ولز امیدوار است که بازیکنان لیگ برتر را برای کل تیم راگبی “شش کشور” ولز داشته باشد

ولز از نخست وزیر راگبی خواسته است تا شش بازیکن را از انگلیس که به نام آنها چهارشنبه است ، در شش کشور در طول مسابقات آزاد کند تا خطر ترکیدن حباب Covid-19 کاهش یابد ، اما آنها باید آنها را برای دو هفته مسابقات ناموفق بازگردانند.

قرار است سه نفر از شش نفر – دن بیگر ، توماس فرانسیس و تولوپ فالت – در روز مسابقه ولز به طور منظم تبدیل شوند و بقیه – کالوم شیدی ، ویل رولندز و لوئیس ریز زامیت – به احتمال زیاد در بعضی از مسابقات ، اگر نه در همه مسابقات ، نقش بازی کنند.

طبق قوانین لیگ برتر راگبی ، اگر بازیکنان غیر انگلیس در روز 23 و دو هفته ناموفق شش کشور انتخاب نشوند ، باید در طول دوره بین المللی به باشگاه های خود بازگردند. ولز برای کاهش احتمال مثبت بودن ویروس در بازیکنان خود به دنبال استرداد بوده است ، اما آنها فقط در مدت شش هفته در لیگ برتر ماندگاری خواهند داشت.

وین پیواز ، سرمربی ولزی با اعلام ترکیب خود برای شش کشور ، گفت که بحث و گفتگو با راگبی برتر در جریان است و او امیدوار است که تا پایان هفته تصمیم گیری شود ، و افزود: “با کوید فکر می کنید پیوستن منطقی است در واقع: حرکت کنید و از حباب بیرون بیایید – این زمانی است که سرعت انتقال افزایش می یابد.

“ما نمی خواهیم بازیکنان با گزینه جدید سریع و سریع حرکت کنند. این مسابقات برای جوامع بسیار مهم است زیرا چیزی به آنها می دهد که منتظر آن باشند و ما می خواهیم مطمئن باشیم تیم ما سالم است و نمایش ادامه دارد. “

انگلیس تیمی متشکل از 28 نفر از شش کشور را در میان نگرانی های دولت فرانسه در مورد ادامه مسابقات به دلیل گزینه ای که نرخ انتقال در انگلیس و ایرلند را افزایش داده است ، دنبال خواهد کرد ، اما نخست وزیر راگبی گفته است بازیکنان دیگر کشورهای شرکت کننده در شش کشور باید طی دو هفته آینده که مسابقات لیگ برتر برگزار می شود ، به باشگاه های خود بازگردند.

یک راهنمای کوتاه

تیم ولز

نشان دادن

مهاجمان: رایس کری (بلوز کاردیف) ، وین جونز (اسکارلت) ، رودری جونز (اسپری) ، الیوت دی (اژدها) رایان الیاس (اسکارلت) ، کن اونز (اسکارلت) ، لئون براون (اژدها) ، توماس فرانسیس (روسای اکستر) ، دیون لوئیس (“بلژیک کاردیف”) ، جیک بال (“اسکارلت”) ، آدام ریش (“پرس”) ، آلون وین جونز (“مطبوعات”) ، ویل رولندز (واسپ) ، کوری هیل (“بلوز کاردیف”) ، دن لیدیا (“مطبوعات”) ، جاش نویدی (“کاردیف بلوز”) ، آرون وین رایت (اژدها) ، Taulupe Falet (حمام) ، جاش مک لئود (قرمز) ، جاستین تیپوریچ (مطبوعات)

بازگشت: گرت دیویس (اسکارلت) ، توماس ویلیامز (بلوز کاردیف) ، کایران هاردی (اسکارلت) ، دن بیگگر (مقدس نورتهمپتون) ، کلوم شیدی (خرس بریستول) ، جراد ایوانز (بلوز کاردیف) ، جانی ویلیامز (اسکارلت) )) ، نیک تامپکینز (“اژدها”) ، اوون واتکین (“اسپری”) ، جورج نورث (“اسپری”) ، جاش آدامز (“کاردیف بلوز”) ، هلام آموس (“بلوز کاردیف”) ، لویی ریز- زامیت (گلوستر) ، لی پوفنی (اسکارلت) ، لیام ویلیامز (اسکارلت)

این خواننده علون وین جونز را کاپیتان خود خواند ، علیرغم اینکه ردیف دوم از زمان آسیب دیدگی زانو در پایان کارزار پاییز ملل پخش نشده است ، در حالی که دن لیدیا ، جانشین 33 ساله ، بیش از دو ماه بعد فراخوانده شد. سالها پس از آن که آخرین گل از 64 گل خود را به دست آورد.

پیوک گفت: “آلون وین در حال پرواز در تمرین است و در راه اولین بازی ما مقابل ایرلند است.” “دن بهترین فلانکر Pro14 است و تجربه زیادی دارد. او با تمام وجود بازگشت و اگرچه ما از سقوط برای دیدن بازیکنان جوان استفاده کردیم ، اما ما برای پیروزی در شش کشور هستیم و بر این اساس ترکیب را انتخاب کردیم.

پیواتس 36 بازیکن را در تیم خود نام برد ، اما دیگر جایی برای جیمز بوتام ، شین لوئیس-هیوز و جونا لوید نبود. دوازده بازیکن از مرز 50 پایتخت عبور کرده اند زیرا Pivac ، که در پایان سال قرارداد انعقاد قرارداد دارد ، پس از اولین پیروزی خود در شش مسابقه شش تیم مقابل ایتالیا ، این تجربه را انتخاب می کند.