بازارهای ایجاد شده توسط انتقال بایدن و خوش بینی واکسن – زندگی تجاری کسب و کار

[ad_1]

روز گذشته جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب آمریکا یک کنفرانس ویدیویی برگزار کرد

روز گذشته جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب آمریکا یک کنفرانس ویدیویی برگزار کرد. عکس: جوشوا رابرتز / رویترز

صبح بخیر ، و به پوشش مستمر اقتصاد جهانی ، بازارهای مالی ، منطقه یورو و تجارت خوش آمدید.

امروز صبح بازارهای جهانی با خیالی آسوده جای خود را پیدا کرده اند که جو بایدن سرانجام انتقال رسمی از دولت دونالد ترامپ را آغاز کند.

تقریباً سه هفته پس از روز انتخابات ، دفتر خدمات عمومی ایالات متحده به این نتیجه رسید که رئیس جمهور منتخب بایدن برنده اصلی بود.

روز دوشنبه ، امیلی مورفی ، رئیس GSA در نامه ای به بایدن نوشت: “او تصمیم خود را براساس قانون و واقعیت های موجود اتخاذ کرد.” این معمولاً یک تشریفات رسمی است ، اما GSA تا زمانی که مشکلات حقوقی ترامپ برطرف نشود ، گواهینامه را به تأخیر می اندازد.

این حرکت به این معنی است که تیم بایدن در نهایت می تواند میلیون ها دلار منابع انتقالی بدست آورد ، به داده های دولت دسترسی پیدا کند و با آژانس های فدرال تماس بگیرد.

این باید به تیم بایدن کمک کند تا برای چالش های آینده ، به ویژه در مورد بیماری همه گیر Covid-19 ، هنگامی که موارد و مرگ در سراسر کشور نگرانی ایجاد می کند ، آماده شوند.

اخبار مربوط به تصمیم GSA بازارهای آسیا و اقیانوسیه را افزایش داده و ژاپن را به این کشور فرستاد نیکیا شلیک تا 2.5٪ برای رسیدن به بالاترین سطح از ماه مه 1991.

استرالیا S & P / ASX 200 همچنین در کره جنوبی 1.2٪ جهش کرد Cospi 200 0.5٪ امتیاز گرفت.

استفان اینس با محور می گوید تهدید “خلا قدرت” در واشنگتن پس از جنبش GSA در حال از بین رفتن است.


در همین حال ، چند جمهوریخواه در حال جدایی از رئیس جمهور ترامپ هستند و بایدن را برنده انتخابات می دانند. عدم اطمینان در مورد نتایج انتخابات در چارچوب پرونده های قضایی مربوط به تقلب در رای دهندگان در برخی از ایالت های مهم ، روحیه را به طور قابل توجهی کاهش نمی دهد.

با این حال ، اعلامیه GSA رایگان است. و این تأثیر مثبتی بر بازارها دارد ، زیرا به نظر می رسد خلا قدرت در واشنگتن زندگی کمتری را از بازارها مکش می کند.

بازارهای اروپا امروز نیز آماده سودهای کلان هستند:

IGSquawk
(IGSquawk)

تماس های مقدماتی اروپا:# FTSE 6376 + 0.66٪#DAX 13250 + 0.94٪# CAC 5540 + 0.87٪#AEX 606 + 0.85٪#MIB 21918 + 1.00٪#IBEX 8055 + 0.92٪#OMX 1935 + 0.68٪# STOXX 3492 + 0.83٪# تماس تلفنی


24 نوامبر 2020

یوهانس آبراهام، مدیر عامل بایدن مرحله GSA می گوید:


“این یک گام ضروری برای آغاز مقابله با چالش های پیش روی کشورمان است ، از جمله کنترل همه گیری و کنترل اقتصاد ما.”

در روزهای آینده ، نمایندگان دوره گذار جلسات خود را با مقامات فدرال آغاز می کنند تا درمورد پاسخ به بیماری همه گیر ، در نظر گرفتن کامل منافع امنیت ملی ما و درک کامل از تلاش های دولت ترامپ برای اختصاص آژانس های دولتی گفتگو کنند.

پرزیدنت ترامپ در توییتر خود گفت که تیم خود را برای همکاری در روند انتقال فرستاده است. با این حال ، او هنوز دادخواست را رد نکرده و ادعا کرده است – بدون مدرکی – که انتخابات علیرغم شکست های متعدد در دادگاه تقلب شده است.

دونالد جی ترامپ
(realDonaldTrump)

… جنگ کنید و من معتقدم که پیروز خواهیم شد! با این حال ، به نفع کشورمان ، من امیلی و تیم او را تشویق می کنم که آنچه را باید انجام شود با توجه به پروتکل های اصلی انجام دهند ، و به تیم من گفتم که همان کار را انجام دهد.


23 نوامبر 2020

دونالد جی ترامپ
(realDonaldTrump)

ارتباط GSA با کار قبلی با دموکرات ها برای ادامه رسیدگی به پرونده های مختلف ما در مورد موضوعاتی که فاسدترین پرونده ها در تاریخ سیاسی آمریکا هستند ، چگونه است؟ ما با سرعت کامل به جلو می رویم. هرگز تسلیم آرا جعلی و سلطه نشوید.


24 نوامبر 2020

این اقدام به این دلیل بود که رهبران سازمانها GSA را برای شروع روند انتقال تحت فشار قرار دادند. بیش از 160 رهبر مدنی و تجاری ، از جمله دیوید سولومون از گلدمن ساکس و لری فینک از بلک راک ، نامه ای را امضا کرده و از آنها خواسته اند که انتقال را آغاز کنند.


هر روز ، با ادامه روند صلح آمیز انتقال ریاست جمهوری ، دموکراسی ما در نظر شهروندان ما ضعیف می شود و وضعیت ملت در صحنه جهانی رو به زوال می رود.

سرمایه گذاران همچنین با اخبار روز دوشنبه دلگرم کردند که واکسن AstraZeneca / Oxford می تواند تا 90٪ مثر باشد و امید به پایان بیماری همه گیر را تقویت کند.

دستور جلسه

  • 7.45 صبح ساعت گرینویچ: گزارش اعتماد به نفس تجارت فرانسه در ماه نوامبر
  • 9:00 به وقت گرینویچ: نظرسنجی IFO در مورد فضای تجاری آلمان در ماه نوامبر
  • 14:00 به وقت گرینویچ: شاخص قیمت مسکن در ایالات متحده برای ماه سپتامبر
  • 15:00 به وقت گرینویچ: نظرسنجی اطمینان مصرف کننده ایالات متحده برای ماه نوامبر



[ad_2]