وینستین شرکت به عنوان بخشی از تصفیه 17 میلیون دلار بابت ادعای تجاوز جنسی پرداخت خواهد کرد هاروی وینستین

قاضی ورشکستگی ایالات متحده طرحی را برای تصفیه شرکت وینستین تصویب کرد که 17 میلیون دلار برای زنانی که بنیانگذار هاروی وینستین را به سوon رفتار جنسی متهم می کردند ، تأمین می شود.

قاضی مری والراث ، به ریاست جلسه استماع از راه دور از ویلمینگتون ، دلاور ، اعتراض چندین زن را که خواستار شکایت در مورد ادعاهای خود در دادگاه ورشکستگی بودند ، رد کرد.

وی خاطرنشان کرد که 83٪ از متقاضیان ورشکستگی “با صدای بلند گفتند که آنها می خواهند با اتخاذ این طرح به عمل خود پایان دهند ، که آنها به دنبال محاکمه بیشتر برای گرفتن برخی از بهبودی و بازپرداخت احتمالی نیستند … هرچند بدیهی است که پول هرگز به آنها چنین ندهید. “

شرکت وینستین پس از اعلام ورشکستگی در سال 2018 ، دارایی خود را به شرکت Lantern Entertainment که بعداً به گروه رسانه ای Spyglass تبدیل شد ، به مبلغ 289 میلیون دلار فروخت. پس از محکومیت به تجاوز جنسی به دستیار سابق تولید و بازیگر تجاوز جنسی.

بیمه ها 35 میلیون دلار به این طرح کمک کرده اند ، بنابراین دارندگان ادعاهای سو استفاده جنسی تقریباً نیمی از آنها را دریافت می کنند. وکلای شرکت وینستین گفتند زنانی که پرونده شکایت کرده اند می توانند جریمه ای شش رقمی دریافت کنند.

اگر بخواهند خواسته های خود را از هاروی وینستین و افسران و مدیران سابق شرکت ادامه دهند ، آنها می توانند از بیشتر پرداخت های موجود در این طرح چشم پوشی کنند.

گروهی از زنان با ادعای تجاوز جنسی اظهار داشتند که انتخاب بین پرداخت کامل و تمدید ادعاهای آنها غیرمنصفانه است. اما وکلای شرکت و کمیته ای از بستانکارهای بدون وثیقه ، که شامل زنانی می شود که ادعای سو of رفتار جنسی کرده اند ، آزادی افسران و مدیران سابق را از م componentلفه های اصلی این طرح می دانند.

وكیل شركت پل كامبرو از شركت كراوات سوئین و مور در جلسه دادرسی گفت كه این طرح بسته شدن “شگفت انگیز” و “فرخنده ای برای این داستان واقعاً زشت” بود.