موفق باشید Avast! نیروی دریایی مجنون نیروی دریایی وارد 40 کشور برتر انگلیس شد موسیقی محلی

بزرگترین الگوی رفتاری سال 2021 – حداقل تا زمان ظهور دستکش های برنی سندرز – در چارت های انگلیس به یک موفقیت تبدیل شده است ، زیرا آهنگ در مرکز خشم در 40 برتر قرار دارد.

ولرمن با گروه کر عفونی خود پیش بینی ورود “قند ، چای و رم” را در هفته جاری به 37 ام می رساند ، به لطف نسخه ای از گروه آوازی انگلیس Longest Johns.

شانتی در دهه 1830 در استرالیا و نیوزیلند منشا گرفت و از خدمه نهنگ صید می گوید که اگر به دنبال صید باشند منتظر استراحت خود هستند. این محبوب ترین آهنگی است که در نتیجه انفجار اخیر در محبوبیت شکارهای دریایی ، در درجه اول در TikTok ظاهر شد.

یکی از پزشکان پیشرو ، ناتان ایوانز ، پستچی اسکاتلندی ، این هفته با برچسب اصلی Polydor امضا شد و ممکن است در برنامه هفته آینده ولرمن را به ارتفاعات جدید برساند. نسخه به تازگی ضبط شده او در 22 ژانویه همراه با ریمیکس رقص 220 کودک و بیلن تد منتشر شد.

اوایل این هفته اوانز درباره لاک پشت های دریایی گفت: “آنها زندگی من را تغییر دادند.” آنها چنان درها و فرصت هایی را گشودند که اگر آنها نبودند هرگز نمی توانستم داشته باشم. “

جان آرچر ، مورخ نروژی از نیوزیلند ، این هفته به گاردین گفت که این آهنگ طنین مدرنی دارد: “من معتقدم که محاصره کوید توسط میلیون ها جوان انجام شد [people] در وضعیتی مشابه نهنگ های شکاری جوان 200 سال پیش: در آینده ای قابل پیش بینی محدود ، اغلب دور از خانه ، فاقد وسایل ضروری ، همیشه در معرض خطر مرگ ناگهانی و ساعت های طولانی بدون فعالیت های اجتماعی برای تشویق آنها.

در بالای جدول این هفته ، اولیویا رودریگو هفته دوم خود را در شماره 1 با گواهینامه رانندگی برگزار می کند ، که در اولین هفته رکورد در حالت پخش را شکست. ستاره 17 ساله دیزنی نیز با “همه آنچه می خواهم” به جایگاه 32 رسید.

نمودار آلبوم با کسب ششمین آلبوم دهم و شماره دوم 1 در صدر You Me At Six قرار گرفت. Sleaford Mods بالاترین جایگاه را در جهان بدست آورد و آلبوم جدید Spare Ribs به رتبه 4 رسید.