گروه K-pop Blackpink با نگه داشتن پاندا کودک بدون دستکش در چین بیداد می کند | کی پاپ

[ad_1]

پس از آنکه اعضای گروه دختران مشهور جهان “Blackpink” نشان داد که چگونه یک کودک پاندا را نگهداری می کنند ، اقدام دیگر K-pop را در خشم به وجود آورد ، آنها را به خطر انداختن صدمه به سلامت گنجینه ملی متهم کرد.

ماه گذشته ، پس از استناد رهبر RM به “داستان درد” که کره جنوبی و ایالات متحده در جنگ کره با یکدیگر می جنگند ، پدیده K-pop BTS در چین مورد انتقاد قرار گرفت. چین در درگیری های 1950-53 به کمک نیروهای کره شمالی آمد و متحمل خسارات زیادی شد.

چهار عضو Blackpink که تک آهنگ Kill This Love در سال 2019 فقط از 1.1 میلیارد بازدید در YouTube پیشی گرفت ، میزبانی Fu Bao ، اولین پاندا متولد کره جنوبی را به عنوان بخشی از پیش پرده نمایش واقعیت آنلاین خود نشان داد ، “24 / 365 با Blackpink ”.

توله ، که هفته گذشته برای عموم مردم رونمایی شد ، در ماه ژوئیه از والدینی متولد شد که به عنوان بخشی از “دیپلماسی پاندا” چین در سال 2016 از سیچوان وارد کره جنوبی شدند.

این تصاویر باعث شده برخی از رسانه های چینی و مفسران آنلاین هنرمندان را محکوم کنند که بدون پوشیدن دستکش بهداشتی فو بائو را لمس کرده اند و می گویند این سلامتی کودک را تهدید می کند. برخی گروه را برای گریم بیش از حد تحویل گرفتند.

کاربران Weibo ، نسخه چینی توییتر ، به این انتقادات پیوسته اند. پیام های مرتبط با این حادثه میلیون ها بازدید به دست آورد و ده ها هزار پیام هشتگ متهم به این گروه به حیوان آزاری ایجاد کرد.

هشتگ های “Blackpink” و “panda” در آخر هفته در توییتر کره جنوبی در جریان بود ، برخی از کاربران از این کشور خواستند که پانداها را بازگرداند ، در حالی که برخی دیگر شکایت داشتند که حیوانات کره جنوبی نیستند و هزینه آنها بسیار زیاد است.

کودک پاندا فو بائو
کودک پاندا فو بائو. عکس: یونگ یئون جی / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

برچسب موسیقی Blackpink YG Entertainment اعلام کرد نمایش نسخه کامل این نمایش را به تعویق انداخته است ، برنامه ای که قرار بود این هفته در کانال YouTube گروه ظاهر شود.

اما می گوید این فیلم با حضور جانوران و دامپزشکان تهیه شده است و تمام اقدامات احتیاطی برای محافظت از سلامتی پاندا انجام شده است.

این آژانس در بیانیه ای گفت: “هنگامی كه بلك پینك با پاندا نوزاد ملاقات كرد ، همه شركت كنندگان دستكش بهداشتی ، ماسك و لباس محافظ بودند … در هر مرحله دست و كفش آنها ضد عفونی شده بود.

“با این حال ، در مورد تمرین همکاری های بین المللی و توصیه های متخصصان پاندا که می گویند افراد غیرحرفه ای که از نزدیک با کودک پاندا تماس دارند می توانند باعث سو mis تفاهم شوند ، ما تصمیم گرفته ایم که انتشار ویدیوی مربوطه را متوقف کنیم.”

[ad_2]