ است اما می توان آن را از گوش به گوش دیگر کشید. نوار همچنین در زیر میکروسکوپ به یک قسمت کوچک تقسیم می شود ، هر یک از آنها

منبع لینک : https://royan.clinic/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88/