همه سیاهپوستان با تمام قدرت برگشته اند تا آرژانتین را برای سه کشور آزمایش کنند ورزش ها

[ad_1]

یان فاستر ، مربی نیوزلند بار دیگر در ترکیب “سه کشور” روز شنبه با آرژانتین ترکیب خود را تغییر داد و چندین بازیکن پیشکسوت را بازگشت و تقریباً به همان تیمی بازگشت که استرالیا دو هفته پیش ویران کرد.

دو هفته پیش در سیدنی ، “همه سیاه پوستان” “والابی” را با نتیجه 43-5 شکست دادند قبل از اینکه شنبه گذشته در بریزبن توسط تیمی متشکل از چهار مسابقه اول ، با نتیجه 24:22 مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

فاستر كه احتمالاً قویترین تیم روبرو پوما را انتخاب كرده است گفت: “ما از شکست آخر هفته استرالیا بسیار ناامید شدیم ، اما درسهای زیادی از این بازی گرفتیم.”

Flyhalf Richie Mo’unga به کار خود برگردانده شد ، و Boden Barrett بعد از حملات تاکتیکی و توانایی استفاده از فضا به مدافعان نقل مکان کرد که دو هفته پیش به آنها کمک کرد Wallaby را کشف کنند.

کالب کلارک ، جک گودهاو و آرون اسمیت نیز دوباره در صحنه حضور دارند ، در حالی که شانون فریزل با کاپیتان های سام کین و آرد ساوی دوباره وارد اولین ترکیب انتخاباتی شده است.

جو مودی نیز با از دست دادن دو بازی گذشته ، پروتکل های ارزیابی آسیب دیدگی سر را پشت سر گذاشت. تنگ بودن پایانه تیرل لوماکس جایگزین Ofu Tuungafasi شده است که پس از اعزام به بریزبن روز چهارشنبه به مدت سه هفته محروم شد.

نپا لاولالا نیز پس از ورود به اواسط هفته پس از تولد فرزند دوم خود ، به عنوان حامل پشتیبانی به گروه اعزام شد.

Cougars بیش از یک ماه است که در استرالیا به سر می برند و فقط دو بازی گرم کننده مقابل تیم A استرالیا انجام داده اند ، اما فاستر گفته است که انتظار دارد آنها رقابتی باشند.

فاستر گفت: “ماریو لدسما به خوبی مربی آرژانتینی ها است و ما احترام زیادی برای آنها قائل هستیم.” “آنها به خوبی آماده شده اند و این اولین آزمایش سال 2020 آنها است ، بنابراین این یک مناسبت بزرگ برای آنها و کشورشان خواهد بود ، بنابراین ما باید آماده باشیم.”

[ad_2]