ریشه ها: آیا عضویت می تواند سیاست را شکست دهد؟ – پادکست | اخبار

[ad_1]

کارن کوتر و کارن جنگد در بلومزبورگ ، پنسیلوانیا زندگی کنید – ایالتی که آخر هفته گذشته در مورد انتخاب جو بایدن تصمیم گرفت. کارن وارد یک افسر پلیس سابق بسیار مذهبی است که علی رغم رشد در یک خانواده دموکراتیک ، در سال 2016 از دونالد ترامپ حمایت کرد و در این ماه دوباره به او رأی داد. کارن کوتر ، که یک لیبرال است ، معتقد است که ترامپ “تهدیدی برای جامعه” است. با این حال ، علیرغم دیدگاه های سیاسی مخالف ، این دو زن دوست صمیمی شدند که وحشت مشترک آنها از چگونگی تقسیم کشورشان را گرد هم آورده بود.

آنها میگویند مایکل سوفی در مورد اینکه چگونه جنجال در شهر محلی آنها پیرامون لباس عروس و ازدواج های همجنسگرایان آنها را به دوستی سوق داده و چگونه معتقدند که تغییر روش ارتباط با یکدیگر می تواند به درگیری اختلافاتی که بسیاری از جوامع آمریکایی را از هم جدا کرده کمک کند. مایکل با آنوشکا آستانه درباره دوره متلاطم سیاسی که ما می گذرانیم و اینکه چرا دیدار با ریشه ها او را نسبت به روابطی که ایجاد کرده اند خوش بین کرده است ، اما همچنین نگران این است که آیا می توان در مقیاس وسیع تری به این مهم دست یافت؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Braver Angels ، سازمانی که کارن کوتر و کارن وارد به آن پیوستند ، و افرادی را از عقاید مختلف سیاسی دور هم جمع می کند ، به اینجا بروید braverangels.org

کارن کوتر و کارن وارد


عکس: دستکش

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین بودجه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian

[ad_2]