فقیر تفکر تورها گرفتار فقر شد فقر

یگزارش ما (تونی بلر از درخواست های بین حزبی برای استراتژی جدیدی برای فقر کودکان حمایت می کند ، 21 ژانویه) لغو دولت محافظه کار در سال 2016 ، یکی از آخرین اقدامات کارگران قبل از ترک کار در سال 2010 را ثبت کرد. این تصویب – با حمایت همه احزاب – از فقر کودکان ، که هدف آن کاهش نسبت کودکان فقیر در کشور به 10٪ در طول یک دهه است. واضح است که دولت با سن فقر کودکان در حدود 30٪ راحت تر است ، این همان چیزی است که کارگران در سال 1997 به ارث برده اند و آنچه که اکنون داریم. چرا؟

سه نامه شیوا درباره کاهش خدمات برای کودکان (20 ژانویه) به این سوال پاسخ نمی دهند. باید بگویم که در تفکر Tories یک چاه عمیق از نفرت نسبت به اعتیاد وجود دارد ، که این باور را پرورش می دهد که مردم باید بتوانند از خود مراقبت کنند. این واقعیت که اکثر کودکان فقیر حداقل دارای یک والدین شاغل هستند ، بر این خلق و خوی تأثیر نمی گذارد ، که در کلاس های مدیریتی توسط نسل دلبستگی های شکسته در مدارس شبانه روزی که کودکان باید بدون بوسه والدین در حالت استراحت ، بخوابند ، حفظ می شود. .

در سراسر طیف های اجتماعی ، احترام به این نوع وابستگی به خود موجب تحقیر مراقبت های عادی انسان ، از جمله مراقبت های شخصی است. و همانطور که آدیتا چاکرابورتتی توضیح می دهد (مشکل فقر است ، اما همانطور که یادداشت کردیم ، 21 ژانویه) ، بنابراین لازم است تمام توجه به واقعیت های فقر متوقف شود. به دنبال آن عدم تمایل سرسختانه به پرداخت هزینه های خدمات عمومی مانند مراکز خانوادگی سالهای اول زندگی و خانه های سالمندان که اگر کارکنان به درستی آموزش ببینند ، از آنها حقوق بگیرند و حمایت شوند می توانند به مراکز برتری و غرور ملی تبدیل شوند.
دکتر سباستین کرامر
لندن

• آدیتا چاکرابورتی در گفته های خود در مورد فقر حق دارد. اما باید اضافه کرد که مبارزه با فقر به افزایش مالیات به روشهای متمول تر و شاید جسورانه تر از مانیفست کلی کار در سال 2019 نیاز دارد ، که فقط قول می دهد از کسانی که سالانه بیش از 80،000 پوند درآمد دارند بخواهند کمی بیشتر درآمد بپردازند. مالیات.

در آموزش هندسه ، من می خواهم به دانش آموزان یادآوری کنم که هندسه یونان ریشه در نیاز فراعنه برای اندازه گیری زمین داشت تا بتوان از آن مالیات گرفت و اظهارات الیور وندل هولمز مبنی بر اینکه “مالیات بهایی است که ما برای تمدن می پردازیم”. ما به یک کمپین برای “ریشه کن کردن فقر – ​​افزایش مالیات” نیاز داریم. این دو از هم جدا نمی شوند.
آلن اسلومسان
لیدز

• با خواندن آثار آدیتی چاکرابارتی این جمله از نمایشنامه شاگرد شیطان جورج برنارد شاو یادآوری می شود: “وحشتناک ترین گناه در برابر همرزمان این است که از آنها متنفر نشویم ، بلکه نسبت به آنها بی تفاوت باشیم: این جوهر غیرانسانی است.” من این پیشنهاد را به عنوان مشاور درمورد مزایا هنگام کار با وزارت کار و بازنشستگی آماده کردم. من هرگز به آن احتیاج نداشتم زیرا وقتی شرایط یا اشتباهات موجود در روند / تصمیم را توضیح می دهم ، مسئول تماس / تصمیم گیرنده آن را دریافت می کند. متأسفانه ، من با سیاستمداران صحبت نمی کنم.
تالار گاریت
لیتان ، سامرست

• «آنجلا راینر ، معاون رهبر حزب کارگر [said] اگر رای دهندگان برای کاهش هزینه کنند ، رای دهندگان مجازات خواهند شد “(بوریس جانسون ، 18 ژانویه گفت: کاهش مزایا برای جلوگیری از فقر میلیون ها نفر). آیا این همان رای دهندگانی خواهد بود که پس از 10 سال ریاضت اقتصادی و سطح نابرابری ، دولت کوره را با افزایش اکثریت 80 کرسی برگرداند؟
راجر ساوتول
برومسگروو ، وستسترشایر