ویروس کرونا در انگلیس به صورت زنده: تعداد مرگ و میرهای ناشی از کووید بیش از 2000 نفر است که هانکوک قبل از نمایندگان مجلس شهادت می دهد | سیاست

[ad_1]

صبح بخیر. دیروز بوریس جانسون سیستم جدید سه لایه محدودیت ویروس ها را از هفته آینده در انگلیس اعلام کرد و امروز ما منتظر تصمیم گیری در مورد تخفیف قوانین برای کریسمس بودیم. دولت انگلیس در حال مذاکره با این کشور با دولت های اسکاتلند و ولز و مجمع ایرلند شمالی است.

اما چهار کشور انگلیس هنوز به اجماع نرسیده اند و دولت می گوید که ممکن است 48 ساعت دیگر صبر کند. این چیزی است که گرانت شپس، دبیر حمل و نقل ، صبح امروز در پاسخ به سگودنیا در پاسخ به این س askedال که آیا تصمیمی برای کریسمس امروز می آید ، گفت. او جواب داد:


نه من فکر می کنم شما انتظار دارید که این یک خروجی از یک سیستم طبقه بندی شده و یک پیام کریسمس به طور همزمان باشد – اگر اینطور نباشد که چهار قسمت مختلف انگلستان به دولت تحویل داده شده اند و در این صورت ما در اسرع وقت به مردم اطلاع خواهیم داد.

شپس گفت که فکر می کند روز پنجشنبه تصمیمی اتخاذ خواهد شد ، اگرچه وی اعلامیه ای را برای این منظور رد نکرده است. مایکل گوو ، وزیر کابینه ای که با دولت های منتقل شده مذاکره کرده است ، قرار است مذاکرات بیشتری با آنها انجام دهد.

در اینجا دستور کار است.

9.30: ONS هفتگی آمار مرگ و میر را برای انگلیس و ولز منتشر می کند. همچنین گزارش دیگری از بررسی عفونت Covid منتشر می کند که ویژگی های فرد آلوده را پوشش می دهد.

11:00: مت هنکوک ، وزیر بهداشت و رفاه ، به کمیته علوم و بهداشت کمون ، که در حال انجام مطالعه مشترک درسهایی است که از ویروس کرونا گرفته است ، شهادت می دهد.

بعد از ساعت 11:00: خانم ها سالی دیویس ، پزشک ارشد سابق انگلیس ، و پروفسور نیل فرگوسن ، متخصص اپیدمیولوژیک در کالج امپریال لندن ، در یک سمپوزیوم کالج امپریال بعد از کوید در جهان صحبت می کنند.

12:00: وزارت آموزش و پرورش آخرین ارقام حضور دانش آموزان خود را منتشر می کند.

12:00: انتظار می رود داونینگ استریت روزانه جلسات توجیهی را در لابی برگزار کند.

بعد از ساعت 14:00: Nicola Sturgeon ، اولین وزیر ، در پارلمان اسکاتلند بیانیه ای در مورد ویروس کرونا می دهد.

14.30: بن والاس ، وزیر دفاع ، به کمیته دفاع در امور عمومی شهادت می دهد.

اکنون سیاست زنده به دلیل ادامه زندگی وبلاگ انگلیس در مورد ویروس کرونا دو چندان شده است و با توجه به اینکه چگونه بحران کووید همه چیز را تحت الشعاع قرار می دهد ، برای آینده قابل پیش بینی ادامه خواهد یافت. اما ما همچنین داستان های سیاسی را که مربوط به Covid نیستند ، پوشش خواهیم داد ، و اگر مهم تر یا جالب تر به نظر برسند ، یک مزیت خواهند داشت.

در اینجا وبلاگ جهانی ما در مورد ویروس کرونا وجود دارد.

سعی می کنم نظرات زیر خط (BTL) را دنبال کنم ، اما خواندن همه چیز غیرممکن است. اگر س directال مستقیمی دارید ، “Andrew” را در جایی از آن وارد کنید و من به احتمال زیاد آن را پیدا خواهم کرد. سعی می کنم به س questionsالاتی پاسخ دهم ، و اگر مورد علاقه عمومی باشد ، یک س questionال و جواب بالای خط (ATL) ارسال می کنم ، اگرچه نمی توانم قول دهم که این کار را برای همه انجام دهم.

اگر می خواهید به سرعت توجه من را جلب کنید ، بهتر است از Twitter استفاده کنید. من ادامه میدهم AndrewSparrow.



[ad_2]