حل مشکل خرید جم کلش اف کلنز – خرید جم کلش آف کلنز

گرافیگ بازی و انیمیشن های موجود در بازی کلش اف کلنز به گونه ای طراحی شده است که هر بازیکنی را جذب خود میکند. اما در این شلوغی ها و رقابت و بعضا جنگی که بین بازی های کامپیوتری برپا است و استودیو ها و شرکت ها به شکل میلیاردی برای ساخت و تبلیغ بازی هایشان هزینه می کنند و سال های سال وقت می گذارند، ناگهان یکی دو ایده جذاب در یک بازی موبایلی ساده، تمام قدرت ها و پیشرفت های صنعت بازی های ویدئویی را به فراموشی می سپارد. دنیای بازی های ویدئویی به طرز عجیب و غریبی پیشرفت کرده است.

فروش جم کلش آف کلنز

در صورت اتمام زمان بازی، تیمی که خسارت بیشتری به گاوصندوق حریف وارد کردهاست برندهٔ بازی است و در صورت این که هر دو تیم به یک اندازه به گاوصندوق حریف آسیب وارد کرده باشند، بازی مساوی تمام میشود. به اینترتیب شما میتوانید با اطلاعات کامل درباره هر یک از آنها اقدام به خرید بهترین گزینه بر اساس نیازهای خود کرده و از جمهای خریداری شده در بازی کلش آف کلنز استفاده کنید.

خرید جم کلش آف کلنز از دیکاردو طریق آندروید و آیفون ( از طریق خرید جم کلش آف کلنز با گیفت کارت) که این روش نیز به دلیل دردسرهای تحریمات و احتمال مسدود شدن حسابهای شما پیشنهاد نمیشه ، در صورتی که به دنبال آموزش خرید جم کلش آف کلنز با گیفت کارت هستید بلاگ دیکاردو را بررسی کنید .

1. روش عادی ارتقا: که در این روش پس از کلیک بر روی ارتقا یا همان اپدیت باید مدت زمانی صبر کنید تا ارتقا کامل شود. این برنامه مثل بقیه برنامه نیست چون هیچ گونه دروغی وجود ندارد و شما به راحتی میتوانید از راه قانونی جم رایگان کلش اف کلنز دریافت کنید. قبل از خرید جم کلش آف کلنز مختصری از کمپانی سوپرسل برایتان بگوئیم .

خرید جم کلش آف کلنز به عنوان اولین بازی استودیو سوپر سل بود که به این روش درآمد بی نظیری را نصیب این شرکت کرد و ثابت کرد کسب درآمد به روش فریمیوم می تواند یکی از قدرتمند ترین راهکار های بازاریابی باشد.

بعد از تحریم سوپرسل برای کاربران ایرانی که دیگر قادر نیستند به روش قدیمی الماس کلش آف کلنز و همچنین بلیط طلایی (گلد پس Gold Pass ) را تهیه کنند ، فروشگاه ما همچون گذشته قادر به شارژ تمامی کاربران می باشد .

در امتداد همین موفقیت هم سوپرسل دیگر بازی هایش را نیز به این روش روانه بازار کرد. شما میتوانید تمامی بسته های مورد نظر درون بازی را تهیه کنید و همچنین در صورتی که نیاز به بسته ای دارید که در لیست بالا موجود نیست ، کافیست با شماره های ثبت شده در قسمت فوق تماس حاصل فرمایید تا بسته مورد نظر شما به لیست بالا اضافه گردد .

دیگر لازم نیست روز ها منتظر تمام شدن آپگرید ساختمان های خود باشید یا اینکه بسیاری از وقت خود را صرف جمع آوری منابع کنید. به عبارت دیگر اگر جم یا همان الماس را به قدر کافی دارا باشید، تا حدود بسیار زیادی می توانید در بازی پیشرفت کنید و از دیگر رقبایتان جلو بیافتید.

نتیجه ی داشتن همین علم و پشتکار به علاوه ی خلاقیت در استودیو بازیسازی SuperCell، همین شد که بازی Clash of Clans یا همان بازی نبرد قبیله ها منتشر شد. بسیاری از سایت ها ادعا می کنند که با کلیک روی یک لینک یا لمس چند دکمه به شما جم کلش اف کلنز می دهند.

قیمت خرید جم کلش اف کلنز

بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال از جمله محبوبترین، معروفترین و پردانلودترین بازی های استراتژیک دنیای گیم هستند که جذابیت بسیار بالایی برای بازیکنان دارند. مدت زمان خرید بلیط طلایی کلش آف کلنز و همچنین خرید جم در حدود 20 دقیقه الی 2 ساعت می باشد .

همچنین در این سال میزان فروش بازی و جم کلش آف کلنز بیش از در کنار دو بازی دیگر شرکت سوپرسل یعنی هی دی (HayDay) و بازی بوم بیچ (Boom Beach) نزدیک به 2 میلیارد دلار بوده است. بازی که طبق آخرین آمار ارائه شده رسمی از آن در سال 2014، این بوده که شرکت سوپرسل تا کنون بیش از روزی 5 میلیون دلار از بازیکنان بازی کلش آف کلنز درآمد داشته است.