نماینده مدل فرانسوی متهم به درخواست جفری اپستین فرانسه

[ad_1]

این طراح لباس ، که به جفری اپستین ، سرمایه دار رسوا آمریکایی مرتبط است ، در فرانسه به جرم آزار جنسی و تجاوز به خردسالان بالای 15 سال متهم شده است.

ژان لوک برونل روز چهارشنبه در حالی که برای پرواز به سنگال آماده می شد در فرودگاه شارل دوگل دستگیر شد.

روز شنبه ، دادستان پاریس اعلام کرد که دادستان روز جمعه پس از انقضای مدت بازداشت برونل ، اتهاماتی را مطرح کرده است. این گزارش می گوید که برونل به جرم قاچاق انسان متهم نشده است ، که یکی از زمینه های اصلی تحقیق بود.

دادستان تصمیم گرفت که مدارک کافی برای صدور حکم درباره این مورد وجود ندارد ، اما تبرئه نشد و در صورت بروز هر چیز جدید ، می توان در آینده اتهاماتی را مطرح کرد. برونل بازداشت شد.

برونل به عنوان بخشی از تحقیقات گسترده فرانسه در مورد استثمار جنسی زنان و دختران توسط اپشتین و اطرافیانش مورد تحقیق قرار گرفته است. تعدادی از زنان خود را به عنوان قربانیان ادعا کرده اند و از آغاز تحقیقات در آگوست گذشته ، همان ماه که اپشتین در زندان خود را کشت ، با پلیس تماس گرفته اند.

برونل همیشه دست داشتن در فعالیت های غیرقانونی را انکار کرده است. او اندکی پس از مرگ اپشتین در آگوست 2019 از دید عموم ناپدید شد. در دسامبر سال گذشته ، او به پلیس گفت که آماده کمک به تحقیقات آنها است.

[ad_2]