پل پوگبا منچستر یونایتد را پس از ترس و وحشت فولام در لیگ برتر ، به سمت بالا سوق می دهد

در چهارشنبه شب خنک و خنک در غرب لندن ، منچستر یونایتد از پشت سر آمد تا پیروزی سخت 2-1 مقابل تیم چشمگیر و مقاوم فولام را بدست آورد.

نتیجه یونایتد در بالای جدول لیگ برتر قرار دارد و تا 17 مسابقه طول می کشد که آنها موفق به انجام آنها نمی شوند ، برابر با رکورد تاریخ در باشگاه. از همه بهتر اینکه به لطف لحظه بالاترین کیفیت پل پوگبا ، که حضوری باشکوه و آرام در میانه میدان بود ، اتفاق افتاد.

همیشه به نظر می رسید یک آزمایش سخت تر از بازدیدکنندگان از جدول است. زیر مه باران شدید ژانویه که در چهار چوب جایگاه جدید امتداد داشت ، یونایتد مجبور شد در ذخیره های خود در برابر حریفان کاملا سازمان یافته حفاری کند.

پوگبا پس از آن گفت: “ما به پیروزی احتیاج داشتیم و راهی دشوار قرار گرفتیم.” ، گرچه توپ برنده او چیزی جز شیرینی نداشت ، بلافاصله بعد از ساعت مشخص ، ضربه باعث ایجاد کاف از شکاف سمت راست شد ، که پوست خوشحالی متعجب از نیمکت را ترسیم کرد یونایتد “.

Ole Gunnar Solskjær بدون مصدومیت تیمی را که تقریباً یک ترکیب کامل برای انتخاب آماده به نظر می رسید ، بدون مصدومیت ارسال کرد ، که بخشی از افزایش تیم در اواسط فصل بود. سولسکر در مورد نیاز به تمرینات بدنی شدید در فصل اول خود بسیار صحبت کرد. همه این افراد منظم متحد وحشیانه ، مبارز به نظر می رسند.

ادینسون کاوانی و میسون گرینوود حمله را آغاز کردند و پوگبا در خط هافبک فرو رفت که در غیاب اسکات مک تامین قویتر به یک حرکت مترقی تبدیل شد. فولام با یک باد یخ زده در پشت کار شروع کرد. از نگاه آن گرسنه به نظر می رسیدند. آدمولا لوکمان زود از 25 یاردی گل زد و سپس با باز کردن دروازه به مدت 5 دقیقه سکوهای خالی را مبهوت کرد.

یک پاس بلند از آندره-فرانکو زامبو آنگوئیزا ، یونایتد را قطع کرد. لوكمان با درخشش تمام ، قبل از زدن ضربه محکم به گوشه دور ، به تنهایی به سمت راست منطقه دوید. Solsker از زمان و مکان برای بازی پاس شگفت زده خواهد شد. اما تیمش بلافاصله عقب زد ، پوگبا توپ را به زیبایی حرکت داد ، البته در خط هافبک.

ابتدا برونو فرناندز از بیرون محوطه جریمه به پای هالتر برخورد کرد. چند لحظه بعد او به سمت چپ پاس داد ، توپ آلفونس آرئولا و کاوانی ، در کمین جای درست ، به زیبایی تمام شد. کاوانی با فریادی جشن گرفت. این اولین هدف او پس از تحریم بود.

ادینسون کاوانی عدد را تبدیل می کند
ادینسون کاوانی پس از عملکرد ضعیف آلفونسو آرئولا ، امتیاز منچستر یونایتد را تبدیل به گل می کند. عکس: متیو پیترز / منچستر یونایتد / گتی ایماژ

در این نیمه اول ، پوگبا بازی را با برتری پیش انداخت. پیش از شروع ، هافبک ستاره یونایتد در اطراف هم تیمی ها سرگردان بود و آنها را تشویق می کرد. در اینجا او ابتدا نگاهی تند و سریع داشت ، اما انگار شمشیر چنان آرامش و مهارتی از خود نشان داد ، هوای فرماندهی او بر روی پیراهن های قرمز پخش شد.

آرون ون بیساک بارها و بارها در لبه سمت راست فرود می آید و از آنتونی مارسیال عبور می کند تا کمی بیش از نیم ساعت باقی بماند. این بازی اکنون در مطبوعات قابل پیش بینی مالکیت قرمز تثبیت شده است. اما ثابت شد که هافبک فولام یک مانع تهاجمی و سخت است و لاکمن همیشه در وقت استراحت مشغول بود.

در آغاز نیمه دوم ، “فولام” پس از یک کار بهتر ، لوکمان هریسون رید با یک شوت محکم توپ را از بالای تیر دروازه درخشان کرد. یونایتد حتی هنگام برداشتن توپ گاهی اوقات تیمی محتاط به نظر می رسید و هری مگوایر و اریک بیلی 20 متر پشت خط قرمز مقابل آنها قرار داشتند و به ندرت نقاط را تقویت می کردند تا خط هافبک را تحت تأثیر قرار دهد.

Loftus-Cheek با شانس گلزنی در Lookman توانایی علامت تجاری خودش رو در سمت راست نشان داد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. پوگبا یک کراس عمیق شلاق زیبا ایجاد کرد. و در دقیقه 64 به نظر می رسید که بازی در 1: 1 تکان می خورد و فولام همچنان در خط میانی نظم و انضباط واقعی نشان می دهد.

در این هنگام وارد پوگبا شوید ، وی که توپ را از جناح راست از آسمان بیرون کشید ، در داخل گم شد ، فضای جلوی خود را دید و یک ضربه پیچ خورده با شکوه به تیر دروازه برخورد کرد. این توپ وقتی از کفش پوگبا خارج شد ، خار خارق العاده ای ایجاد کرد و در حالی که در تور نشسته بود ، ضربه زد. در اواسط این فصل ، صادقانه بگویم ، هر یک از این تیم ها در طبقه بالا می توانند به هر طریقی پیش بروند. اما این یک مهارت قهرمان بود.

Fiver: نامه فوتبال روزانه مشترک شوید و دریافت کنید.

فولهام فشار زیادی را فشار داد و خیلی زود فرصتی برای تساوی به دست آورد ، Loftus-Chick دید که چگونه ضربه ضعیف او De Gea را به خوبی نجات داد. یک دویدن عالی دیگر پشت فرمان این فرصت را ایجاد کرد که او کیلومترها پشت میله رعد و برق داشته باشد.

پس از مرگ او ، یونایتد از تماس نجات عالی ون بیساکی سپاسگزار بود. این یک برد برای استقامت در یک شب بدبخت و برای آن پاس های عمیق تر بود که یک هافبک ستاره ای به طور فزاینده چشمگیری را فراهم کرد.