پلیس آلمان تحقیق در مورد نابودی یک “بنای یادبود” غول پیکر را آغاز کرده است آلمان

[ad_1]

پلیس آلمان تحقیق در مورد ناپدید شدن مجسمه چوبی بزرگ یک فالوس از دامنه کوه را آغاز کرده است ، جایی که چند سال پیش بدون هیچ توضیحی در آنجا ظاهر شد.

روزنامه محلی Allgaeuer Zeitung روز دوشنبه گزارش داد که این مجسمه دو متری (7 فوت) در آخر هفته بریده شد و فقط یک تکه خاک اره در کوه Granten با ارتفاع 1738 متر در جنوب باقی گذاشت. بایرن ، 140 کیلومتری جنوب غربی مونیخ.

احترام به دستگاه تناسلی مرد در سالهای اخیر به عنوان محلی برای پیاده روی به شهرت رسیده و حتی در Google Maps ظاهر شده است ، جایی که به عنوان “بنای فرهنگی” طبقه بندی شده است. مورخان محلی گزارش می دهند که این اثر به عنوان هدیه تولد برای مرد جوانی ساخته شده است که خانواده اش قدر این هدیه را ندانسته اند ، بنابراین مجسمه 200 پوندی را به کوه بردند و در آنجا رها کردند.

در هفته های اخیر ، مجسمه مورد بحث و مجادله قرار گرفت ، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و دوباره به نمایش گذاشته شد ، همچنین آبجو به یک آبجوسازی محلی (“آبجو قرمز خوشمزه و طبیعی”) اختصاص داده شد.

آژانس خبری آلمان dpa گزارش داد که پلیس در شهر کامپتن در بایرن در حال تحقیق درباره ناپدید شدن است ، اگرچه مشخص نبود که آیا جرمی مرتکب شده است. صاحب مجسمه ناشناخته است.

چند روز برای آثار معمولی و غیر استاندارد آسان نبود. یکپارچه 3.5 متری فولاد ضد زنگ در صحرای یوتا ، که از زمان کشف آن دو هفته پیش بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، نیز ناپدید شده است.

کلانتر شهرستان سن خوان گفت که این دفتر منابعی برای صرف وقت و تلاش زیاد برای تحقیق در مورد افرادی که این مرکز را استفاده کرده اند ندارد ، که در ابتدا غیرقانونی بود.

صدها نفر برای یافتن یکپارچه سفر کردند که در 18 نوامبر توسط خدمه بالگردهای دولتی به زیست شناسان حیات وحش کمک کردند تا گوسفندان را شمارش کنند. مقامات یوتا مشخص نکردند که این یکپارچه در کجا قرار دارد ، اما به زودی مردم آن را از طریق تصاویر ماهواره ای که به سال 2016 برمی گردد پیدا کردند و مختصات GPS آن را تعیین کردند.

از آسوشیتدپرس

[ad_2]