جو بایدن رئیس ستاد ران کلین ، پادشاه ابولا را اوباما صدا می کند دولت بایدن

[ad_1]

جو بایدن ران کلین را که در دوران اوباما به عنوان “پادشاه ابولا” خدمت می کرد ، به عنوان رئیس این سمت منصوب کرد.

کلاین ، 59 ساله ، منتقد منتقد همه گیری دونالد ترامپ بود. وی برای اولین بار در دهه 1980 با بایدن کار کرد.

رئیس جمهور منتخب در بیانیه ای که اخبار را به اشتراک گذاشت ، “تجربه عمیق و متنوع” کلاین را ستود.

“ران در طول سالهای همکاری ما برای من بسیار ارزشمند بود ، از جمله وقتی اقتصاد ایالات متحده را از یکی از بدترین رکودهای تاریخ خود در سال 2009 نجات دادیم و بعداً در یک وضعیت اضطراری بهداشتی در سال 2014 غلبه کردیم.” گفت بایدن. “تجربه عمیق ، متنوع و توانایی او در کار با مردم در سراسر طیف سیاسی دقیقاً همان چیزی است که من در رئیس ستاد کاخ سفید به آن نیاز دارم زیرا ما با این لحظه بحران روبرو هستیم و کشور خود را دوباره نزدیک می کنیم.”

کلاین گفت: خدمت به رئیس جمهور منتخب بایدن تا پایان عمر در این نقش افتخار است و من اعتماد او را تحقیر می کنم.

کلاین کار طولانی در دولت داشت. وی به عنوان رئیس ستاد معاون رئیس جمهور سابق ال گور ، و همچنین مدیر ستاد کمیته دموکراتیک سنا خدمت کرد. او در چندین کارزار ریاست جمهوری دموکرات ها ، از جمله مبارزات ریاست جمهوری بایدن ، 1988 و 2008 شرکت کرد. وی همچنین در انتخابات ریاست جمهوری سال 2000 مدافع ارشد حزب دمکرات گور بود.

وی از سال 2008 تا 2011 به عنوان رئیس ستاد بایدن معاون رئیس جمهور وقت خدمت کرد و به نظارت بر بسته محرک 787 میلیارد دلاری کمک کرد که باراک اوباما در واکنش به رکود بزرگ امضا کرد.

تجربه کلاین در همه گیری بهداشت جهانی و رکود اقتصادی یکی از بهترین شرایطی است که در حال حاضر به بایدن کمک می کند. رئیس جمهور منتخب همه گیر ویروس کرونا و رکود اقتصادی ناشی از آن را در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری خود ایجاد کرد و قول داد که آمریکایی ها را از بحران خارج کند.

هنگامی که کلاین در سال 2014 به عنوان مرکز اصلی ابولا منصوب شد ، انتصاب وی در ابتدا مورد انتقاد قرار گرفت زیرا فاقد تجربه مراقبت های بهداشتی بود. در آن زمان ، دولت اوباما متذکر شد که وی به دلیل “تجربه مدیریت گسترده” خود انتخاب شده است.

از جمله کسانی که به کلاین تبریک می گفتند ، الیزابت وارن ، یک سناتور مترقی ماساچوست بود که برای مقدمات مقدماتی 2020 به مصاف بایدن رفت. وارن گفت كلاین “یك گزینه عالی برای رئیس دولت بود. او از مقیاس بحران اقتصادی و اقتصادی آگاهی دارد و او تجربه هدایت دولت بعدی را دارد.” همچنین ایلهان عمر و الكساندیا آكاسیو كورتس ، اعضای به اصطلاح “همسر” خانم كنگره مترقی تبریک گفتند.

وایلد شهید ، مدیر ارتباطات کمیته اقدامات سیاسی دموکرات های مترقی ، گفت کلاین “درک می کند که حزب دموکرات در جهت ترقی خواهانه تر حرکت می کند.”

افراد ترقی خواه و میانه رو برای کمک به انتخاب جو بایدن دور هم جمع شدند. اما پس از انتخابات ، دو اردوگاه در حال بررسی آینده حزب هستند ، مترقیان می گویند بایدن باید سیاست بلند پروازانه تری در مورد بحران آب و هوا ، اجرای قانون و بهداشت اتخاذ کند.

[ad_2]