رایان گیگز پس از دستگیری به مدت سه بازی در کنار حاکم ولزی باقی ماند اخبار انگلستان

[ad_1]

رایان گیگز پس از دستگیری یکشنبه شب به دوست دختر خود کیت گریویل ، در این ماه سه مسابقه ولزی را کارگردانی نخواهد کرد.

بازیکن سابق منچستر یونایتد که این ادعاها را رد می کند ، پس از گفتگو با سلسله مراتب اتحادیه فوتبال ولز ، از جمله رئیس جمهور جاناتان فورد ، کناره گیری می کند.

روز سه شنبه ، قرار بود كه گیگز تیم خود را در مسابقات مقابل ایالات متحده ، ایرلند و فنلاند اعلام كند ، اما FAW این امر را به تعویق انداخت. رابرت پیج ، دستیار مربی ، هم تیمی سابق بین المللی گیگز ، مسابقات نوامبر را در کنار آلبرت استیونبرگ ، که دستیار میشل آرکتا در آرسنال است ، هدایت خواهد کرد. ترکیب روز پنجشنبه اعلام خواهد شد و بازیکنان قرار است یکشنبه شب جمع شوند.

در بیانیه روز سه شنبه FAW آمده است: “اتحادیه فوتبال ولز و رایان گیگز به طور متقابل توافق کردند که وی در اردوی بین المللی آینده شرکت نخواهد کرد. اولویت فوری توافق شده ما آماده سازی تیم برای مسابقات بین المللی آینده است. رابرت پیج با حمایت رایان مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت برای سه مسابقه بعدی مقابل ایالات متحده آمریکا ، ایرلند و فنلاند ، با حمایت آلبرت استیونبرگ “.

گفته می شود که در واکنش به گزارش ناآرامی ها ، پلیس به خانه گیگز در ورسلی ، منچستر بزرگ فراخوانده شد. به گزارش سان ، این زن 46 ساله به ظن صدمات واقعی بدنی و ضرب و جرح مورد بازجویی قرار گرفت.

سخنگوی پلیس منچستر بزرگ گفت که فرد دستگیر شده با قرار وثیقه در انتظار تحقیقات است.

وی افزود: روز یکشنبه ساعت 22.05 پلیس برای گزارش شورش فراخوانده شد.زنی در سن سی سالگی جراحات جزئی دریافت کرد اما خواستار هیچگونه درمانی نشد.

“یک مرد 46 ساله به ظن تعرض به بند 47 و تعرض عادی به بند 39 دستگیر شد.”

سخنگوی گیگز گفت که او این ادعا را انکار کرده و با پلیس همکاری می کند.

[ad_2]