“آنها باید از قوانین پیروی کنند”: کریکت های هند غربی پس از نقض قرنطینه در نیوزیلند تحریم شدند | کریکت

[ad_1]

تیم کریکت غرب هند پس از تخلفات متعدد در قرنطینه نیوزلند ، از آموزش و محدودیت در اتاق های هتل منع خواهد شد. مقامات بهداشتی نیوزیلند از نظارت ویدئویی برای تشخیص نقض قوانین تور ، از جمله غذا خوردن مشترک و اختلاط در گروه ها استفاده کردند.

جانی گراو ، مدیر کریکت وست هند ، گفت: “این ضربه بزرگی به آموزش ما است” و گفت که آنها کاملاً از این عمل حمایت می کنند.

در حال آماده سازی برای سری آینده Black Hat ، هند هند یک قرنطینه اصلاح شده مشابه Wallabies هنگام آماده سازی برای مسابقات جام بلدیسلا در ماه گذشته دریافت کرد.

همه بازیکنان و کارکنان پشتیبانی تحت دو آزمایش اولیه Covid قرار گرفتند که به آنها اجازه می داد در دانشگاه لینکلن با هم تمرین کنند ، در نزدیکی هتلی در کریستچرچ که از 12 روز گذشته به خانه تماس گرفته بودند.

اما این آزادی ها توسط مقامات بهداشتی کیوی ، که طبق قانون تلاش می کنند وضعیت نیوزلند بدون کوید را حفظ کنند ، محدود شده است.

اشلی بلومفیلد ، مدیر عامل بهداشت ، گفت: “اینجا آمدن یک امتیاز است ، اما در عوض آنها باید از قوانین پیروی کنند.” “این بستگی دارد که Covid-19 در جوامع ما چگونه نباشد و کارکنان ما از امنیت برخوردار باشند. آنها علی رغم موافقت با رعایت پارامترهای انتشار ، این کار را انجام ندادند. “

گراو گفت که کریکت غرب هند تحقیقات خود را پس از “یکپارچگی حباب ها” آغاز خواهد کرد.

وی گفت: “ما از بازیکنان خود درخواست کردیم تا بر اهمیت پیروی از پروتکل ها تأکید کنند.” وی با اشاره به تور اخیرشان در انگلیس که در شرایط مشابهی انجام شده است ، افزود: “ناامید من این است که بازیکنان ما شاید در زمینه مبارزه با این اقدامات قرنطینه باتجربه ترین افراد در جهان هستند.

خبر خوب برای غرب هند این است که مدت طولانی محدود نخواهند شد. جمعه روز پایان رژیم انزوای اجباری 14 روزه آنها است ، به این معنی که اگر مشکلی پیش نیاید امروز آزمایش می شوند و تا آخر هفته آزاد می شوند. آنها پیش از سری T20 و Test ، که از 27 نوامبر آغاز می شود ، برای دو مسابقه گرم شدن با نیوزیلند A به کوین استون می روند.

[ad_2]