امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه ، وجود ویروس کرونا را ستود امانوئل مکرون

[ad_1]

کاخ الیزه اعلام کرد ، رئیس جمهور فرانسه پس از ایجاد علائم Covid-19 تشخیص داده شده است.

در بیانیه ای کوتاه روز پنجشنبه ، کاخ گفت که Macron به محض بروز علائم ، PCR تجویز شده و “طبق پروتکل بهداشتی مناسب برای همه” به مدت هفت روز خودش را منزوی می کند.

در این بیانیه آمده است که رئیس جمهور 42 ساله “به کار خود ادامه خواهد داد و فعالیت های خود را از راه دور انجام خواهد داد” ، اما در مورد وضعیت وی توضیح بیشتری نداد. یک منبع شانزه لیزه گفت ماکرون “احساس خوبی دارد”.

ماکرون روز چهارشنبه جلسه هفتگی کابینه را ریاست کرد و همچنین از آنتونیو کوستا نخست وزیر پرتغال در یک ناهار کاری در شانزلیزه پیش از ریاست اتحادیه اروپا پرتغال استقبال کرد.

روز دوشنبه ، پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا ، چارلز میشل رئیس شورای اروپا و ژوزه آنخل گوریا ، دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی و توسعه ، همچنین برای صرف ناهار از اتحادیه الیزه بازدید کردند. روز پنجشنبه ، دفتر سانچز گفت که فعالیت های عمومی را به حالت تعلیق درآورده و تا 24 دسامبر قرنطینه می شود.

دفتر وی گفت ژان کاستکس ، نخست وزیر فرانسه نیز پس از چشم انداز اخیر ماکرون ، به مدت هفت روز خود را منزوی خواهد کرد. وزیر بهداشت ، اولیویه وران ، طرح واکسیناسیون را به جای Castex ، در مجلس عالی مجلس ارائه خواهد کرد.

ریچارد فراند رئیس پارلمان فرانسه نیز همانند همسر ماکرون ، بریژیت که روز سه شنبه تحت آزمایش منفی قرار گرفت و علائمی از خود نشان نداد ، در حال انزوا است. ماکرون هفته آینده سفر برنامه ریزی شده خود به لبنان را که قرار بود از نیروهای فرانسوی و مقامات لبنانی دیدار کند ، لغو کرد.

ماکرون آخرین رهبر از رهبران جهان است که آزمایش ویروس مثبت است ، از جمله دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، که در ماه اکتبر تحت درمان در بیمارستان قرار گرفت ، جائر بولسانارا ، رئیس جمهور برزیل ، که در ژوئیه با Covid-19 مبتلا شد ، و نخست وزیر انگلیس. نخست وزیر بوریس جانسون که در ماه مارس تحت مراقبتهای ویژه قرار گرفت – اگرچه روی دستگاه تنفس نبود.

میخائیل میشوستین ، نخست وزیر روسیه مجبور شد در ماه آوریل استعفا دهد و او را به معاون خود تحویل دهد ، در حالی که در ماه مارس ، میشل بارنیه ، مذاکره کننده اصلی اتحادیه اروپا در مورد Brexit نیز تشخیص داده شد. آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان پس از گذراندن آزمایش مثبت پزشک در همان ماه مجبور به جدا شدن از خود شد.

ادامه مطلب …

[ad_2]