“اوه” – فاکس نیوز کیلی مک انانی را به جرم “رای گیری غیرقانونی” قطع کرد اخبار ایالات متحده

[ad_1]

فاکس نیوز خود را از جلسه توجیهی سخنگوی کاخ سفید ، کیلی مک انانی ، متوقف کرد ، در طی آن ، او به عدم پذیرش شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ادعاهای تقلب در رای دهندگان را دو چندان کرد ، که اگر شواهدی در دست باشد ، موارد کمی وجود دارد.

مک انانی دوشنبه شب در حالی که “به گفته شخصی وی” در هنگام مبارزات انتخاباتی در ستاد کمیته ملی جمهوری خواهان در گفتگو با رسانه ها صحبت کرد ، گفت که جمهوری خواهان “هر رأی قانونی شمرده و هر رأی غیرقانونی رد می شود”. که شبکه محافظه کار فاکس نیوز را مجبور به توقف پخش جلسات توجیهی کرد.

از استودیو ، نیل کاووتا ، مجری برنامه ، گفت: “واو ، وای – فقط فکر می کنم ما باید کاملاً واضح باشیم. او طرف مقابل را مقصر می داند ، از جعل جعل استقبال می کند و از رای غیرقانونی استقبال می کند. اگر او جزئیات بیشتری ندارد ، من نمی دانم من می توانم مدام این را به شما نشان دهم. “

وی افزود: “من می خواهم اطمینان حاصل كنم كه آنها ممكن است چیزی برای پشتیبان گیری داشته باشند ، اما جعل كردن و فریب دادن طرف مقابل این اتهام انفجاری است. آغازین – “استقبال از تقلب ، استقبال از رای گیری غیرقانونی.” خیلی سریع نیست. “

لیست
(therecount)

ساعت Fox News از Press Sec قطع شد. مک انانی: pic.twitter.com/SwW9cq9bJI


9 نوامبر 2020

به نقل از واشنگتن پست ، به نقل از افراد آشنا به این نمایش ، تصمیم برای امتناع توسط کاووتا گرفته شده است.

هفته گذشته ، فاکس نیوز ، متعلق به روپرت مورداک ، از وفاداری خود به ترامپ کناره گیری کرد ، در عوض در پیام های کاملاً هماهنگ ظاهر شد تا به خوانندگان خود هشدار دهد که ترامپ در انتخابات با وجود درخواست های خود شکست خورد.

فاکس یکی از اولین سازمان های خبری بود که با آریزونا جو بایدن تماس گرفت.

برخی از قانون گذاران بلندپایه جمهوری خواه همچنان منکر شناختن بایدن برای پیروزی انتخابات هستند. میچ مک کانل رهبر اکثریت مجلس سنا روز دوشنبه گفت که ترامپ کاملاً درحق حقوق خود است تا تخلفات رأی را ادعا کند و بایدن در سخنرانی خود در سنا رئیس جمهور منتخب را به رسمیت نشناخت.

شرکت ترامپ شکایتی را در دادگاه فدرال مطرح کرده و ادعا می کند که سیستم رای گیری پستی پنسیلوانیا فاقد کنترل و تأیید صحت رای گیری شخصی است و به دنبال ممنوعیت اضطراری است تا از مشاهده مقامات دولتی برای پیروزی بایدن در این ایالت جلوگیری کند.

مبارزات انتخاباتی ترامپ و جمهوری خواهان پرونده های قضایی زیادی را در مورد تخلفات انتخاباتی تشکیل داده اند. قضات قبلاً پرونده هایی را در جورجیا و میشیگان مورد رسیدگی قرار داده اند.



[ad_2]