همزمان با آماده شدن سرمایه گذاران برای انتخابات ایالات متحده – یک تجارت زنده ، بازارها دور هم جمع می شوند کسب و کار

[ad_1]

ورودی اصلی بال غربی کاخ سفید در آستانه انتخابات عمومی سال 2020.

ورودی اصلی بال غربی کاخ سفید در آستانه انتخابات عمومی سال 2020. عکس: دیمیتری کیرسانوف / TASS

صبح بخیر ، و به پوشش مستمر اقتصاد جهانی ، بازارهای مالی ، منطقه یورو و تجارت خوش آمدید.

بازار امروز تنها تحت کنترل یک موضوع است انتخابات آمریکا. در حالی که دنیا شاهد پیروزی در کاخ سفید و اینکه آیا دموکرات ها می توانند کنترل سنا را از جمهوری خواهان بدست آورند ، حتی همه گیری Covid-19 نیز در پس زمینه قرار می گیرد.

در این موارد ، بازارها همیشه اطمینان را ترجیح می دهند. بنابراین ، پیش بینی نهایی سایت FiveThirtyEight – جو بایدن 89 بار از 100 پیروز خواهد شد – اعصاب را آرام می کند.

شب گذشته ، وال استریت گرگ و میش اکتبر را پشت سر خود قرار داد. سطح صنعتی متوسط ​​داوجونز در حالی که سهام با جهش 423 واحدی یا 1.6 درصدی به 26925 واحد رسید.

FiveThirtyEight
(FiveThirtyEight)

پیش بینی نهایی ما برای انتخابات ریاست جمهوری: https://t.co/MArwHF6FnT pic.twitter.com/nTXQY2h8FU


3 نوامبر 2020

بازارهای سهام اروپا نیز بالاتر از این افتتاح شده اند. FTSE 100 به دلیل مسدود شدن هشدار سیتی به دلیل بلوک جدید Covid-19 در انگلیس ، بیش از 1٪ امتیاز گرفت.

بسیاری از سرمایه گذاران در حال حاضر موقعیت “موج آبی” را دارند – سناریویی که در آن دموکرات ها بر کاخ سفید و سنا پیروز می شوند ، در حالی که کنترل مجلس نمایندگان را حفظ می کنند.

این به بایدن اجازه می دهد تا یک برنامه محرک مهم جدید را پیش ببرد و برنامه تغییر آب و هوا را اجرا کند.

اما ، البته ، این یک انتخابات منظم نیست و رئیس جمهور ترامپ خواستار آن است که فقط آرا count شمارش شده در شب انتخابات در نظر گرفته شود (حتی اگر شمارش آرا معمولاً چند روز طول بکشد)

ترامپ گزارش ها مبنی بر اینکه قصد دارد پیروزی را سه شنبه شب هنگامی که به نظر می رسد پیش است اعلام کند. اما او همچنین قصد دارد در پایان روز انتخابات وکلا را اعزام کند – سناریویی که مطمئناً بازارها را متزلزل خواهد کرد.

جاسپر لاولر با بازارهای CMC معتقد است نظرسنجی های اخیر ممکن است روحیه وال استریت را بالا ببرد.


داو ، که دیروز 400 امتیاز جهش کرد ، همان پیشنهاد عصبی را نشان می دهد که هفته گذشته به صد امتیاز پایین رسیده است. ما این را به عنوان “اعتماد به نفس در سهام” 400 امتیاز نمی دانیم ، اما بیشتر “بیش از حد مطمئن برای ادامه فروش” 400 امتیاز نیستیم.

برتری بایدن 10 امتیاز است طبق یک نظرسنجی توسط NBC / وال استریت ژورنال ، این ممکن است قدرت بیشتری در عقاید سرمایه گذاران داشته باشد.

اما معامله گران سال 2016 را به یاد می آورند ، زمانی که سهام نیز در روز انتخابات در میان پیش بینی های مطمئن افزایش یافت هیلاری کلینتون ترامپ را شکست خواهد داد.

کایل رودا با IG پیش بینی زمان جنون پیش رو ….


قیمت های ما پیش از معاملات 24 ساعته دیوانه ، امشب گشوده ای قوی برای سهام اروپا و آمریکا است. روز انتخابات سرانجام فرا رسید ، و اگرچه به نظر می رسد بازار بر روی پیروزی بایدن شرط بندی می کند ، اما نتایج بالقوه بسیاری در این رویداد وجود دارد که تقریباً مسیر توسعه تجارت مشخص نیست.

با این حال ، بهترین و بدترین نتیجه برای بازار کاملاً واضح است: نتیجه نهایی ، اگر در شب انتخابات نباشد ، چند روز بعد ، با خیالی آسوده توسط بازارها برآورده می شود. یک نتیجه نزدیک و سپس یک اختلاف نظر باعث ایجاد ترس خواهد شد.

IGSquawk
(IGSquawk)

به لطف جلسه آسیایی بازارها بیشتر می شوند.

تماس های مقدماتی اروپا:# FTSE 5706 + 0.89٪#DAX 11895 + 0.90٪# CAC 4733 + 0.88٪#AEX 548 + 0.72٪#MIB 18570 + 0.92٪#IBEX 6643 + 0.87٪#OMX 1759 + 0.58# STOXX 3045 + 0.84٪# تماس تلفنی


3 نوامبر 2020

دستور جلسه

  • 15:00 BST: سفارشات در ماه سپتامبر در ایالات متحده



[ad_2]