کوین پیترسون جونیور: معترضان پلیس ایالت واشنگتن را محکوم می کنند | ایالت واشنگتن

[ad_1]

یک فرد مسلح سیاهپوست در واشنگتن روز جمعه به شمال غربی اقیانوس آرام حمله کرد و تهدید به تشدید تنش در منطقه اطراف پورتلند ، اورگان کرد ، جایی که معترضین به بی عدالتی نژادی بارها با گروه های راستگرای درگیر شده اند.

دوستان و خانواده ، کوین ای. پترسون جونیور ، جوان 21 ساله متوفی را شناسایی کردند و گفتند که او بازیکن سابق فوتبال دبیرستان و پدر مغرور کودک بود.

پیترسون پنجشنبه شب در یک پارکینگ بانکی در هزل دل ، منطقه ای غیر متصل از ونکوور ، واشنگتن ، حدود 12 مایلی شمال پورتلند به ضرب گلوله کشته شد.

پدر پیترسون گفت که پسرش محکوم نشده است و هیچ تصوری از نحوه دخالت او در این حادثه که منجر به اجرای قانون می شود ندارد. OregonLive اضافه کرد ، به نظر می رسد پیترسون در طی مکالمه تلفنی با شریک زندگی خود مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

ده ها معترض صبح جمعه هنگام تجمع محققان در محل تیراندازی تجمع کردند. ناظران گفتند که ماشین پیترسون یدک می کشد اما جسد او ساعت ها در جای خود باقی مانده است.

مک اسمیت ، سازمان دهنده اعتراضات Black Lives Matter در پورتلند ، اورگان ، گفت که او خواهر پیترسون را می شناسد و بیش از 5 ساعت را در آنجا گذراند.

وی درباره اعضای خانواده گفت: “آنها اطلاعات زیادی نداشتند.” “یک تن از غم و اندوه ، یک تن غم وجود داشت. او 21 ساله است ، دارای یک کودک ، یک نوزاد است. آنها مطمئن نیستند که چه اتفاقی افتاده است ، چرا جلسه برگزار شده است. همه بسیار ناامید و گیج بودند. “

ارشد پیترسون به روزنامه گفت که او حوالی ساعت 6 عصر روز پنجشنبه به محل حادثه رسید اما “تا جمعه جمعه” فرصتی برای شناسایی پسرم پیدا نکرد “.

جیک تامپسون ، یکی از آشنایان پیترسون ، گفت که او در عروسی پدر و مادر پیترسون در پورتلند در سال 2018 عکس گرفته است. روز جمعه ، او یک عکس سیاه و سفید از پیترسون در یک لباس مجلسی با لبخند بزرگ منتشر کرد.

وی روز جمعه گفت: “من شب گذشته کمی خوابیدم.”

کلارک چاک اتکینز ، کلانتر شهرستان در بیانیه ای گفت که یک تیم مشترک مواد مخدر بین شهرها در حال انجام تحقیقات تا ساعت 6 عصر روز پنجشنبه بودند و در پارکینگ بانک در حال تعقیب یک مرد بودند که به سمت وی ​​شلیک کرد. اتكینز گفت ، اسلحه گرم در محل پیدا شد.

مقامات نام این گلوله را وارد نکردند ، اما پترسون پدر به Oregonian / OregonLive گفت که این پسر او است. در بیانیه خود ، اتكینز به خانواده پیترسون مراجعه كرد ، اما كشته شدن كوین ای. پترسون جونیور را تأیید نكرد.

اتكینز گفت: “من می توانم بگویم كه آژانس ما و خانواده پیترسون و جامعه ناراحت هستند.” “در حالی که جامعه عزادار است ، من از شما می خواهم که با احترام و شایستگی از مرگ مردم در این موضوع یاد کنید.”

تامپسون گفت ، پیترسون در دبیرستان اتحادیه در ونکوور ، واشنگتن فوتبال بازی می کرد ، هر ورزشی را دوست داشت و فردی عالی بود که همه در مدرسه از آن لذت می بردند.

آژانس های دیگر ، از جمله گشت ایالتی واشنگتن و اداره پلیس کاماس ، برای کمک به تحقیقات پاسخ دادند. اداره پلیس کاماس به عنوان آژانس تحقیق اصلی منصوب شد.

یک شب زنده داری توسط رئیس NAACP قرار بود جمعه شب در ونکوور ، واشنگتن برگزار شود.

در هزل دل ، بیش از ده نفر از معترضان سیاه زندگی مهم یک خیابان شلوغ روبروی پارکینگ بانک ایالات متحده را که در آن پیترسون درگذشت آسفالت کردند. آنها تابلوهایی با عنوان “علامت گذاری برای زندگی سیاهان” ، “سکوت سفید خشونت است” و “فریاد اسم او” را در دست داشتند.

دو دسته گل کوچک به حصار محل تیراندازی بسته شده بود.

بروکلین سیدول 16 ساله گفت که او و دیگر دانش آموزان به جای رفتن به مدرسه در این تجمع شرکت کردند.

تیدول ، یک سفیدپوست ، گفت: “زندگی سیاه مانند زندگی من رفتار نمی شود.” “ما باید آن را صدا کنیم و باید به آن اعتراض کنیم زیرا باید تغییر کند.”

دانیل تامپسون 26 ساله یک دسته گل رز صورتی به همراه آورد تا در محل حادثه باقی بگذارد. تامپسون ، که سیاه پوست است ، گفت که او پیترسون را نمی شناسد اما می تواند با تیراندازی شناسایی شود.

“من هر روز در این خیابان قدم می زنم. تهوع آور است این می توانست هرکدام از ما باشد. “

[ad_2]