هم اکنون واکسن Covid را به کارمندان NHS معرفی کنید یا با بحران رو به رشد زمستانی روبرو شوید ، رئیس بیمارستان ها گفتند | جامعه

[ad_1]

روسای بیمارستان های انگلستان می خواهند کارمندان NHS فوراً واکسن Covid را شروع کنند زیرا شیوع زیاد در بین کارکنان تهدید به تشدید بحران زمستان است.

پزشکان و پرستاران از بیمارستان ها می خواهند که آنها را واکسینه کنند ، اما می گویند که آنها باید تا اوایل سال 2021 صبر کنند زیرا آنها بیش از 80 سال دارند و کارکنان مراقبت دارند.

مدیران اعتماد بیمارستان می گویند که کارکنان معتقدند انتظار تزریق ناعادلانه است و آنها احساس ناامیدی و خطر می کنند زیرا با افزایش شدید بیماران Covid روبرو هستند.

کن برمنر ، مدیر عامل NHS South Tyneside و ساندرلند اعتماد ، تصمیم به اجبار کارکنان NHS را برای انتظار برای واکسن Pfizer / BioNTech “ضربه ای به دندان” خواند. چهار رئیس دیگر که خواستند نامشان فاش نشود ، به گاردین گفتند که آنها از تجدید نظر فوری در کمیته مشترک واکسیناسیون و ایمن سازی (JCVI) پشتیبانی می کنند ، گروههایی که باید اولویت خود را برای کارکنان با افراد بالای 80 سال داشته باشند. من.

یک مدیر اجرایی گفت ، “کارکنان بهداشت باید در موج اول بودند [of priority groups] برای حفاظت بیشتر ، این می تواند به آنها و از همه مهمتر به بیماران آنها کمک کند. احساس ناامیدی در کارکنانی که احساس ناامیدی می کنند و اکنون به دلیل نحوه توزیع آن بی عدالتی می کنند ، احساس می شود.

دیگری گفت: “NHS نگران است که ما چگونه واکسن کارگران NHS را که واقعاً تلاش می کنند از آنها مراقبت کنند ، واکسن می دهیم. این بسیار بسیار عجیب است.”


احیای Covid به این معنی است که بیمارستانهایی که کارکنان کمبود نیرو دارند با غیبت غیرمعمول زیادی مواجه هستند و صدها کارمند را بیمار یا منزوی می کنند. برخی چنان نگران هستند که تعداد کادرهای وظیفه کریسمس و سال نو بسیار کم است و از کارکنان می خواهند که تعطیلات از قبل رزرو شده را برای شروع کار کنار بگذارند ، در حالی که برخی دیگر مشوق های پولی برای تلاش برای جذب داوطلب ارائه می دهند.

رئیس سوم گفت: “مقامات بهداشتی نیز باید با توجه به سطح بیماری کارکنان و تقاضای شدید بیمارستانهایی مانند من ، این موارد را دریافت کنند و در هفته های آینده باید با آنها روبرو شوند.

“از کارمندانم ایمیل می گیرم که می گویند:” این عادلانه نیست. همدردی می کنم تمرکز اصلی بر کارمندان بالای 80 سال و مراقبت به این معنی است که ما ممکن است یک کارگر خانگی که ممکن است جوان ، متناسب و قادر به کار به صورت نیمه وقت باشد را بر کارکنان NHS که در یک محیط بالینی در معرض خطر هستند ترجیح دهیم. ریسک بالا. . “

تعداد اندکی از کارکنان NHS که تاکنون واکسن دریافت کرده اند ، این واکسن را به دلیل ضعف سلامتی یا به عنوان بخشی از تلاش بیمارستان برای صرف نکردن هیچ یک از دوزهای 975 دوزی که باید استفاده شود ، به آنها پیشنهاد شده است. به مدت سه روز و نیم روسا همچنین نگران هستند که کارمندان معمولاً تا زمان معینی در سال 2021 آن را دریافت نکنند.

منابع NHS تأکید می کنند که منابع واکسن محدود است. پنجاه بیمارستان در انگلیس برداشت واکسن را از 8 دسامبر آغاز کردند ، 10 روز دیگر دوشنبه به آنها پیوستند و روز بعد چند صد گروه از پزشکان پیوستند. روز چهارشنبه دولت اعلام کرد که در هفته اول 138000 نفر در سراسر انگلستان بودند.

وزرا و سرویس بهداشت ملی از آژانس تنظیم داروها و دستگاه های پزشکی می خواهند واکسن Oxford / AstraZeneca را تأیید کنند که ذخیره و حمل و نقل آن بسیار راحت تر از واکسن Pfizer / BioNTech است و انتقال آن به مکان هایی مانند خانه های سالمندان و خانه های بیماران را آسان می کند. که در خانه هستند

پروفسور سارا گیلبرت ، متخصص دانشگاه آکسفورد ، متخصص واکسن خود ، روز جمعه گفت که امیدوار است MHRA به زودی به آن چراغ سبز نشان دهد. وی به رادیو بی بی سی گفت: “بدیهی است که من نمی توانم این لحظه را پیش بینی کنم ، به تنظیم کننده ها باید زمان داد تا تصمیم بگیرند ، اما من واقعاً امیدوارم که این لحظه خیلی دور نباشد.”

مدیر ارشد چهارم به گاردین گفت که او نگران تأثیر بر خدمات منظم کارکنانی است که به طور موقت از وظایف خود به سمت واکسیناسیون می روند ، با توجه به اینکه NHS در انگلیس با 86000 کارمند دیگر کم ندارد. وی گفت: “بسیاری از کارکنان در حال یادگیری نحوه واکسیناسیون هستند. اما آیا ما از آنها برای واکسیناسیون استفاده می کنیم یا همچنان به مراقبت از بیماران در بخشهایی که پرسنل خسته دارند ادامه می دهیم؟ “

کریس هاپسون ، مدیر اجرایی NHS Providers ، که نمایندگی اعتماد را بر عهده دارد ، گفت: “مدیران اعتماد منصفانه و واضح متعهد هستند که همه کارمندان خود را در اسرع وقت واکسینه کنند.

“اما آنها همچنین می فهمند که چرا JCVI کاملاً واضح می فهمد که NHS باید بیش از 80 مراقب و ساکن دهه 80 و همچنین کارکنان NHS را که بیشتر در معرض خطر هستند ، با این گروه اولیه قرار دهد.

وی افزود: “این یک مشکل موقتی خواهد بود ، زیرا ما فقط یک فرآیند طولانی را شروع کرده ایم و منابع واکسن محدود است. به محض اینکه سرعت واکسن ها شروع به تسریع می کند – به عنوان مثال ، چه زمان و چه زمان واکسن های اضافی تأیید می شوند – نوبت به کارکنان NHS می رسد.

انجمن پزشکان انگلستان ، شبکه مردمی NHS ، از تماس کارمندان شخصی برای تزریق فوری پشتیبانی کرده است. دکتر کیتی سندرسون ، سخنگوی DAUK ، گفت: “منطق حکم می کند که ما واکسین کننده ها و کارمندان بهداشت را در اسرع وقت واکسینه کنیم ، با یادآوری جمله قدیمی:” اول ، صدمه ای نزنید. “

با این حال ، کالج سلطنتی پرستاری از لیست اولویت های فعلی پشتیبانی کرده است. هلن دوناوان ، رئیس بهداشت حرفه ای وی ، گفت: “به طور کلی ، کادر پزشکی درک می کنند که این برنامه تازه آغاز شده است و ما باید آسیب پذیرترین افراد را در اولویت قرار دهیم. ما باید در اسرع وقت واکسن بزنیم تا آنها بتوانند از بیماران مراقبت کنند.”

برای توضیحات با وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی تماس گرفته شد.

[ad_2]