ویروس کرونا در انگلستان به صورت زنده: فروش الکل توسط رستوران ها و میخانه های ولزی از روز جمعه ممنوع خواهد شد | سیاست

[ad_1]

طبق تجزیه و تحلیل PA Media ، در حال حاضر 18 منطقه محلی انگلیس در حال افزایش تعداد موارد Covid-19 هستند. وزارت دفاع می گوید ، در همه جا – 297 از 315 منطقه در سراسر کشور – در حال ثبت است.

از 18 منطقه ای که نرخ ها در حال افزایش است ، از 2 دسامبر ، هشت منطقه در سطح سوم محدودیت های دولت Covid-19 قرار دارند: اشفورد ، دوور ، فولکستون و هایت ، میدستون ، مدوی و تونبریج و مولینگ در کنت و بوستون در لینکلن شایر و ساوت فیش در لنکاوی.

10 منطقه باقیمانده که سطح افزایش می یابد به سطح 2 منتقل می شوند.

در اینجا راهنمای نرم افزار در مورد آنچه در مناطق انگلیسی می گذرد وجود دارد. شرط های Covid برای هفته منتهی به 25 نوامبر محاسبه می شود و با استفاده از نرم افزار با استفاده از داده های منتشر شده توسط Public Health انگلیس محاسبه می شود

شمال شرقی انگلیس

این تنها منطقه در انگلیس است که کاملاً در سطح 3 قرار دارد. تعرفه ها در تمام مناطق محلی کاهش می یابد. بیشترین افت در هفته در هارتلپول بود که با افت شدید از 523.2 مورد در هر 100،000 به 265.8 کاهش داشت.

شمال غربی انگلیس

بیشتر مناطق شمال غربی در سطح 3 تنظیم شده است ، با استثناهای قابل توجه: شش مقام محلی در منطقه لیورپول. وارینگتون چشایر شرقی؛ چشایر غربی و چستر ؛ و شهرستان کامبریا. همه اینها در سطح 2 است. با این حال ، در حال حاضر فقط یک منطقه محلی در منطقه افزایش نرخ را ثبت می کند. این South Ribble است ، جایی که این سطح بسیار اندک از 224.8 به 232.9 رسیده است.

یورکشایر و هامبر

تقریباً کل منطقه در حال رسیدن به سطح 3 است ، به استثنای شهر یورک و شهرستان یورک شایر شمالی ، که در سطح 2 خواهد بود. با این حال ، نرخ ها در سراسر منطقه کاهش می یابد.

میدلندز غربی

در حال حاضر ، در هر منطقه از West Midlands افت سطح وجود دارد. بیشترین افت هفته در لیچفیلد ، استافوردشایر است ، جایی که سطح از 370.4 به 194.7 کاهش می یابد.

میدلندز شرقی

تعرفه ها در هر منطقه از شرق میدلندز کاهش می یابد ، به جز یک مورد: در بوستون ، لینکلن شایر ، که نرخ آن از 428.9 به 515.9 رسیده است. بیشترین افت هفتگی در منطقه در بلبی ، لستر شیرای – از 423.5 به 236.4 بود.

شرق انگلیس

تمام آنجلیای شرقی در حال انتقال به سطح دوم است. پنج منطقه از 18 منطقه انگلستان که در حال حاضر نرخ های در حال افزایش را ثبت می کنند در این منطقه هستند: باسیلدون ، هارلو ، ایپسویچ ، نورفولک شمالی و پیتبورو.

لندن

لندن منطقه دیگری است که از 2 دسامبر کاملاً در سطح دوم قرار خواهد گرفت. تعرفه ها در تمام مقامات محلی پایتخت کاهش می یابد ، به جز یکی: جنگل والت ، جایی که آنها از سال 208.7 به 210.8 افزایش یافت. هورینگ بیشترین افت هفته را از 386.8 به 284.7 ثبت کرد.

جنوب شرقی انگلیس

هشت منطقه از 67 منطقه در حال رشد هستند. شش نفر از آنها از 2 دسامبر در سطح 3 قرار می گیرند: Ashford ، Dover ، Folkestone & Hythe ، Maidstone ، Medway و Tonbridge & Malling. دو نفر دیگر – Surey Heath و Woking – در سطح دوم قرار دارند.

جنوب غربی انگلیس

فقط دو مقام محلی در جنوب غربی انگلیس شاهد افزایش آخرین آمار هستند ، اما هر دو بسیار کوچک هستند: مندیپ – از 109.9 به 116.8 و تورج – از 90.8 به 92.3. هر دوی این مناطق در سطح 2 خواهند بود.

سه منطقه در جنوب غربی به سطح 3 می روند: بریستول ، North Somerset و South Gloucestershire. در حال حاضر ، بریستول بالاترین نرخ را در منطقه (208.5) و کوتسولدز – کمترین (36.7) را در منطقه دارد.

[ad_2]