قانون جذب از زبان پرورش افکار چیست ؟

قانون جذب چیست؟

من معتقدم که قانون جذب مهمترین قانون جهان است که همه این قانون را به درستی و از منابع معتبر فرا گرفته اند. اول ، او از آموختن علم قانون جذب سپاسگزار بود ، و دوم اینکه ، کاش قبلاً به طور صحیح و علمی در مورد آن اطلاع داشت.

ما سعی کرده ایم در این قسمت از سایت توسعه اندیشه ، مقالات رایگان و به روز رایگان در اختیارتان قرار دهیم. بسیاری از عناوین محبوب در بخش مقالات وجود دارد ، از جمله قانون جذب؟ ، قانون جذب عشق و قانون جذب ثروت. که روزانه هزاران بازدید از مناطق مختلف جهان دارد. تمام تلاش تیم توانمند برای پرورش افکار جمع آوری کاملترین پایگاه داده مقالات برای شما دوستداران علوم روان است.

با خواندن مقاله های این بخش ، خواهید فهمید که همه چیز در این دنیا محصول انرژی است. با داشتن افکار مثبت و سازنده که با تکرار و تمرین بدست می آیند ، می توانیم این انرژی را در همه جا پخش کنیم. پس بیایید به خودمان انرژی مثبت بدهیم.

قانون جذب عشق

در قانون جذب عشق ، یاد می گیریم که می توانیم از این موهبت زندگی که انواع افراد در اطراف ما پیدا می کنند ، بهره ببریم. و از بین این افراد آنچه را دوست داریم انتخاب کنیم و از آنچه دوست نداریم دور شویم. قانون جذب به طور شگفت انگیزی برای ازدواج مثر است.

موهبت زندگی این است که انواع افراد را در اطراف شما قرار می دهد ، بنابراین شما می توانید آنچه را که دوست دارید در آن افراد انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید دور شوید. به خاطر خصوصیاتی که در یک شخص دوست ندارید با خود عشق نمی ورزید. بدون نشان دادن احساس خاصی کافی است آن را برگردانید.

قانون جذب ثروت نیز بر این اساس استوار است که اگر احساس خوبی در مورد پول داشته باشیم ، آن را جذب خواهیم کرد. و با اضطراب آن را از خود می گیریم و این ثروت را نابود می کنیم. در این قانون مهم نیست که شغل شما چیست ، فقط با پیروی از آن می توانید به ثروتی فراتر از آنچه تصور می کنید برسید.

قانون جذب وقتی در آرامش یا تأمل به سر می بریم در ما اجرا می شود. افکار منفی ما ارتعاشات منفی می فرستد و قانون جذب همان نظم را به ما بازمی گرداند.

در اینجا مقدمه ای برای آموزش تخصصی قانون جذب است. عناوین اضافی در مقاله مربوطه ارائه شده است.

وقتی فکر مثبت یا منفی در ما جریان می یابد ، فکر ما در قانون جذب ارتعاشی ایجاد می کند. همه چیز در این دنیا مرتعش می شود. احساس خوب یک لرزش مثبت ایجاد می کند ، و احساس بد یک لرزش منفی ایجاد می کند.

قانون جذب ثروت چیست؟

قانون ارتعاش بیان می کند که دو چیز ، شی و فکر ، توسط ارتعاشات یکسان جذب یکدیگر می شوند.

این اصلاً به فکر ماشین نیست ، به فکر سلامتی هم نیست. وقتی با سلامتی لرزش می کنید می توانید سلامتی را جذب کنید. وقتی می توانید اتومبیلی را بگیرید که با آن ماشین مرتعش می شود.

اگر می خواهید پول داشته باشید ، باید با پول یکی باشید. اگر وجودتان گرم باشد ، گرما می کشید. اگر می خواهید رابطه خوبی داشته باشید. اگر می خواهید در زندگی خود عشق داشته باشید ، وجود شما باید عشق باشد. شما باید ارتعاش عشق ، ارتعاش ثروت جهان را انتقال دهید.

با تکنیک های جذب ثروت ، مانند تمرینات بازی فراوان امیر شریفی ، می توانید به راحتی ذهن خود را برای جذب ثروت آماده کنید.

قانون جذب یک نیروی مغناطیسی بسیار قوی است. که همه انرژی های مشابه جهان را با هم متحد می کند. در اینجا قدرت خلقت در همه جا و به طرق مختلف نمایان می شود. حتی قانون جاذبه نیوتن نیز از قانون جذب پیروی می کند. این قانون افکار ، عقاید ، افراد ، موقعیت ها و موقعیت های مختلف را به خود جلب می کند.

طبق قانون جذب ، این افکار ما هستند که زندگی ما را می سازند. زیرا آنها با ترسیم چنین افکار و عقایدی افرادی را گرد هم می آورند که مانند شما می اندیشند و در همان شرایط و شرایط قرار دارند. قانون جذب افراد با علایق مشابه را متحد می کند. و افراد در گروه های مختلف مانند گروه های سیاسی ، تیم های ورزشی ، هواداران ورزش و غیره متحد می شوند.

آیا می توانید از این قانون نیز استفاده کنید؟ برای اینکه بتوانند! ?

این کار را از طریق مثبت اندیشی انجام می دهید. شما با تجسم تصویری ذهنی از آنچه می خواهید ، یا با تکرار مداوم آن در ذهن خود ، آنچه را می خواهید وارد زندگی خود می کنید. به عبارت دیگر ، شما از قدرت ذهن ، افکار ، تخیل و کلمات خود استفاده می کنید.

از زمان های بسیار قدیم مردم از این قانون و نحوه استفاده از آن آگاهی داشته اند. آنها می دانستند که تکرار این فکر مثبت از روز به روز باعث تحقق آنچه آنها می خواهند در زندگی آنها می شود.

این قانون مظهر قدرت خالق جهان است.
همه چیز از طریق این قانون ایجاد می شود: کهکشانها ، سیارات ، فلزات ، سنگها ، گیاهان ، حیوانات و مردم.
عشق و علاقه ، عشق و علاقه و عشق را به خود جلب می کند.
همین افکار و موقعیت ها باعث جذب یکدیگر می شوند.
شما به آنچه در زندگی خود فکر می کنید می رسید.
هر کاری را که تمرکز کنید ، در زندگی شما نشان می دهد.
افکار مثبت اتفاقات مثبت را به خود جلب می کنند. افکار منفی حوادث منفی را به خود جلب می کنند.
اگر احساسات و افکار خود را در مورد مشکلات و موانع حفظ کنید ، بسیاری از مشکلات در زندگی شما بوجود می آیند.
اگر مثبت فکر کنید و انتظار موفقیت در زندگی خود را داشته باشید و اجازه ندهید تردیدهایی در ذهن شما وارد شود ، در نهایت موفق خواهید شد.
فقط خواستن چیزی کافی نیست ، شما برای رسیدن به آنچه می خواهید به میل و ایمان قوی نیاز دارید.
برای اینکه افکار شما نمایان شود ، باید آنها را بارها و بارها تکرار کنید و احساسات ، خواسته ها و علایق خود را به آن بیفزایید.
ذهن مانند آهن ربا عمل می کند.
چنین انرژی هایی همان انرژی را جذب می کنند.
افکار شما نحوه زندگی شما را تعیین می کند.
این قانون توسط همه استفاده می شود ، اگرچه بیشتر ناخودآگاه است.
پر کردن اضطراب و نگرانی ذهن باعث استرس و نارضایتی می شود.
پر کردن ذهن با افکار شاد و مثبت زندگی شما را شاد می کند.
از کجا می دانید هر لحظه چه لرزی را به دنیا ارسال می کنید؟

و لرزش شما مثبت است یا منفی؟

پاسخ این است که شما باید نگاه کنید ، احساس خوبی داشته باشید یا احساس بدی داشته باشید.

اگر در تصور خود از خانه ، ویلا یا خواسته دیگری احساس خوبی ندارید ، در واقع خواسته خود را منفی لرزانده و هر لحظه آن را از خود دور می کنید.

قانون جذب

مغز شما لرزش را به جهان و احساس را به شما می فرستد. این احساس و این لرزش همیشه برابر است. مغز شما احساساتی را برای شما ارسال می کند تا به شما اطلاع دهد چه ارتعاشاتی را به جهان ارسال می کنید.

به طور کلی ، همیشه به یاد داشته باشید که افکار ما می توانند زندگی ما را بسازند. و ما می توانیم از طریق احساسات خود احساس کنیم که افکار ما در جهت رشد و موفقیت ما حرکت می کنند. یا برعکس! بنابراین وقتی به چیزی فکر می کنید و احساس خوبی دارید ، این احساس را نشانه رسیدن به خواسته های خود بدانید. اما اگر وقتی به چیزی فکر می کنید احساس بدی دارید ، حتماً از آنچه می خواهید دور شوید.
یکی از مهمترین رازهای جهان برای رسیدن به خواسته ها توانایی کنترل و کنترل ذهن و افکار شماست. مطمئن باشید که با کنترل افکار خود می توانید در راه رسیدن به تمام خواسته های خود باشید.
به یاد داشته باشید که ذهن انسان یکی از پیچیده ترین سیستم های جهان است. و خداوند جهان را به گونه ای طراحی و برنامه ریزی کرده است که انسان بتواند به همه خواسته ها و اهدافی که در ذهن دارد برسد.

به طور کلی می توان گفت که قانون جذب یک قانون ثابت و دائمی در جهان است.

اگر می توانید این واقعیت را درک کنید که قانون جذب همیشه کار می کند. و برای اینکه بتوانید ذهن خود را معطوف به دستیابی به خواسته های خود کنید ، مطمئن باشید که به 100٪ از تمام آرزوهای خود خواهید رسید.

من امروز گام به گام و آگاهانه آن را ایجاد کردم و معتقدم اگر شما دقیقاً همان کارها را انجام دهید. او در زندگی خود موفقیت بزرگی کسب خواهد کرد.

من با افتخار همه شما را به ساختن یک زندگی آگاهانه دعوت می کنم و امیدوارم با قانون جذب نتیجه ای شگفت انگیز کسب کنید.

امیر شریفی آرزو می کند ایران و ایرانیان به عنوان وسیله ما برای دستیابی به این هدف بدرخشند و افکار خود را توسعه دهند …

اکنون می خواهیم س theال را کمی بیشتر باز کنیم: