وزرا در مورد برنامه های فرودگاه هیترو با چالش قانونی جدید روبرو می شوند | باند سوم هیترو

[ad_1]

دولت به دلیل برنامه توسعه فرودگاه هیترو با یک چالش قانونی روبرو است. وکلا و دوستداران محیط زیست خواستار بازنگری در سیاست های خود مطابق با تعهد خود به انتشار صفر تا سال 2050 هستند.

Good Law Project ، یک سازمان غیرانتفاعی است که با موضوعات منافع عمومی ، از جمله محیط زیست و مبارزه با فقر سر و کار دارد ، اظهار داشت که دولت باید برنامه باند سوم را به روز کند تا وعده های انتشار داده شده پس از تصویب را در نظر بگیرد. گسترش فرودگاه در ژوئن 2018.

از زمان انتشار بیانیه سیاست ملی فرودگاه هیترو ، مبنای سیاست حاکم بر ساخت باند سوم ، دولت خود را متعهد کرده است که تا سال 2050 به هدف قانونی و خالص انتشار صفر برسد. همچنین متعهد شده است که در اوایل ماه جاری تا سال 2030 میزان انتشار کربن را تا 68٪ کاهش دهد.

این چالش با صدور رای هفته گذشته دیوان عالی کشور مبنی بر غیرقانونی نبودن گسترش فرودگاه به دلیل عدم برخورد با توافقنامه پاریس 2015 به عنوان یک سیاست عمومی انجام شد. با این حال ، تصمیم دادگاه استدلال خود را به رژیم قانونی در زمان انتشار این برنامه محدود کرد. به مفاد تعهد قانونی بعدی دولت توجهی نکرد.

انگلیس به اولین اقتصاد بزرگ تبدیل شد که هدف آن انتشار صفر گازهای گلخانه ای در ژوئن 2019 است. پیش از این ، هدف این بود که انتشار گازهای گلخانه ای حداقل 80 درصد در مقایسه با سطح 1990 کاهش یابد.

“تعیین اهداف به توقف تغییرات آب و هوایی کمک نمی کند. در واقع ، ما باید آنها را مورد اصابت قرار دهیم. ”گفت جولیون موگام ، مدیر لایحه قانون خوب. “و این بدان معنی است که ما فقط زیرساخت های حمل و نقل جدید را تأیید می کنیم اگر آن هدف را برآورده کند. ما نمی توانیم اجازه دهیم اهداف تغییر اقلیم به دروغی تبدیل شود که به فرزندان و نوه های خود می گوییم. برای جلوگیری از گسترش هیترو خیلی دیر نیست. “

تعیین هدف برای سال 2050 یکی از آخرین اقدامات ترزا می به عنوان نخست وزیر بود و او همچنان یک دولت با چندین افتخار باقی ماند. وزرا به طور معمول تعهدات زیست محیطی خود را به عنوان پیشرو در جهان توصیف می کنند. در سال پس از هدف بی طرفی 2019 ، وزارت تجارت ، انرژی و استراتژی صنعتی (BEIS) توانست اقدامات مشخصی را که برای دستیابی به هدف انجام شده ذکر کند.

در ماه ژوئن توسط گاردین در پاسخ به اینکه چه اقداماتی برای مبارزه با صفر در سال گذشته در نظر گرفته شده است ، این بخش سه نکته را ذکر کرد: مشاوره در مورد از کار افتادن اتومبیل های بنزینی و دیزلی از 2040 تا 2035 ، 800 میلیون پوند در جذب و ذخیره کربن و قصد دارد بودجه انگلیس را برای تأمین مالی بین المللی اقلیم از 5.8 میلیارد دلار به 11.6 میلیارد پوند افزایش دهد.

دیل وینس ، بنیانگذار Green Ecotricity Energy و شریک پروژه Good Law در این زمینه ، از دولت انتقاد کرده است که تصمیمات جسورانه مورد نیاز برای دستیابی به اهداف آب و هوایی را که برای خود دارد ، اتخاذ نکرده است.

وی گفت: “این دولتی است كه مالیات كربن را روی انرژی سبز وضع كرده اما از مصرف كنندگان بزرگ سوخت های فسیلی معاف است و 20٪ مالیات بر ارزش افزوده را برای صفحه های خورشیدی برای خانه می گیرد اما فقط 5٪ را برای زغال سنگ می گیرد. “جدی تر ، یک سیاست برنامه ریزی ملی است که از روش قدیمی انجام کارها ، نیروگاه های فسیلی و باند بیشتر پشتیبانی می کند. این یک تناقض مسخره است. برای رفع آن نیازی به مراجعه به دادگاه نداریم ، اما این کار را می کنیم.”

[ad_2]