بلاتکلیفی واکسن: چه چیزی در پس ترس موجود در جوامع BAME وجود دارد؟ | اخبار

در حال حاضر بیش از 6 میلیون نفر در انگلیس زندگی می کنند که حداقل یک دوز Covid-19 به آنها داده شده است زیرا تلاش برای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون بیشتر می شود. اما هرچه افراد بیشتری در گروه سنی به قتل می رسند ، نگرانی دولت در مورد سطح بلاتکلیفی واکسن در برخی از جوامع قومی سیاه پوست و اقلیت افزایش می یابد.

خبرنگار جامعه نگهبان نازیا پروون می گوید راشل همفری که ، علی رغم شواهدی که نشان می دهد اولین موج Covid-19 در سال گذشته بیشترین ضربه را به افراد متعلق به گروه های اقلیت وارد کرده است ، آنها از کمترین شرکت کنندگان در واکسن هستند. انتشار اطلاعات غلط در شبکه های اجتماعی ، از جمله شایعات دروغین مبنی بر اینکه این واکسن ممکن است حاوی الکل یا گوشت خوک باشد ، به طور گسترده ای گسترش یافته و مقاومت در برابر آن دشوار است. اما شاید دشوارتر ، موانع ساختاری ، فرهنگی و زبانی نیز وجود دارد که باید برطرف شوند.

آنابل ساویمیمو، یک پزشک عمومی برای سلامت جنسی و تولیدمثلی ، توصیف می کند که چگونه نابرابری های بهداشت ریشه ای از داده های مربوط به نوسانات واکسن جدا نیستند. او نگاهی به رسوایی های تاریخی مربوط به مواد مخدر در جهان می اندازد که بدون رضایت مناسب در مورد جوامع سیاه پوستان در حال آزمایش است و تأثیر مخرب طولانی مدت این امر بر اعتماد بوده است.

پزشک قبل از تزریق دست بیمار را آماده می کند


عکس: PA

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین هزینه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian