پشت درهای بسته: کارگران گرفتار در یک بیماری همه گیر | اخبار

آنوشکا آستانه گفتگو با یک روزنامه نگار کارینا ردفرن از پروژه فولر درباره تأثیر همه گیری بر هزاران زن فیلیپینی که خود را در خارج از کشور یافتند. دولت فیلیپین می گوید حدود یک سوم از 10 میلیون نفر در خارج از کشور زنانی هستند که در مشاغل “اساسی” کار می کنند – اصطلاحی که عموماً به عنوان کارگران خانگی با دستمزد پایین برای خانه داری ، آشپزی و مراقبت از خانواده های ثروتمند تعبیر می شود. ، اغلب در شرایط وحشتناک. دیده بان حقوق بشر مدت هاست که کارگران خانگی مهاجر را در هزاران مایل دورتر از خانه و پنهان از چشم در خانه دیگران به عنوان یکی از آسیب پذیرترین گروه های جمعیتی در جهان توصیف می کند.

گزارش شده است که انگلیس حدود 23000 ویزا برای کارگران داخلی خارجی صادر می کند ، که نیمی از آنها از فیلیپین آمده اند. بر اساس گزارشی که در ماه ژوئن توسط دکتر الی پری دیویس و کنسرسیوم فیلیپین Kanlungan مستقر در لندن تنظیم شد ، در دو ماه اول شیوع ویروس کرونا ، بیش از نیمی از کارگران مهاجر فیلیپینی که در انگلیس بررسی شده اند ، شغل خود را از دست داده اند. کنسرسیومی از سازمان های مردمی که از حقوق مهاجران فیلیپینی حمایت می کنند. کارینا در مورد آنوشکا می گوید میمی (نه نام اصلی او) ، یک فیلیپینی که برای یک خانواده ثروتمند در لندن کار می کند و فقط 5 پوند در ساعت به او می پردازد و از او خواست که در اولین محاصره کار خود را ادامه دهد ، که غیرقانونی بود. کارینا همچنین در مورد آنوشکا صحبت می کند راوناکه توسط کارفرمایی که او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود به بحرین رسید. رئیس او قول داد هزینه پرواز به خانه را بپردازد ، اما او به او نگفت چه زمانی ، و به همین دلیل راونا اکنون نمی تواند به دخترش و نوه اش در فیلیپین برگردد.

عکس: شرکت کنندگان در یک دوره مدیریت فشرده در یک مرکز آموزشی در مانیل

متقاضیان تحصیل در فیلیپین یک دوره مدیریت فشرده را در یک مرکز آموزشی در مانیل می گذرانند.


عکس: Veejay Villafranca / گتی ایماژ

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین هزینه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian