بایدن با شروع مرحله نهایی انتقال ، کابینه را رسماً معرفی کند – به روزرسانی های زمان واقعی | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

کارولینای جنوبی یکی دیگر از افرادی که به آینده سیاسی خود نگاه می کنند ، است جیمه هریسون. در تلاش برای سقوط سابقه اما تلاش ناموفق او سناتور لیندزی گراهام، وی با استفاده از وضعیت نیروگاه اخراج شده اخیر خود برای جمع آوری کمک مالی ، کمیته اقدام سیاسی ایجاد می کند تا تلاش کند فشار پایداری برای سایر دموکرات ها فراهم کند ، که امیدوار است بتواند مناطق بیشتری را از قرمز به آبی تبدیل کند.

هریسون مگ کینارد پیش از آغاز رسمی به آسوشیتدپرس به آسوشیتدپرس گفت ، PIR Dirt Road به سرمایه گذاری طولانی مدت در کاندیداهای دموکرات و احزاب سطح ایالت متمرکز خواهد شد ، زیرا تلاش گسترده ای برای ثبت نام رای دهندگان در مناطقی که دموکرات ها برای آنها دشوارتر است به دست آورند.

هریسون گفت: “اوضاع فقط هر چند سال یکبار خم می شود و کاندیداها را بدون زیرساخت های مردمی و فکر می کنیم پیروز می شویم – فقط کار نمی کند”. “من قصد دارم روی سرمایه گذاری تمرکز کنم و این کار را عمیق تر انجام دهم و به مناطقی بروم که مردم فقط فراموش یا رها شده اند.”

جیمز هریسون ، نامزد دموکرات سنا ، با از دست دادن رقابت های مجلس سنا در کارولینای جنوبی به عنوان نماینده فعلی لیندزی گراهام ، از طرفداران خود در حزب رصد انتخابات کلمبیا تشکر می کند.

جیمز هریسون نامزد سنا از حزب دموکرات با از دست دادن در رقابت های سنای کارولینای جنوبی به عنوان نماینده فعلی لیندزی گراهام ، از طرفداران خود در حزب رصد انتخابات کلمبیا تشکر می کند. عکاسی: جف بلیک / AP

هریسون گفت ، اولین و مهمترین ، بودجه هایی برای رافائل وارناك و جان اوساف ، دموكرات های جورجیا ، دموكرات ها ، كه در یك جفت سنای ایالات متحده شركت می كنند كه می تواند ترازنامه مجلس را به هم بزند ، جمع آوری می شود و وی برای این منظور تقریباً نیم میلیون دلار سرمایه جمع كرده است. هریسون سپس گفت قبل از رفتن به میان دوره ای 2022 ، روی انتخابات ویرجینیا در سال 2021 تمرکز خواهد کرد.

هریسون گفت: “رم یک شبه ساخته نشد.” “شما باید سرمایه گذاری طولانی مدت و پایدار داشته باشید تا آنها سود سهام پرداخت کنند.”

این کمیته نام خود را از یک فیلم تبلیغاتی ویروسی گرفته است که در آن هریسون جلسه ای با یک رأی دهنده کارولینای جنوبی را که در جاده ای خاکی زندگی می کند توصیف می کند و به نامزد می گوید از سیاست دور خواهد ماند “تا زمانی که یک دموکرات یا یک جمهوریخواه راه را برای من باز کند.” چیزی که هریسون گفت نماد “سختی هایی است که بسیاری از ما در این ایالت از آن رنج می بریم”.

هریسون 44 ساله در مبارزات انتخاباتی خود علیه گراهام 130 میلیون دلار جمع کرده است و این اولین امید سنای آمریکا در کشوری است که آستانه 100 میلیون دلار را پشت سر گذاشته است. در طول مسابقه ، هریسون بارها و بارها رکوردهای سال را شکست که چندین مسابقه سنا در سراسر کشور به صدها میلیون نفر رسید. در این تلاش ، هریسون با تهیه لیست گسترده ای از شماره تلفن های همراه و آدرس های ایمیل که بارها و بارها به آنها گوش می داد تا جمع آوری دلارهای ناچیز ، یک نمایه ملی ایجاد کرد.

علی رغم از دست دادن وی ، نظریه های زیادی در مورد مراحل بعدی گاریسون وجود دارد ، از جمله کاندیداتوری بالقوه برای ریاست کمیته ملی دموکرات ، موضعی که وی به طور رسمی تلاش های حزب را از طریق انتخابات میان دوره ای 2022 و چرخه ریاست جمهوری 2024 هدایت می کند.

هریسون ، یک رئیس وابسته DNC و یک لابی گر سابق که زمانی نیز حزب دموکرات کارولینای جنوبی را رهبری می کرد ، قبلاً به دنبال یک سمت ارشد بود و در نهایت از حمایت رئیس فعلی تام پرز دست کشید. رهبران حزب از نظر فنی قصد دارند رئیس بعدی را انتخاب كنند ، اگر اگر[جوبایدنمقیمانتخابشدهوزنخودراانتخابكند[روندانتخابسریعتر[абраныжыхарДжоБайдэнузважыцьяговыбар[resident-electJoeBidenweighsinwithhispick

هریسون با بیان اینکه نگرانی فوری او احیای سایر دموکراتها از طریق کمیته اقدام سیاسی است ، همچنین اظهار داشت که رزومه کاری وی به طور واضح به وی اجازه می دهد که به طور رسمی یک حزب ملی را اداره کند ، با اشاره به تجربه حزب در سطح ایالت و کشور ، کار در Capitol Hill و به عنوان یک نامزد. نمایندگان مجلس و همچنین روابط موجود با بایدن و کمال هریس معاون منتخب رئیس جمهور.

“من فکر نمی کنم افراد زیادی وجود داشته باشد که احتمالاً همه این کارها را انجام داده باشند و بتوانند با کلاه های زیادی وارد DNC شوند و مسیری را که برای بازسازی حزب خود باید طی کنیم درک کنند.” هریسون به AP گفت. “اگر رئیس جمهور منتخب از من می خواست ، من خوشحال می شدم که بهتر خدمت می کردم ، برای ترمیم.”

[ad_2]