سینی داخلی توماس توخل: آنچه مدیر جدید چلسی با آن روبرو است | چلسی

1) از هاورز و ورنر الهام بگیرید

چهره های نزدیک به چلسی معتقدند که رومان آبراموویچ عامل اصلی جذب کی هاورتز در 62 میلیون پوند در تابستان گذشته بود. این یک یادآوری از قدرت در چلسی بود: لمپارد ممکن است مورد علاقه هواداران باشد ، اما این باشگاه آبراموویچ است و تاریخ نشان می دهد که صبر مالک هنگام مبارزه با پول زیاد از بین می رود.

پایان طلسم اول ژوزه مورینیو در استمفوردبریج تا حدودی به دلیل ناتوانی او در کار با آندری شوچنکو بود ، که در سال 2006 از میلان آمد و تا به امروز با آبراموویچ نزدیک است و لمپارد نیز بدون گرفتن بهترین ها هزینه زیادی را پرداخت از هاوارتز. که در اولین فصل حضور در انگلیس اطمینان داشت.

در حالی که هاورز هافبک قرار است در ماه نوامبر با Covid-19 قرارداد امضا کند ، این بازیکن 21 ساله ناامیدی زیادی را تجربه کرد ، در بازی ها دست به دست می شود و در تعیین موقعیت موفق نمی شود. با این حال ، امید این است که توماس توکل بتواند خود و واردات گران قیمت دیگری در بوندس لیگای سل ، تیم ورنر را که در 16 بازی گذشته یک بار گلزنی کرده ، احیا کند. لمپارد نمی دانست چگونه از ورنر استفاده کند ، که فصل گذشته 34 گل برای “RB Leipzig” به ثمر رساند. مهاجم پیسی از جناحین و مرکز بازی می کرد اما هنوز در یک حمله اشتباه و گیج کننده قدمهای خود را نگذاشته است. چلسی برای کار با سبک آشناتر توچل به هوورتز و ورنر نیاز دارد.

2) حفاظت مرتب سازی

دفاع در برابر بدبختی مسئله اساسی در دوران اول سلطنت لمپارد بود. فصل گذشته ، چلسی در لیگ برتر 54 گل دریافت کرد ، که اغلب تسلیم شد و فرصت های زیادی برای حریفان در وقت استراحت به حریفان داد. برخی اشتباهات هزینه بر بود ، نظم تاکتیکی کمبودی وجود داشت و واضح بود که پس از باخت چلسی در فینال جام حذفی مقابل آرسنال ، باید چیزی تغییر کند.

تقویت دفاعی برای لمپارد در اولویت بود. او از کپ اوریسابالا ، دروازه بان 71.6 میلیون پوندی قدردانی نکرد و ادوارد مندی را جایگزین او کرد. او به یک دفاع چپ جدید احتیاج داشت و بن چیلول را خرید. تیاگو سیلوا که برای توچل در PSG بازی می کرد ، یک تجربه دفاع میانی را ارائه داد. اما با وجود بهبودهای اولیه ، کمبودها بازگشتند. پس از شروع امیدوار کننده ، اعتبار مهندی کاهش یافت. ریز جیمز با وجود همه وعده های خود ، در دفاع راست ساده لوح باقی مانده است.

اما همه اینها فقط به افراد بستگی ندارد. قابل توجه است که برخی از مدافعان انتقادات ناعادلانه ای را نسبت به عملکرد خود در نظر گرفتند ، به ویژه این استدلال را که تحت تاکتیک های لمپارد قرار گرفته اند. مشکلات ضد حمله با شکست از گرگ ها و منچستر سیتی بروز کرد ، در حالی که هفته گذشته لستر با زاویه کوتاهی به چلسی وارد کرد. دفاع گاهی آماتوری بود. آجر باید امنیت بیشتری را ایجاد کند.

3) هافبک را متعادل کنید

مسائل دفاعی تا حدودی بر روی ساختار محاسبه شد. به خاطر انصاف نسبت به لمپارد ، جای تردید است که آیا چلسی ترکیب درستی در مرکز خط میانی دارد یا خیر. N’Golo Kanté مستعد آسیب دیدگی شده است و دیگر یک نیروی پویای قدیمی نیست. در این فصل ، هافبک فرانسوی اغلب به عنوان یک محوری عمل می کرد ، لمپارد سعی در ارائه سبک پویاتر داشت ، اما در هنگام شکست “آرسنال” و “سیتی” تحت تأثیر قرار گرفت. نیاز به دکلان رایس از وستهام کاملاً مشهود بود.

نگولا کانت تلاش کرد تا بهترین فرم خود را بدست آورد
نگولا کانت تلاش کرد تا بهترین فرم خود را بدست آورد. عکس: مارک لیچ / آفساید / گتی ایماژ

احتمالاً راه حل دو هافبک است. سوال این است که از چه کسی استفاده شود اگرچه توچل می خواست جورجینو را در PSG انتخاب کند ، ایتالیایی وسوسه تقلب در انگلیس را داشت ، در حالی که ماتئو کواچیچ فاقد نظم موضعی است و او عملا آزار دهنده است.

همه اینها بدان معنی است که ممکن است پاسخ یک اسکاتلندی کوچک وحشتناک باشد. بیلی گیلمور 19 ساله را جلو بروید اما درخشان شمشیر است و از تصمیمی نمی ترسد. روز یکشنبه گیلمور در پیروزی در جام حذفی برابر لوتون دیدار بسیار خوبی با میسون مونت داشت. وقت آن است که به او اعتماد کنیم.

4) هماهنگی تیم را ترمیم کنید

اگرچه چلسی تابستان گذشته 220 میلیون پوند برای هفت امضا هزینه کرد ، اما در پایان پنجره نقل و انتقالات قبلی لمپارد معضلات متعددی داشت. عادت چلسی در تقسیم قراردادهای بزرگ ، فروش بازیکنان ناخواسته را به سایر باشگاههایی که به دلیل افزایش همه گیرهای مالی درگیر جنگ بوده اند ، دشوار کرده است.

https://www.theguardian.com/football/2021/jan/26/ در-توماس-توچل-چلسی-برای-یک-نوع-از-ضد-فرانک-تبلیغاتی به اشتراک گذاشته

لمپارد پس از عدم فروش امرسون پالمیری و همچنین مارکوس آلونسو که پس از نقض نظم و انضباط در جریان تساوی 3-3 وست بروم در سپتامبر گذشته یخ زده بود ، با سه دفاع چپ باقی ماند. آلونسو پس از فراخواندن در هنگام استراحت ، بدون اجازه به اتوبوس تیم بازگشت و صبر و حوصله اسپانیایی یکی از نمونه های دشوار نگه داشتن اتاق رختکن برای لمپارد است.

چلسی نیز پس از ناکامی در جایگزینی آنتونیو رودیگر ، 5 مدافع میانی دارد. در ابتدای فصل ، آلمانی پنجمین رای دهنده بود ، اما در ترکیب تأثیرگذار بود و رابطه نامناسبی با لمپارد داشت.

در این حمله مشکلاتی وجود داشت ، زیرا اولیویه ژیرود و کالوم هادسون-اودو از اینکه دیگر از آنها استفاده نشده ناراضی بودند. توکل باید با انتخابهای تغییرناپذیر روحیه خود را حفظ کند ، اطمینان حاصل کند که نمی توان او را به طرفداری متهم کرد و چلسی خریداران بازیکن بدشانسی را پیدا کرد.

Fiver: نامه فوتبال روزانه مشترک شوید و دریافت کنید.

5) به آکادمی اعتماد کنید

میراث طولانی مدت لمپارد ارتقا جوانان با استعداد این باشگاه بود. مونت در بازی آخر لمپارد تیم را هدایت می کرد و فرصت هایی برای بازیکنانی مانند تامی آبراهام ، هادسون-اودو ، جیمز ، گیلمور ، تینا آنجورین و فیکاایا توماری وجود داشت. همانطور که توماری و هادسون-اودو اعتراف کردند این کار همیشه روان نبود ، اما بچه ها به ندرت مثبت بودند و اغلب بهترین بازیگران بودند.