دادخواست برای ضربه مغزی بازیکنان سابق علیه مقامات راگبی ورزش ها

[ad_1]

وکلای مدافع بازیکنان سابق اتحادیه راگبی با ارسال دادخواست به اتحادیه جهانی راگبی ، اتحادیه فوتبال راگبی و اتحادیه راگبی ولز گام قاطعی در دادخواست علیه مقامات بازی برداشته اند.

Rylands Law ، که این اقدام را روز پنجشنبه اعلام کرد ، گفت دو بازیکن دیگر ، آدام هیوز ، بازیکن سابق U20 ولز و نیل اسپنس ، U21 انگلیس سابق ‘عصر.

چهار بازیکن دیگر نیز به این کار پیوسته اند ، اما می خواهند در حال حاضر ناشناس بمانند ، که باعث می شود تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون به 9 نفر برسد. این شرکت در حال حاضر نماینده بیش از 100 بازیکن سابق راگبی در سنین 20 تا 50 سال است و گفته می شود از زمان درگیری تامپسون ، پوفام و لیپمن در پرونده ، که گاردین هفته گذشته گزارش داد ، 30 نفر دیگر با آنها تماس گرفته اند.

هیوز که فقط 30 سال دارد هنوز جوانترین بازیکنی است که در این بازی شرکت می کند. وی با “آسیب مغزی و علائم پس از ضربه مغزی” تشخیص داده شد و به او گفته شد که در مسیر پزشکی مشابه پوفام ، لیپمن ، تامپسون و اسپنس قرار دارد که همه آنها در مراحل اولیه زوال عقل و احتمال CTE تشخیص داده شدند. . شهادت وی در مقابل احتیاط با این استدلال است که بازی در دهه گذشته ایمن تر شده است.

هیوز از سال 2010 تا 2018 به عنوان مرکز “اژدها” ، “بریستول” و “اکستر” بازی می کرد. وی پس از ضربه شدید مغزی در سن 28 سالگی مجبور به استعفا شد. “این فقط یک ضربه بیش از حد به سر بود. برای من سخت تر بود که پس از هر ضربه به سر خود بهبود یابم. ” او گزارش می دهد که در کارنامه خود هشت بار ناک اوت شده است. “در ابتدا وقتی که من کاملاً ناک اوت شدم ، یک ضربه مغزی بزرگتر ایجاد شد و بهبودی من قرن ها طول کشید ، با گذشت زمان حتی کوچکترها نیز تأثیر خود را گذاشتند. به خاطر سلامتی من مجبور شدم جلوی آن را بگیرم.

هیوز می گوید: “برای من ، من فکر می کنم مهمترین مشکلی که باعث ضربه مغزی شد. “اگر گرد و غبار نریزید و به کار خود ادامه دهید ، اغلب به عنوان ضعف تلقی می شود. بنابراین می بینید که بسیاری از بازیکنان می دانند که چطور فقط بلند شوند و بدون توجه به احساسی که دارند ادامه می دهند. در نهایت ، این وظیفه آنها است و هیچ بازیکنی نمی خواهد شغل خود را از دست بدهد. “

هیوز اذعان می کند که خطرات موجود را می دانسته است ، اما استدلال می کند که “اگر موقعیت هایی برای ایمن تر کردن بازی فراهم می شد و من معتقدم که وجود داشت ، پس باید توسط صاحبان قدرت کنترل می شد. هنوز بازی بسیار خوبی است یک راه طولانی از نظر آموزش در مورد ضربه مغزی “.

اسپنس 44 ساله در ردیف عقب برای تیم های لستر ، گلوستر و روترهام بازی می کرد: “من در کار خود تعدادی از ضربه های مغزی و آسیب دیدگی سر را از دست داده ام. در واقع ، من معمولاً قضاوت می کردم که چقدر خوب بازی کرده ام. بر اساس احساس گیجی من در پایان بازی. ” وی گزارش می دهد که از “نوسانات خلقی ، حملات اضطرابی ، افسردگی و عصبانیت” رنج می برد.

در ادعاهای نامه قبل از اقدام ادعاهای گسترده ای که ادعاها بر اساس آنها انجام شده است ، بیان شده است. این قانون بیان می کند که نهادهای حاکم وظیفه دارند “چنین اقداماتی را انجام دهند و قوانینی و مقرراتی را که لازم است برای از بین بردن ، کاهش یا به حداقل رساندن خطر آسیب دائمی مغز در نتیجه خطر شناخته شده و قابل پیش بینی ضربه مغزی باشد ، ایجاد و اجرا کنند.” حداکثر سه ماه از تاریخ به رسمیت شناختن اظهارنامه ادعا کنید تا پاسخهای اولیه خود را بدهند.

صبح روز پنجشنبه ، راگبی جهانی ، اتحادیه راگبی فوتبال و اتحادیه راگبی ولز بیانیه مشترکی صادر کردند و تأیید کردند که “اکنون بررسی زمان [the letter’s] محتوا “.

در بیانیه آمده است: “ما از شنیدن گزارش های شخصی شجاعانه بازیکنان سابق بسیار ناراحت شدیم. راگبی یک ورزش تماسی است و اگرچه عنصری از خطر برای هر ورزشی وجود دارد ، راگبی رفاه بازیکنان خود را بسیار جدی می گیرد و همچنان اولویت شماره یک ماست. در نتیجه پیشرفت دانش علمی ، راگبی رویکرد خود را برای نظارت بر ضربه ، آموزش ، مدیریت و پیشگیری در طول بازی توسعه داده است.

“ما مربیان ، داوران و بازیکنان ، و همچنین بهترین روش ها را وارد بازی کردیم ، و روش راگبی برای ارزیابی آسیب دیدگی سر و پروتکل های ضربه مغزی به رسمیت شناخته شد و باعث شد بسیاری از ورزش های تیمی توصیه های ما را بپذیرند. ما به استفاده از داده ها و تحقیقات پزشکی ادامه خواهیم داد تا به توسعه روش خود ادامه دهیم. مانند هر دادخواست احتمالی ، اظهارنظر در مورد ویژگی های نامه نامناسب خواهد بود. “

[ad_2]