آزمایش Mass Covid در سطح 3 به مقامات محلی منتشر خواهد شد | سیاست

[ad_1]

دولت گفت که از مقامات سطح 3 محلی با شدیدترین محدودیت های Covid خواسته می شود که برای تأمین بودجه برای آزمایش انبوه افراد بدون علامت به امید از بین بردن ویروس و انتقال به سطح دوم اقدام کنند.

مدیران بهداشت عمومی می توانند در صورت ابتلا به این ویروس ، در مناطقی از جوامع خود که در معرض خطر ابتلا به ویروس قرار دارند ، پیشنهادهایی برای آزمایش ارائه دهند ، و این می تواند مناطق فردی یا محل های کار باشد که میزان عفونت در آنها زیاد است.

اگر شواهدی وجود داشته باشد که بیشتر در معرض خطر باشد یا شیوع آن از همان جامعه باشد ، با گروههای اولویت دار توسط شوراهای محلی و مدیران بهداشت ، آنها مایل به تمرکز بر روی جوامع اقلیت های قومی هستند. ، گزارش شده در وزارت بهداشت و رفاه.

این برنامه ها به مدت شش هفته اجرا می شود و توسط دولت پشتیبانی می شود. آنها در حال آزمایش آزمایشی در لیورپول هستند که گفته می شود شیوع ویروس را کاهش داده است. با این حال ، آزمایشات در لیورپول توسط ارتش سازمان یافته و کنترل می شد. شهرهای دیگر قبلاً اظهار داشتند که کارکنان لازم برای انجام آزمایشهای گسترده را ندارند.


رئیس بخش برنامه ، جنرال سر گوردون مسنجر ، در یک کنفرانس خبری در داونینگ استریت گفت که بیشتر مناطق باید از مردم و منابع خود استفاده کنند. حمایت نظامی مانند لیورپول برای کل کشور “به سادگی غیرممکن” بود.

وی گفت: “من می توانم با اطمینان بگویم كه كل كشور قابل تكرار نیست ، و بنابراین حمایت های نظامی ، همراه با سایر انواع پشتیبانی مركزی ، باید به جایی كه بیشترین نیاز را دارد و جایی كه می تواند بیشترین تأثیر را داشته باشد ، هدایت شود.”

“من کاملاً شک ندارم که ارتش واقعاً نقش مهمی در برنامه آزمایش جامعه خواهد داشت ، اما دیدگاه اساسی در رابطه با تولید نیروی کار این است که با پشتیبانی قابل توجه مرکز از طریق زمین ارائه می شود.”

نماینده همچنین گفت که وی هنوز نمی داند از 23 میلیون نفری که پس از محاصره روز چهارشنبه به سطح 3 می روند ، چه تعداد می توانند به رژیم دسترسی پیدا کنند زیرا “هنوز برنامه ریزی های زیادی وجود دارد”. اما وی گفت که این فرصت ها “به طور مداوم با گذشت زمان تغییر می کنند” و افزود که “ژانویه به بعد” است.

آزمایش شامل آزمایشات سریع جریان جانبی است که در حدود 20 دقیقه نتیجه می دهد. آنها دقیقاً به اندازه تست PCR استاندارد طلا که در آزمایشگاه یا در یک واحد متحرک انجام می شود و بسیار بیشتر طول می کشند ، دقیق نیستند.

اما مت بهداشت ، وزیر بهداشت گفت آزمایش بسیار مهم است و می تواند ویروس را در شهرهای سطح سوم کاهش دهد.

وی گفت: “با گسترش آزمایش به افرادی كه هیچ علامتی ندارند ، موارد مثبت تری را تشخیص می دهیم و زنجیره انتقال را می شكنیم.” “حدود یک سوم از افراد ویروس کرونا را بدون علائم دارند ، بنابراین بسیار مهم است که افرادی که ممکن است ندانسته دیگران را آلوده کنند بررسی کنند.

“هرچه افراد بیشتری به طور منظم در جامعه آزمایش می کنند ، شانس ما برای کاهش شیوع ویروس و نجات جان افراد بسیار بیشتر است.

“من می دانم که افراد در بالاترین سطح با شرایط دشواری روبرو هستند ، بنابراین ما از آزمایشات گسترده جامعه آنها حمایت می کنیم تا راهی برای کاهش سطح محدودیت های آنها فراهم شود.”


[ad_2]