“موسیقی متوقف شده است”: کوبی برایانت سالگرد مرگ خود را به خاطر آورد کوبی برایانت

آرههر دو برایانت در اکتبر گذشته هنگام قهرمانی در NBA با لس آنجلس لیکرز در حباب نبودند. او آخر هفته تمام ستاره ها در شیکاگو نبود ، جایی که نیمی از بازیکنان شماره لباس او را پوشیدند ، نیمی دیگر شماره تی شرت دختر خود را پوشیدند. او آنجا نبود تا بشنود تالار مشاهیر بسکتبال اعلام می کند که حرفه اش ارزش تثبیت دارد.

با این وجود حضور او در هر یک از این لحظات به وضوح احساس می شد.

هفته گذشته استیو کر مربی گلدن استیت واریرز به خبرنگاران گفت: “همه چیز متوقف شده است.” “موسیقی متوقف شد. بازیکنان متوقف شدند. هیچکس حرفی نزد. بسیاری از بچه ها به زمین افتادند و گریه کردند. 10 دقیقه هیچ اتفاقی نیفتاد. همه ما فقط در سکوت آنجا نشسته بودیم. این یکی از بدترین لحظات زندگی ما بود. “

جارون کالینز به من نزدیک شد و اخبار را در گوش من زمزمه کرد. من فکر می کنم همان موقع بود که یک زن و شوهر از کارکنان ما این دو بازیکن تیم ما را زمزمه می کردند. همه ما در چراغ های جلو مانند گوزن بودیم ، می دانید؟ ما فقط یخ زدیم و همه سعی در گرفتن اخبار داشتند و همه چیز متوقف شد. “

برایانت ، دخترش جیانا و هفت نفر دیگر که صبح یکشنبه سوار هلی کوپتر در جنوب کالیفرنیا شدند ، دقیقاً یک سال است که مفقود شده اند – سه شنبه سالگرد غم انگیز فاجعه ای است که جان آنها را گرفت.

اشک ریخته شد. آنها قصه گفتند. ادای احترام شد

و هنگامی که شک و تردید در مورد میراث برایانت ، پنج بار قهرمان NBA که هنوز هم گلزن شماره 4 تاریخ NBA ، پیشکسوت 20 ساله لیگ است ، بوجود آمد ، از بین رفت. هنوز هم طنین انداز است ، شاید مثل هرگز قبلی.

کاران باتلر ، دستیار مربی و بازیکن سابق NBA ، که سالها با برایانت بوده است ، گفت: “خدا یک آرامش خاطر است ، خدا یک آرامش خاطر برای جیجی و هفت نفری است که درگذشتند.” “میراثی که او گذاشت ، همه کارها را انجام داد. او الهام بخش بود. اگر به فکر بهتر شدن ، طوفان ، داشتن ذهنیت و نگرش مناسب به زندگی و همیشه تلاش برای بهتر شدن هستید ، او تجسم همه اینهاست و بنابراین میراث او برای همیشه زنده خواهد ماند. “

برایانت نیست ، اما این بدان معنا نیست که باتلر در قول خود مردد است. باتلر مدتها بود که کوه شبنم را تحسین می کرد ، حتی وقتی دیگران فکر می کردند او Gatorade دارد ، آن را در هنگام بازی ها می نوشید. وقتی باتلر برای لیکرز بازی می کرد ، برایانت او را ترغیب کرد که این عادت را کنار بگذارد.

سال گذشته ، باتلر فیلم تبلیغاتی “شبنم کوهستان” را فیلمبرداری کرد. جرعه ای برای دوربینها خورد. سپس نوشیدنی را تف کرد.

باتلر گفت: “به احترام برادرم.”

باتلر و برایانت به معنای یک همبازی برادر بودند. در نتیجه این تصادف ، تونی آلتابلی برادر واقعی خود جان آلتابلی را از دست داد. آلیس آلتابلی همبازی جیانا برایانت بود. او با جان ، پدرش و مادرش کری سوار هلی کوپتر شده بود.

کوبی برایانت
آنتونی کالدرون و اهدا متیوز برای ادای احترام روز سه شنبه در محل سقوط یک هلیکوپتر که منجر به کشته شدن 9 نفر از جمله کوبه برایانت و دخترش جانا شد ، گلها را برای ادای احترام گذاشتند. عکس: پاتریک تی فالون / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

جان آلتابلی مربی بیس بال در کالج اورنج ساحل در جنوب کالیفرنیا بود. تونی آلتابلی – مدیر اطلاعات ورزشی این مدرسه ؛ مدیران اطلاعات ورزشی وظیفه دارند تیم های خود را در اوقات خوب و بد ارتقا دهند ، همیشه در تلاشند تا راهی مثبت برای داستان گویی پیدا کنند. و به نوعی حتی برای این داستان دردناک تونی آلتابلی موفق به انجام آن شد.

برادرش همراه کوبه برایانت درگذشت. بنابراین دنیا آموخت که برادر او کیست.

تونی آلتابلی گفت: “خوشایند است که یاد او و فقط شیوه زندگی او توسط مردم بسیار فراتر از منطقه ما جشن گرفته می شود.” “کمی نیش از آنچه اتفاق افتاده است. من به شوخی گفتم که اگر این اتفاق می افتد ، خوشحالم که وقتی این اتفاق افتاده یک چهره جهانی را با او داشته ام ، زیرا اکنون همه دنیا از برادر ، عروس و خواهرزاده من می دانند. و من فکر می کنم جالب است. “

کریستینا ماوزر نیز در تصادف درگذشت. او یکی از مربیان آکادمی برایانت بود. تونی آلتابلی و شوهر ماوزر ، مت ، سال گذشته دوست شدند. آنها تا 26 ژانویه 2020 یکدیگر را نمی شناختند. مت ماوزر برای بزرگداشت کشته شدگان فاجعه کنسرتی ترتیب داد و به عنوان کمکی به بنیادی که به یاد همسرش تاسیس کرد ، خدمت کرد. عصر سه شنبه جاری می شود.

سارا چستر و دختر 13 ساله اش پیتون ، بازیکن دیگر به همراه ژانا و آلیس نیز در هواپیما بودند. خلبان آرا زابایان نیز کشته شد. با انتشار خبری که از بازی در زادگاه برایانت در فیلادلفیا به خانه می رفت ، لیکرها در هوا بودند.

لیکرزها و NBA نیز قصد ندارند این روز را به طور رسمی مشخص کنند. این روزی نیست که بتوان آن را جشن گرفت. این یک روز یادآوری است ، نه آنچه که نیاز دارد.

میراث برایانت ادامه دارد. او فراموش نخواهد شد. همچنین 26 ژانویه 2020 نخواهد بود.

کر گفت: “فکر نمی کنم هیچ یک از ما آن روز را فراموش کنیم.”