رایان کاجی 9 ساله 29.5 میلیون دلار به عنوان پردرآمدترین YouTube در سال جاری درآمد کسب می کند | یوتیوب

[ad_1]

این پسر 9 ساله سالانه با “تخلیه” و بررسی اسباب بازی ها و بازی ها در YouTube نزدیک به 30 میلیون دلار درآمد کسب کرد تا برای سومین سال متوالی پردرآمدترین یوتیوب شناخته شود.

رایان کاجی از تگزاس 29.5 میلیون دلار در کانال YouTube Ryan’s World و همچنین 200 میلیون دلار اضافی از اسباب بازی ها و لباس های مارک دار Ryan’s World ، از جمله لباس خواب مارکس و اسپنسر ، درآمد کسب کرد. او همچنین برای سریال خودش در Nickelodeon قراردادی ناشناخته اما احتمالاً چند میلیون دلاری امضا کرد.

کاجی ، که “تأثیرگذار بر کودک” نامیده می شود ، برای اولین بار در مارس 2015 ساخت فیلم ها را در YouTube شروع کرد ، کانال های دیگر بررسی اسباب بازی ها را بررسی کرد و از مادر پرسید ، “چطور من در بقیه بچه ها در YouTube نیستم؟”

خانواده وی که نام اصلی خود را از Guan به نام صفحه نمایش Kaji تغییر دادند ، اکنون دارای 9 کانال YouTube است. دنیای رایان محبوب ترین در میان 41.7 میلیون مشترک و 12.2 میلیارد بازدید است. محبوب ترین ویدیوی کاجی ، Huge Eggs Surprise Toys Challenge ، بیش از 2 میلیارد بازدید دارد و آن را به یکی از 60 فیلم پر بازدید در YouTube تبدیل می کند.

با این حال ، کاجی و خانواده اش اکنون با تهدید تحقیق از سوی کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده در ارتباط با ادعاهای عدم حمایت صحیح حامیان فیلم روبرو هستند. در شکایت یکی از ناظران Truth In Advertising گفته است: “تقریباً 9٪ از فیلم های Ryan ToysReview شامل حداقل یک توصیه محصول پولی با هدف کودکان پیش دبستانی است ، گروه بسیار جوان برای تمایز تبلیغات تجاری از یک بررسی”. “این تبلیغ غالباً غذای ناخواسته را به تصویر می کشد.”

بنجامین باروز ، دانشیار روزنامه نگاری و تحقیقات رسانه ای در دانشگاه نوادا در لاس وگاس که روندها و گرایش های جدید را در شبکه های اجتماعی بررسی می کند ، هشدار داد که این خطر وجود دارد که کودکان دیگر “تحت تأثیر کودکان به طریقی مورد حمله قرار بگیرند که والدین ممکن است این کار را نکنند. چه کسی در مورد آن می داند یا می داند. “

آرم جهانی رایان
مشهورترین ویدیوی رایان در مورد جهان ، چالش اسباب بازی های شگفت انگیز Huge Eggs ، بیش از 2 میلیارد بازدید دارد. عکس: خانواده کاجی / یوتیوب

“به عنوان کودکی که تأثیر می گذارد ، [Ryan] شرکت ها از بازی با جدیدترین اسباب بازی مراقبت می کنند تا کودکان دیگر بتوانند آن را ببینند. اما اکنون Child Influencer به برندی تبدیل شده است که سپس توسط Walmart ، Target و Amazon به عنوان قدرت و نفوذ خود مورد استفاده قرار می گیرد. ” “بسیار تکان دهنده است.”

باروز گفت پس از اینکه فرزندانش از وی خواستند آنچه را که خانواده رایان انجام دادند ، به پدیده نفوذ کودکانه علاقه مند شود. “من فکر کردم ،” اوه ، وقتی بچه های من انتظار دارند خانواده ما مانند خانواده رایان باشند ، اینجا چیزی اتفاق می افتد. “در خانواده رایان ، آنها می توانند دائما از محتوا و غذا استفاده کنند. آنها هر روز یک اسباب بازی جدید باز می کنند ، پس از آن آنها هر روز با این اسباب بازی جدید بازی می کنند ، بنابراین در این پیام ها برای کودکان یک مصرف مداوم وجود دارد. “

طبق مجله تجاری فوربس ، که در روز جمعه تجزیه و تحلیل سود تخمینی بین ژوئن 2019 و ژوئن 2020 را منتشر کرد ، در مجموع 10 ستاره برتر YouTube با بیشترین سود 211 میلیون دلار هزینه داشتند.

در جایگاه دوم جیمی دونالدسون ، معروف به آقای Beast بود که حدود 24 میلیون دلار درآمد کسب کرد و یک ورودی جدید در لیست کاربران ثروتمند YouTube بود.

دونالدسون 22 ساله به خاطر ترفندهایش از جمله یخ زدن در یخ و توزیع مبالغ هنگفت به غریبه هایی که در چالش هایش رقابت می کنند ، مشهور است. همچنین درآمد حاصل از فروش محصولات و مشارکت با مارک هایی مانند مایکروسافت و الکترونیک آرتز است.

رید داهشر ، مدیر دونالدسون گفت: “ایده ها همچنان دیوانه خواهند شد و او همچنان هزینه های زیادی را برای بهبود کیفیت تولید صرف خواهد کرد. منظورم این است که او فقط توییت کرد که همه ایده های خوب را دارد. که 10 میلیون دلار هزینه دارد. و او اشتباه نمی کند.

10 کاربر برتر YouTube

  1. 1 رایان کاجی ، 29.5 میلیون دلار

  2. 2 Mr. Beast (جیمی دونالدسون) ، 24 میلیون دلار

  3. 3 “Dude Perfect” ، 23 میلیون دلار: پنج دوست – کوبه پنبه ، کوری پنبه ، گرت هیلبرت ، کودی جونز و تایلر تونی – ترفندهایی را با زره های سبک ، تپانچه های Nerf و توپ های رنگی اجرا می کنند. در ماه مارس ، هنگامی که ویروس کرونا برای اولین بار مورد حمله قرار گرفت و ورزش های حرفه ای ممنوع شد ، کانال YouTube این گروه میزبان Quarantine Classic بود که در آن آنها در تیراندازی بسکتبال سه امتیازی و هاکی غلتکی به رقابت پرداختند. این مجموعه ویدیویی حدود 160 هزار دلار برای صلیب سرخ و “فعال سازی آمریکا” درآمد داشت.

  4. 4 رت و لینک ، 20 میلیون دلار: رت جیمز مک لاولین (43 ساله) و چارلز لینکلن (42 ساله) از قدیمی ترین ستاره های یوتیوب هستند که پایان نامه های خود را در سال 2012 آغاز کردند.

  5. 5 Markiplier ، 19.5 میلیون دلار: مارک ادوارد فیش باخ از سال 2012 اختلالات محبوب بازی های ویدیویی را منتشر کرده است ، از جمله یک مجموعه 31 قسمتی که فریاد ترس 2013 را بررسی می کند.

  6. 6 Preston Arsement ، 19 میلیون دلار: پرستون دو دوازده نفر را استخدام کرده است تا به او کمک کنند فیلم هایی را در مورد کشف دنیای ناهموار Minecraft تهیه کند.

  7. 7 نستیا ، 18.5 میلیون دلار: آناستازیا رادزینسکایا ، یک زن شش ساله روسی ، 191 میلیون مشترک در کانال خود دارد که او و پدرش روی آن لگو بازی می کنند ، کارهای خانه را انجام می دهند و ویروس ها را توضیح می دهند.

  8. 8 بلیپی ، 17 میلیون دلار: استوین جان 32 ساله تنها بزرگسالی است که محتوای کودکان را در این لیست ایجاد می کند. او در نقش Blip فیلمبرداری شده است ، یک شخصیت کودک با لباس روشن که از طریق فیلم هایی مانند Blip ، بازدید از آکواریوم و یادگیری رنگ از Blip پرورش یافته است.

  9. 9 دیوید دابریک ، 16 میلیون دلار: این جوان 24 ساله به خاطر کلاهبرداری هایش ، از جمله رانندگی کابریولت از داخل سینک ظرفشویی و شستن بدن شخصی معروف است. اما دوبریک سعی دارد طرفداران خود را به TikTok منتقل کند.

  10. 10 جفری لین اشتاینینگر ، 15 میلیون دلار: خواننده سابق که برای شلیک به آموزش آرایشی YouTube از صحنه خارج شد و خط تولید لوازم آرایشی خود را راه اندازی كرد.

[ad_2]