انتخابات ایالات متحده 2020: جو بایدن چه رئیس جمهوری خواهد بود؟ – پادکست | اخبار

[ad_1]

وقتی جو بایدن به عنوان 29 ساله وارد مجلس سنای آمریکا شد ، این آغاز کار سیاسی بود که امیدوار بود وی را به کاخ سفید سوق دهد. اکنون ، در روز انتخابات سال 2020 ، او در آستانه رویای خود است. او با دو پیشنهاد ناموفق پشت سر گذاشت ، امسال به عنوان یک نامزد دموکرات ، اساساً بر یک اصل کار کرد: کار او خلاص کردن آمریکا از رهبری دونالد ترامپ است.

روزنامه نگار از نیویورک ایوان اوسنوس، نویسنده زندگینامه جدید بایدن می گوید آنوشکا آستانه که برای یک دموکرات که از دهه ها پیش در مرکز حزب بوده است ، از جمله به عنوان معاون باراک اوباما ، او اکنون در یکی از رادیکال ترین سکوهایی قرار دارد که حزبش تاکنون بر آن ایستاده است.

برخی از حقایق متناقض در زندگی بایدن وجود داشت: او مخالف تجارت فدرال بود که دانش آموزان را به عنوان راهی برای ادغام مدارس ارتقا می دهد. وی همچنین از لایحه بدنام جنایت سال 1994 حمایت كرد ، كه به اعتقاد بسیاری زمینه ساز حبس دسته جمعی سیاهپوستان آمریكایی شده است. اما Osnos همچنین شرح اقدامات پیشگامانه خود در زمینه قانونگذاری در مورد خشونت علیه زنان ، و برنامه های فعلی خود برای گسترش بهداشت و محیط زیست است. اگر جو بایدن در این انتخابات پیروز شود ، یک چیز واضح است: او با حریف دونالد ترامپ تفاوت فاحشی خواهد داشت.

شرکت جو بایدن در فیلادلفیا.  عکس: رویترز / کوین لامارک


عکس: کوین لامارک / رویترز

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین هزینه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian

[ad_2]