شرکت ترامپ از “حزب میهن پرستان” جدید فاصله می گیرد اخبار ایالات متحده

مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ تلاش کرد تا از تلاش برای ایجاد “حزب میهن پرستان” فاصله بگیرد ، ایده ای که گفته می شود رئیس جمهور سابق پس از شکست در انتخابات دنبال کرده است.

روز دوشنبه ، کمیته انتخابات ریاست جمهوری دونالد ج. ترامپ ، رئیس جمهور سابق (DJTFP) ادعاهای کمیته اقدام سیاسی جدید (PAC) را به نام حزب پاتریوت مبنی بر درگیر شدن آنها در یک کارزار مشترک جمع آوری کمک مالی رد کرد. این همزمان شد با ایجاد دفتر “دفتر رئیس جمهور سابق” در فلوریدا توسط ترامپ.

DJTFP گفت که “از ترس سردرگمی عمومی که می تواند گمراه کننده باشد و باور کند فعالیت های حزب میهن پرست توسط آقای ترامپ یا DJTFP مجاز است – یا اینکه کمک به این کمیته غیر مجاز در بیانیه ای به کمیسیون انتخابات فدرال گفته است. ساخته شده DJTFP – اگر این درست نیست.

در روزهای پس از مراسم تحلیف بایدن ، ترامپ اشاره کرد که وی در حال ایجاد حزب خود است و تحلیلگران بر این باورند که وی می تواند برای رد رای سناتورها برای محکوم کردن وی در روند استیضاح آینده اقدام کند. اگر ترامپ محکوم شود ، این امر می تواند وی را قادر به کاندیداتوری مجدد کند.

مگی هابرمن خبرنگار نیویورک تایمز روز یکشنبه گزارش داد منابع “آشنا با تفکر اووی گفت ترامپ پس از “نرم نشان دادن” به ایجاد حزب جدید در حال بررسی است كه “تهدید شخص ثالث با تهدید همزمان مقدماتی منطقی نیست”.

این ادعا که حزب پاتریوت و مبارزات انتخاباتی ترامپ با هم بودجه جمع می کنند در 22 ژانویه توسط مایکل جوزف گال از جورجیا به کمیسیون انتخابات فدرال (FEC) ارائه شد.

سخنگوی ترامپ ، جیسون میلر به Axios گفت: ما از این تلاش ها پشتیبانی نمی كنیم ، ما كاری با آنها نداریم و فقط از طریق گزارش عمومی در مورد آن اطلاعات داریم ، “میلر در پیامی نوشت.

Axios گزارش داد که گروهی به نام “کمیته ملی حزب MAGA Patriot” نیز به دروغ ادعا می کنند که توافق نامه مشابهی با شرکت ترامپ داشته است.

روز دوشنبه ، ترامپ دفتری در فلوریدا افتتاح کرد که به عنوان رئیس جمهور سابق ایالات متحده خدمت می کند و به گفته این آژانس ، در تلاش است تا دستور کار دولت خود را بهبود بخشد.

در این بیانیه آمده است: “دفتر مسئول مدیریت مکاتبات ، بیانیه های عمومی ، سخنرانی ها و فعالیت های رسمی رئیس جمهور ترامپ برای پیشبرد منافع ایالات متحده و اجرای دستور کار دولت ترامپ از طریق حمایت ، سازماندهی و فعالیت مدنی خواهد بود.” گفت

ترامپ در آخرین روز ریاست جمهوری خود در چهارشنبه گذشته در یک سخنرانی خداحافظی به هواداران گفت: “ما به نوعی برمی گردیم.” از زمانی که او به استراحتگاه Mar-a-Laga خود در پالم بیچ ، فلوریدا پرواز کرد ، با مردم صحبت نکرده است.