ویروس کرونا در انگلیس زندگی می کند: محدودیت های سطح 3 به منطقه وسیعی از جنوب شرقی و شرقی انگلیس گسترش یافت | سیاست

[ad_1]

صبح بخیر. بیش از دو هفته پیش نمایندگان مجلس به سیستم سطح جدیدی برای انگلیس رأی دادند. بسیاری از نمایندگان پارلمان توری ، تهدید به قیام ، قبل از رای گیری بوریس جانسون به مشترکان ، پیشنهاد می کنند که در برخی مناطق قوانین قبل از کریسمس راحت تر شود ، و در بحث او گفت که سیستم آینده می تواند محلی تر شود (به مناطق روستایی با نرخ پایین پوست ممکن است اگر در کشوری با شهری با نرخ بالاتر باشید مجازات می شوید). امروز ما نتایج اولین بررسی رسمی سیستم را دریافت می کنیم. اما ما قبلاً شاهد شدت گرفتن محدودیت ها برای لندن و مناطقی از اسکس و هرتفوردشایر بوده ایم و به خبرنگاران گفته شده است که هرگونه تغییر حداقل خواهد بود. در اینجا داستان پیش نمایش ما وجود دارد.

این اولین بار نیست که رویدادها به سمتی می روند که جانسون امیدوار بود. برای توضیح اینکه چرا انتظار می رود محدودیت ها امروز در برخی مناطق کاهش یابد ، به آخرین آمار ویروس کرونا نگاه کنید که اواخر روز گذشته در داشبورد دولت منتشر شد. روز گذشته 25161 مورد جدید در انگلیس رخ داده است. این رقم بالاترین رقم از هفته دوم نوامبر بود – زمانی که انگلیس در مراحل اولیه محاصره خود بود. هر هفته تعداد موارد جدید 36٪ افزایش می یابد.

داده های داشبورد برای چهارشنبه ، شانزدهم دسامبر

ارقام داشبورد برای چهارشنبه ، شانزدهم دسامبر. عکس: Gov.Uk/Gov.UK

در اینجا دستور کار است.

21.30: ONS آخرین آزمایش عفونت ویروس کرونا را منتشر کرده است.

9.30: مایکل گوو ، وزیر کابینه ، از عوام سوال می کند.

10:00: صدیق خان ، شهردار لندن در مجلس لندن س questionsال می کند.

10.30: Jacob Rhys-Mogg ، رهبر عوام ، بیانیه هفتگی تجارت را به Commons ارائه می دهد.

حوالی ساعت 11.30: مت هانکوک ، وزیر بهداشت ، به مناسبت بازنگری در سیستم سطح انگلیسی ، برای نمایندگان مجلس سخنرانی می کند.

ساعت 12.30: خیابان داونینگ هر روز یک جلسه توجیهی در لابی برگزار می کند.

12.20: Nicola Sturgeon ، اولین وزیر اسکاتلند ، س theالاتی را در پارلمان اسکاتلند مطرح می کند.

14:00: بهداشت عمومی انگلیس آخرین گزارش مشاهده Covid خود را منتشر کرده است.

14:00: لیز خرگوش ، وزیر برابری ، سخنرانی می کند.

14:00: گو به شهادت کمیته Brexit Commons می پردازد.

16.45: گوو به کمیته لردهای اتحادیه اروپا شهادت می دهد.

با زنده ماندن وبلاگ ویروس کرونا در انگلیس ، سیاست زنده اکنون دو برابر شده است و با توجه به اینکه چگونه بحران کووید همه چیز را تحت الشعاع قرار می دهد ، برای آینده قابل پیش بینی ادامه خواهد یافت. اما ما همچنین داستان های سیاسی غیر مربوط به کوید ، مانند Brexit را پوشش خواهیم داد ، و اگر مهم تر یا جالب تر به نظر برسند ، یک مزیت خواهند داشت.

در اینجا وبلاگ جهانی ما در مورد ویروس کرونا وجود دارد.

سعی می کنم نظرات زیر خط (BTL) را دنبال کنم ، اما خواندن همه چیز غیرممکن است. اگر س directال مستقیمی دارید ، “Andrew” را در جایی از آن وارد کنید و من به احتمال زیاد آن را پیدا خواهم کرد. سعی می کنم به س questionsالاتی پاسخ دهم ، و اگر مورد علاقه عمومی باشد ، یک س questionال و جواب بالای خط (ATL) ارسال می کنم ، اگرچه نمی توانم قول دهم که این کار را برای همه انجام دهم.

اگر می خواهید به سرعت توجه من را جلب کنید ، بهتر است از Twitter استفاده کنید. من ادامه میدهم AndrewSparrow.



[ad_2]