مشاوران نیوکاسل برنامه های مین روبی را رد می کنند معدن

[ad_1]

دوستان زمین می گوید ، تصمیم برنامه ریزان برای مسدود کردن یک معدن ذغال سنگ روباز در شمال شرقی انگلستان باید “پرده را پایین” در چنین سایت هایی پایین بیاورد.

پس از سه ساعت جلسه استماع در روز جمعه ، کمیته برنامه ریزی شهر نیوکاسل به اتفاق آرا پیشنهاد بانک استخراج برای استخراج 800000 تن زغال سنگ از یک سایت در تپه Dewly در نزدیکی Trackley را رد کرد.

در ماه سپتامبر ، دولت پیشنهاد بحث برانگیز برای برنامه ریزی یک معدن روباز در نزدیکی خلیج Durridge در Northumberland را رد کرد ، یک گزارش رسمی گفت که “سازگار با محیط زیست نیست”.

در اوایل سال جاری ، بنکس آنچه را که وی گفت آخرین معدن زغال سنگ در انگلیس است ، در محلی در شمال نیوکاسل بست. اکنون “دوستان زمین” اعلام کرده است که تصمیم نیوکاسل باید آخرین میخ در تابوت استخراج ذغال سنگ در انگلستان باشد.

سیمون بوونز ، شرکت کننده آن در شمال شرقی ، با ابراز خوشحالی گفت: “ذغال سنگ نه تنها چشم انداز و تنوع زیستی ما را تهدید می کند. افزودن ذخایر جهانی زغال سنگ باعث سوزاندن انتشار بیشتر در جو ما و بدتر شدن میزان انتشار آب و هوا می شود.

“این تصمیم امیدوار است پرده معدن استخراج زغال سنگ در انگلستان را تغییر دهد. اکنون باید تأکید بر توسعه راه حل های انرژی پاک باشد که بتواند اقتصاد ما را تأمین کند و در آینده مشاغل جدید “سبز” ایجاد کند.

مبارزان در حال حاضر از دولت می خواهند كه تصمیمی به شورای كومبریا بگیرد كه اجازه می دهد معدن ذغال سنگ عمیق جدیدی در نزدیكی وایتهاون اجرا شود و برای تولید فولاد ذغال سنگ كك از زیر دریای ایرلند استخراج كند.

جینی راین ، مدیر روابط عمومی در گروه بانک ها ، گفت: “شورای شهر نیوکاسل کمتر از شش ماه پیش دیلی هیل را به عنوان تنها سایت استخراج در شهر شناسایی کرد.

“با توجه به این واقعیت ، بسیار ناراحت کننده است که در بحبوحه شدیدترین بحران اقتصادی نسل ما ، کمیته برنامه ریزی آن تصمیم به اخراج بیش از 200 شغل موجود و با درآمد خوب در شمال شرقی گرفت و نتوانست از سرمایه گذاری 75 میلیون پوندی در اقتصاد منطقه حمایت کند. منابع محلی مواد معدنی مورد نیاز را با حداقل هزینه زیست محیطی تهیه کنید.

“این کمیته این واقعیت غیر قابل انکار را شنیده است که همچنان تقاضای ذغال سنگ صنعتی و شومینه برای استفاده در تولید فولاد ، سیمان و آجر در انگلیس وجود دارد و ما کاملاً متقاعد می شویم که این مواد معدنی باید در انگلیس به صورت محلی استخراج شود. ایمن ترین ، کارآمدترین و مسئولانه ترین روش زیست محیطی.

“نیاز شدید کارخانه آجر سازی به شومینه با تأثیر کمتری بر محیط زیست از طریق سایت مجاور داولی هیل برطرف نمی شود و صاحبان آن ایبستک آجر به روشنی گفته اند که عدم تولید آن چقدر ویرانگر خواهد بود” ، اشتغال محلی و سرمایه گذاری .

“اعضای کمیته همچنین هشدارهای اتحادیه اتحادیه اروپا و انجمن میراث راه آهن را نادیده گرفتند مبنی بر عدم استفاده از تجهیزات داخلی ، صنعت انگلیس را مجبور به حمل زغال سنگ در سراسر جهان می کند ، در حالی که انتشار گازهای گلخانه ای جهانی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این عنوان یک دید ساده برای تغییر آب و هوا است.”

[ad_2]