معرفی: خط عذرخواهی

اگر می توانستید با شماره ای تماس بگیرید و بگویید متاسفید و هیچ کس نمی دانست … برای چه چیزی عذرخواهی می کنید؟ برای پانزده سال، می توانید با شماره ای در منهتن تماس بگیرید و این کار را انجام دهید. این داستان خط است، و مردی در انتهای دیگر که توسط خلقت خودش مست شد. او به «آقای» معروف بود. عذرخواهی.” در حالی که هزاران تماس گیرنده در خط هجوم آوردند و به همه چیز از دزدی از مغازه گرفته تا خیانت، خرید و فروش مواد مخدر تا قتل اعتراف کردند، آقای عذرخواهی متوجه شد که نمی تواند فقط گوش کند. او باید کاری می کرد، حتی اگر به معنای به خطر انداختن همه چیز باشد. از Wondery سازندگان Dr Death و The Shrink Next Door، داستانی درباره همدلی، فریب و وسواس می آید. ماریسا بریج که آقای عذرخواهی را بهتر از هرکسی می شناخت، مجری این سریال شش قسمتی است.

همه قسمت ها هم اکنون در دسترس هستند. با عضویت Prime یا اشتراک نامحدود Amazon Music می‌توانید این مجموعه را بدون آگهی در Wondery+ یا Amazon Music مصرف کنید.

سیاست حفظ حریم خصوصی را در https://art19.com/privacy و اطلاعیه حریم خصوصی کالیفرنیا را در https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info ببینید.