یونایتد جلسه ویژه ای را برای برآورد بیش از حد پروژه ساخت 50 میلیون پوند تشکیل می دهد | متحد کردن

یونایتد ، سخاوتمندترین حامی کار ، جلسه ویژه ای از هیئت حاکمه را ترتیب می دهد تا در مورد هزینه بیش از حد یک پروژه ساختمانی چند میلیون دلاری که توسط اتحادیه تأمین می شود ، بحث کند.

شورای اجرایی روز جمعه ، 29 ژانویه تشکیل جلسه می دهد تا در مورد هتل هفت طبقه و مرکز همایش های ملی در بیرمنگام بحث کند که بودجه آن از اتحادیه تأمین می شود.

قرارداد ساخت این پروژه به Flanagan Group ، یک شرکت لیورپول ، که توسط کارمند دبیرکل اتحادیه لن مک کلاسکی اداره می شود ، واگذار شد. قرارداد دیگر این پروژه به شرکتی متعلق به پسر جو اندرسون ، شهردار لیورپول منعقد شد.

گروه Flanagan تحت تحقیقات پلیس مرسی ساید در ارتباط با عملیات Aleft ، تحقیق در مورد فروش یک شورای زمین در لیورپول به یک توسعه دهنده است. پل فلاناگان ، رهبر گروه ، در ماه سپتامبر به ظن توطئه برای رشوه دستگیر شد. اندرسون و پسرش دیوید نیز دستگیر شدند.

به دنبال گزارشی به روزنامه تایمز ، اتحادیه هرگونه تخلف را به شدت رد کرد. این مقاله می گوید هیچ ارتباطی بین تحقیقات مرسی ساید و پروژه بیرمنگام وجود ندارد و مک کلاسکی هیچ ارتباطی با روند مناقصه ندارد.

اعضای اجرایی از مک كلاسكی و سایر مقامات مهم انتظارات در مورد ساختمان را كه شامل یك هتل ماریوت 170 خوابه ، یك اتاق كنفرانس ، یك مركز آموزش و دفاتر اتحادیه منطقه ای است انتظار دارند.

در سال 2015 گزارش شد که هزینه ساخت 35 میلیون پوند برای اتحادیه هزینه می شود ، پولی که با اجاره امکانات کنفرانس و برگزاری همایش های خود در محل پارک علمی بیرمنگام در آستانه دریافت خواهد کرد.

لن مک کلاسیکی
اعضای اجرایی Unite انتظار دارند که دبیرکل لن مک کلاسکی را در عکس و سایر مقامات مهم را بشنوند. عکس: اندی هال / ناظر

طبق گزارش تایمز ، در سال 2012 به یکی از اعضای ارشد اتحادیه گفته شد که کل هزینه توسعه در بیرمنگام 7 میلیون پوند خواهد بود ، اما هزینه کل اکنون بیش از 50 میلیون پوند است.

در نامه الکترونیکی اعضای قوه مجریه پنجشنبه آمده است: “به دنبال بیانیه ای که آخر هفته گذشته در رابطه با پروژه در بیرمنگام صادر شد ، جلسه ویژه شورای اجرایی جمعه ، 29 ژانویه با شروع ساعت 12 ظهر آغاز می شود.” .

در نامه دیگری که هفته گذشته برای اعضای اجرایی ارسال شد ، گفته شده بود که پیشنهاد بحث درباره پروژه بیرمنگام در ماه مارس به دنبال اتهامات منتشر شده در روزنامه تایمز ارائه خواهد شد.

مک کلاسکی که سال آینده از قدرت کناره گیری خواهد کرد ، از متحدان نزدیک رهبر سابق حزب کارگر جرمی کوربین بود و از سر سیروس استارمر به دلیل تصمیم خود برای پرداخت خسارت به کارمندان سابق که می گفت این حزب ضد یهودی نیست ، انتقاد کرد. یونایتد پس از تصمیم گیری حمایت کارگران را قطع کرد.

کارگران رقابت رهبری را از نزدیک رصد می کنند. دو نامزد در سمت چپ – هوارد بکت و استیو ترنر – منتظر نامزدها هستند. جرارد کوین ، یکی از طرفداران استارمر که به سختی در سال 2017 به مک کلاسیکی باخت ، گفت این ماه او دوباره بازی می کند.

یونایت گفت اتحادیه به کنفرانس که به یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای آینده تبدیل شده است افتخار می کند و “گزارش های نادرست” در رابطه با انتخاب دبیرکل در اواخر سال جاری منتشر شده است.

یونایتد گفت: “در هر مرحله از توسعه این تسهیلات ، مناقصه های واضح و منسجمی وجود داشت که پیشرفت آنها بطور منظم به شورای اجرایی اتحادیه گزارش می شد.” “ارقامی گزارش می شوند که نادرست بوده و بدون تأیید صحت استفاده می شوند. به عنوان مثال ، رقم 7 میلیون پوند سو one تفاهم در یکی از صورت جلسه های شورای اجرایی است.

وی افزود: “آنها تلاش می كنند بر اساس هر مدرکی ارتباط بین Unite و تحقیقات جنایی در شهر لیورپول را ایجاد کنند. هیچ ارتباطی بین اتحادیه و مسئولان آن با این تحقیقات وجود ندارد. “

این مقاله اضافه می کند: “مجتمع بیرمنگام یونیت یک مرکز جهانی است که با استفاده از اتحادیه های کارگری با بالاترین استانداردها ساخته شده و به بازسازی منطقه فراموش شده شهر دوم انگلیس کمک خواهد کرد. کسانی که به دنبال تحریف لایحه هستند این کار را برای پیشبرد دستور کار خود در رابطه با انتخابات دبیرکل امسال انجام می دهند. آنها نسبت به حقیقت بی اعتنایی می کنند.

“یونایت تنها در محافظت از اعضای خود در بحران همه گیر کنونی متمرکز است. او این کار را موثر انجام می دهد زیرا قدرت مالی و حاکمیت دموکراتیک وی در جنبش اتحادیه های کارگری بی نظیر است. ”