نبرد کار برای از بین بردن یهودستیزی پادکست است اخبار

[ad_1]

ماه گذشته هنگامی که او خود را پشت میز کوروش استارمر دید ، یافته های تحقیق کمیسیون برابری و حقوق بشر (EHRC) در مورد یهود ستیزی حزب وی واضح بود: “اگر رهبری تصمیم به این کار بگیرد” کارگران می توانستند به طور موثرتری با آن مقابله کنند.

معاون سردبیر سیاسی نگهبان جسیکا الگوت می گوید آنوشکا آستانه معنای این همان چیزی است که حزب امیدوار است پایان یک فصل شرم آور در تاریخ کار باشد. فقط حزب راست افراطی ملی انگلیس مورد تحقیق مشابهی قرار گرفته است. حکم EHRC آنچه بسیاری از اعضای حزب کارگر مدتها از آن شکایت داشتند را تأیید کرد: این مصداق نمونه های مشخصی از آزار و اذیت ، تبعیض و مداخلات سیاسی را یافته است.

همانطور که رهبری جدید حزب پیامدهای گزارش را درک می کردند ، رهبر سابق آن جرمی کوربین راهی برای ارائه موضوع در نظر گرفت. ساعاتی بعد وی از حزب برکنار شد. آیا می توان روابط بین کارگران و جوامع یهودی انگلیس را که تا حد محدود شده است دوباره برقرار کرد؟

Эндру Марр прыбыў у госці <br /> لندن ، انگلستان – 1 نوامبر: سیروس استارمر ، رهبر حزب کارگر مخالف ، پس از سخنرانی خود در برنامه “اندرو مار” در 31 اکتبر 2020 در لندن ، انگلیس ، با خبرنگاران در خارج از BBC صحبت می کند.  این نمایش یک روز پس از اینکه بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد انگلیس قفل ماه را برای جلوگیری از افزایش روند امور Covid-19 اعمال می کند ، پخش شد.  (عکس از هالی آدامز / گتی ایماژ) “src =” https://i.guim.co.uk/img/media/f9be9ed8622e8dacc30a56139d51450b262809f2/0_113_5184_3110/master/5184.jpg؟ffid=300&quality=85&quality=85&quality=85&quality=85& /></picture></div>
<p><input type=

عکس: هالی آدامز / گتی ایماژ

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین بودجه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian

[ad_2]