گرگ ها پس از اولین رایان Ait-Nuri به سومین قصر Crystal Palace کمک می کنند | فوتبال

[ad_1]

گرگ ها هر فصل تحت هدایت Nun Espirito Santa پیشرفت کرده اند و با وجود آسیب دیدگی و فروش در تابستان ، برای ادامه این روند کاملاً تنظیم شده اند. “كریستال پالاس” قطعاً نتوانست آنها را در اینجا متوقف كند ، بازدیدكنندگان توسط میزبانان جادوگری ، كه هدف آنها دانیل پودنس قابل توجه و اولین نوجوان جذاب Ryan Ait-Nuri است ، به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. این کاخ با ناراحتی به پایان رسید و لوکا میلیواویچ بعداً توسط مارتین اتکینسون برای بستری شدن در بیمارستان هاا موتینیو اعزام شد.

بنابراین ، علیرغم افزایش درد ، “گرگها” حداکثر شروع فصل کلاس اول را از سال 1979-80 انجام دادند. نونو گفت: “ما پیشرفت کرده ایم و اکنون باید آن را تحمل کنیم و بازی بعدی را دوباره بهبود بخشیم.”

نونو با پرورش سبك غالب تر و غيرقابل پيش بيني و عمق بيشتر جدا شدن ، خواست خود را براي ساختن “گرگ ها” ابراز كرد. پس از تصمیم وی برای معرفی آیت نوری ، 19 ساله فرانسوی که ماه گذشته به صورت قرضی به آنجر رفت ، آخرین کیفیت در اینجا نشان داده شد. او دروازه حریف را باز کرد و به گونه ای عمل کرد که او را با جانی کاسترو مقایسه کند که همچنان از مصدومیت جدی بهبود می یابد.

نونو درباره این نوجوان گفت: “او باید افتخار کند.” “او پسر جوانی است و در لیگ برتر بازی کرد و کمک زیادی به ما کرد.”

گرگ ها در واقع به این بازی راه پیدا نکرده اند ، هرچند که نمایشگرهای آنها نوید بسیاری داده است. آنها از همان ابتدا مخالفانی را تحت فشار قرار دادند که کار خود را با وقار آغاز کردند.

دقیقه اول گمراه کننده بود هنگامی که کاخ با پای جلو شروع کرد ، آندروس تاونسند با یک مهارت دستیابی به موفقیت برای ویلفرد زاچ ، که از گوشه سمت چپ منطقه شوت زیادی زد ، مشت زد. گرگها با ارسال یکسری کراس خطرناک به سرعت پاسخ دادند ، که کاخ از آنها به خوبی دفاع کرد تا دقیقه هفت ، وقتی پودنس به لئاندر دندونکر پیوست که با عرض 10 متری ضربه سر را زد.

Fiver: نامه فوتبال روزانه مشترک شوید و دریافت کنید.

گرگ ها با حرکتی اغواکننده و پاس واضح و گسترده ای شروع به کشیدن بازدیدکنندگان کردند. بعد از 10 دقیقه ، پدنس که مشغول کار بود ، خانه را دوباره ویران کرد ، وقتی که سعی کرد ضربه ای از گوشه سمت چپ به گوشه دور شبکه تبدیل کند. Vicente Guaita توپ را به هوا بلند می زند. ویلی پین چند دقیقه وقت داشت تا دروازه بان را امتحان کند اما نتوانست با ضربه سر تمیز از شش متری کرنر را ببیند. این یک اشتباه ناامیدکننده بود ، اما چنین غوغایی که “گرگها” با آن بازی کردند ، دستیابی به موفقیت در گریز اجتناب ناپذیر به نظر می رسید ، که این پیشرفت مطلوبی برای تیمی خواهد بود که از نیمه اول بازی خود در این فصل در نیمه اول گل نزده است. اعتصاب Ait Nura ثابت کرد که ارزش انتظار را دارد.

پادنس آن را با خط تیره به سمت راست و صلیبی تنظیم کرد که شیخ کویته قادر به تراشیدن آن نبود. جوان فرانسوی در گوشه سمت چپ محوطه جریمه به سمت توپ دوید و یک ضربه را در گوشه پایین ثبت کرد. این یک مشت نوجوان بود که اگر طرفداران وجود داشت ، در یک آهنگ جشن می گرفت.

دانیل پودنز (دوم از راست) گل دوم را به ثمر می رساند



دانیل پودنز (دوم از راست) گل دوم گرگها را به ثمر می رساند. عکس: Andrew Boers / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

گرگ ها از اشباع دور بودند. دندونکر قبل از اینکه پدنز یک گل کاملاً شایسته به ثمر برساند ، هدیه ای از 25 یاردی زد و این اولین گل فصل بود. این بار دوش و شوت به سمت راست از سوی پدرو نتو آمد ، او Podance را با کار ساده هدایت یک ضربه از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه ترک کرد. کاخ یک درس خواند. حتی بدون آدام ترائوره ​​که برای چهارمین بازی پیاپی نیمکت نشین شد ، “گرگ ها” با زیبایی ظریف حریفان را پاره کردند.

در دقیقه 36 میهمانان برای ترساندن “گرگها” سرکشی شدند که کونور کوادی توپ را از پشت توپ به خوبی دفع کرد و اسکات دان را دفع کرد. وقتی بوی به دلیل آفساید VAR پنالتی خود را لغو کرد ، بولی از یک فرار خوشحال لذت برد.

نیمه دوم حمله را پالاس آغاز کرد ، تاونسند با شلیک دروازه ای از کنار محوطه جریمه ، رویی پاتریشیو را با حیله گری انجام داد. در حالی که آنها همچنان میزبانان را به عقب راندند ، زاها ترسید که پس از سقوط با ترکیب ایت-نوری و مکس کیلمان ، یک پنالتی به او داده نشود. قاضی این اقدام را مداخله به موقع دیگری در دفاع دانست که بارها بهترین مواردی را که می توانست بازدیدکنندگان را جمع کند از بین برد. سپس Zaha دلیل زیادی برای شکرگذاری داور داشت ، که تصمیم گرفت کارت زرد مجازات کافی باشد پس از اینکه مهاجم ناامید از dekulakization ، دستان خود را به سمت Ait Nura بلند کرد. به نظر نمی رسید نوجوان مرعوب باشد.

[ad_2]